IC na mieru

Poslaťod kubos4 » 17 Mar 13, 17:36:07

nazdar hosi...vie tu niekto o niekom kto vyraba IC na mieru? staci rebrovanie, ukoncenie si spravim aj sam
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 17 Mar 13, 23:50:21

Rebrovanie sa da kupit, niekde som to videl.

Ale lepsie kupit nejaky seriovo vyrabany. Nic ti nepasuje? na jake auto to chces?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod kubos4 » 18 Mar 13, 11:36:28

ved toto aj ja som to uz niekde videl na nete ale najdem to uz iba ked to nebudem potrebovat :roll:
FMIC tam dat nemozem, musel by ist von klimovy a musel by som do naraznika rezat, aj do nosnikov...cize chcem dat na povodne miesto nieco vacsie a ucinejsie, je to lybra 2.4 jtd, je tam vacsie turbo a je to aj chipnute takze zato
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 18 Mar 13, 16:53:34

tak nieco som nasiel, uvidime ako sa dohodneme
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 18 Mar 13, 20:49:12

orezat a zavarit...ziskam tym skoro o policu vacsi objem IC a nic vacsie sa nezmesti...co vy nato? bude to na povodnom mieste tojest na boku pod svetlom, pristup vzduchu tam len cez otvor cca. 10 cm, ale myslim ze to bude ocosi lepsie ako pri seriovom
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod bjukemen » 23 Mar 13, 3:29:04

stale to bude lepsie ako pri seriovom IC, ten je dost nerozumne umiestneny takmer na vsetkych JTD

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod kubos4 » 23 Mar 13, 19:00:07

ono ten seriovy by nebol az tak maly, lenze ten pristup vzduchu...som to este raz premeriaval, ale svetlo tam zavadzia, nezmesti tam ani toto, skusim spravit ostrekovanie vodou...inak touto cestou aj ak niekto vie o niakom ostreku skla s rozsprasovacom, mali to aj octavky 2 aj niake focusy, ale nie vsetky tak ak by niekto vedel o niecom tak mu budem vdacny, bol by niaky kod toho motorceka + trysiek
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 25 Mar 13, 0:17:16

Do marey som nacpal celkom fajny IC a do lybry nevojde ziadny do predu? Nechce sa mi verit.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod kubos4 » 25 Mar 13, 0:31:17

na sirku nic vobec, a po vyske uz vadia svetla...rozoberiem to este o tyzden a vytiahnem znovu meter, ale pochybujem...davat ho ako naporovy pred chladic uz ani neuvazujem...co takto kukam na nete som este v lybre iny ako seriovy nevidel, uz v hocom ale v lybre nie :roll:
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 25 Mar 13, 9:38:55

No ja som ani v brave nevidel a je tam. Keby si byval blizsie nieco by sme vyspekulovali
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod kubos4 » 25 Mar 13, 11:03:13

neboj nic daco vyspekulujem ;) len treba priaznive podmienky aby som sa do toho uz mohol pustit
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod komar » 12 Apr 16, 9:51:31

vyspekuloval si to?

komar 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 78
Registrovaný: 05 Dec 14, 15:20:04


Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť