Turbo AR 156 2,4 jtd

Poslaťod kubislav17 » 03 Dec 12, 11:14:22

Mám otázku aké je lepšie turbo výhody nevýhody? Ide o obtokové a o variabilné...
Alfa Romeo 156 2.4 JTD_CHIP KAT OFF EGR OFF SPORT PACKET
Lancia Delta HF turbo

kubislav17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 29 Nov 12, 23:20:27
Bydlisko: NMnV

Poslaťod bjukemen » 03 Dec 12, 16:50:29

..na to ti osobne odpovie autickar , ked donesies nejake pitivo :)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod kubos4 » 03 Dec 12, 18:09:01

tiez to momentalne riesim...chcem menit obtokove za variabilne, lebo rozdiel tahu v mojej lybre s obtokom a tej s variabilitou je ako den a noc
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 03 Dec 12, 18:15:38

alpiners2 ma utesil ze to pojde spravit, tak momentalne zhanam garrett gt 2256V
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 03 Dec 12, 21:51:17

Mozem mat jedno na predaj, stav OK.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 04 Dec 12, 19:27:07

K prvej otazke, IHI turbo by sa malo tazsie roztacat, cize neskorsia reakcia na plyn. Realne neviem ci to ma na dynamike rozdiel.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 04 Dec 12, 19:42:53

viem uz si mi spominal to doriesime cez email...praveze ja mam taky pocit po jazde v alfe ze aj ten mechanicky garrett je tak isto "lenivy" ako to IHI, tam je fakt minimalny rozdiel...no ta lybra s tym elektronickym leti do otacok ako sprosta
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 04 Dec 12, 19:47:19

Staci spravit diagnostiku, ci je vsetko ok, to je zaklad.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 04 Dec 12, 19:53:53

tak tak, teraz tu iba hadame
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 14 Jan 13, 10:52:49

Mam To IHI na 1,9JTD a roztocim ho na plno od cca 2000-2100otacok, na 2,4 ked je v poriadku musi roztocit aj od 1500ot. A na 5ke leti az do 5000ot, treba mu zdvihnut tlak doladit chip a poleti. Ale vacsie variabilne ma vacsi potencial
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod Skoda » 31 Máj 13, 0:24:33

Dajte tam GTB je to novějšie generace turb promakanější lepší konstrukce,lepší spodek ;)
Do 2,4jtd bych volil GTB2260VK předělané na podtlak :)
Z audi A6 3.0TDI
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR


Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron