chipovani JTD 105 by alpiners2

Poslaťod Alpiners2 » 23 Okt 10, 10:24:01

keby si mal v lepšom stave zotrvačník tak by sa bolo dalo aj viac pridať. ale niekedy je menej viac ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod JTDchip » 23 Okt 10, 12:02:28

no ja myslim tze kroutak mam dostatecny oprotic jinym nachipovanym JTD,ale vykon asi ne.jinak si nedokazu vysvetlit,ze ostatnim i s mareama to jede od 140 rychleji. No Kdybychom udelali nejaky tens raz tohodle fora bliz memu bydlisti,tak to kdyztak muzem este nejak zkusit poladit.A kdybys jel nahodou do Ceska tak se urcite ozvi.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod JTDchip » 28 Okt 10, 13:58:42

Prepad vymene. vysledek? totalne stejnej stav ne-li hrosi. Je tam nekde kurevskej problem nejspis v tech vstrikach. Sere me to jak to 5x vic vibruje pri padajicich otackach a prechodu na volnobeh:( u rozjezdu ani nemluve. Bez plynu to dela proste bordel.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Alpiners2 » 28 Okt 10, 14:14:17

hmm, skús dať priesvitnú hadičku na prepad medzi drv a prvým vstrekom, a napíš či ide čistá nafta.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 28 Okt 10, 20:35:22

Daj si zmerat tlaky. Moze byt, ze na jednom pieste by bol slabsi tlak, najcastejsie na 4tom-najmenej mazany, tym padom vybruje na volnobehu a na nizkych otackach aj ked startuje dobre.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 28 Okt 10, 21:26:38

piestom to nebude, motor ako taký bežal pekne na 4 valce, akurát to vibrovanie. presne tak vibrovalo bráchovi keď bol zlý zotrvačník. ale vraj zotrvák má ok. hmm
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 29 Okt 10, 5:20:11

Praveze auto ide pri tom pekne na 4 valce,len jeden valec ide o niekolko percent slabsie. Je to jedna z moznych pricin.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod JTDchip » 31 Okt 10, 0:01:01

Alpiners2 píše:hmm, skús dať priesvitnú hadičku na prepad medzi drv a prvým vstrekom, a napíš či ide čistá nafta.

tohle mi budes muset ukazat na obrazku nepobiram to
Jinak kdybyb to bylo auto ktere si chci nechat 5 a vic let tak zmerim tlaky,ale tady to nema cenu. pokud vim tlaky se tady meri pres zhavice a za to si kazdy servis veme okolo 1500 kc. A a kdyz zjistim, ze ma jeden valec horsi kompresi tak co? budu delat GO? nebo menit motor?
Go se u tohodle nevyplati za ty prachy bych koupil 2 stejny JTD. a motor stoji 12 tis.
Setrvacnik pokud odejde kvuli tomu cipu bude to smula,protoze ja na te mrse uz prevodovku dolu davat nebudu.
Ale mam trosku dojem ze ta prepadova hadicka zpusobila to,ze uz nezakolisaji otacky na volnobeh pri vyrazeni,ale mozna to ze to nevnimam uz. este sem na tom nenajel vic jak 30 km. Mrzi me, ze spoustu veci sem vymenil a bez vysledku...
takto mi to jede.Pokud spatne radim tak se klidne ozvete. Dneska sem zkousel kolik vytahnu do jednoho tahleho prudkeho kopce kde sem bez chipu nedal vic jak 120. Dneska skoro 150:) ale musim setrit ten setrvacnik ja nechci brzo dojezdit prave se investice do auta za rok dostali nad 46 tis a ty nechci jen tak hodit do kose.
http://www.youtube.com/watch?v=HYvBz7eTuEs

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod JTDchip » 13 Nov 10, 2:56:06

Jen kdyz se vratim k tem mojim nadmernym vibracim na volnobeh a púri rozjezdu plus bily dym z vyfuku zastudena,tak tohle mi zase potvrzuje ,ze mam vstriky v hazlu!
http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... &id=589323. Resit to nebudu nejdou vytahnout a a oprava je nakladna,ale doufam,ze mi to nepropali pist...

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Breznew18 » 14 Nov 10, 11:55:48

nalievat do nafty riedidlo no neviem neviem
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Alpiners2 » 14 Nov 10, 12:01:47

riedidlo do nofty? už len preto že comonrail je háklivý na mazanie a riedidlo leptá gumové hadice tak by som to do nádrže nelial :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Breznew18 » 14 Nov 10, 12:37:40

no cez ten odkas co sem dal jtdchip som sa doklikal na dieselpower stranku tam pisu ze auto idel lepsie a ze to davaju stale :mm
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod JTDchip » 14 Nov 10, 15:41:47

no kluci,ale vy me uplne prehlizite. Ja seru na redidlo me stvou ty vibrace a. Ja sem si byl do zacatku jistej ze to je vstrikama na 100% vim ze mi nevibruje setrvacnik,protoze uplne stejen se chova kamosovi alfa 147 JTD ma novy setrvacnik a motor ma stejne traktorovej a vibrujici jako ja.akorat nevim jestli mu to kouri bile.
No kazdopadne u em to muze byt este to turbo,protoze vcera se mi zdalo jakoby se uplne odboural chip a vykon je v haji.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Alpiners2 » 14 Nov 10, 15:53:53

turbo som ti vravel ešte keď si bol umňa. daj dole výfukovú časť a pozri či ti tam tlačí olej
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod JTDchip » 14 Nov 10, 16:56:58

Alpiners2 píše:turbo som ti vravel ešte keď si bol umňa. daj dole výfukovú časť a pozri či ti tam tlačí olej

ja vim,ale to je uplne jedno ja se raci nechci divat,protoze bych byl este vic nastvany na to auto. Turbo uz vazne menit nechci kdyz sem auto kupoval,tak sem s tim docela pocital,ale ted ne. Zaprvy bych to asi sam nedokazal ani sundat. a zadruhy sam si rikal ze repas nedoporucujes a v zivote bych si tam nedal jety turbo. Neverim ze bych koupil jete turbo co by vydrzelo a tlacilo kolik ma. Nove stoji asi 15 tis:D:D. Kdyz bych to secetl,tak dat to do servisu tak s praci , filtrama, olejem a tesnenim bych tipl tak 18-22 tis
Kdybych nmel treba golfa 4 nebo oktavku co nehnije urcite to resim ja sem blazen a menim vse co je potreba:D,ale konec s investicema uzavrel sem to tim extremne drahym chladicem

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron