chipovani JTD 105 by alpiners2

Poslaťod JTDchip » 23 Mar 11, 14:29:56

dneska sem delal po dlouhe dobe live data,protoze se obavam,ze mi odchazi CR cerpadlo a i turbo. Tak cerpadlo dokaze zatlacit porad tech 1350 ale mam pocit,ze uz chycene urcite je kor z tim olejem a tou bionaftou. Turbo se chova naprosto divne. Vcera sem zkousel jestli se bude rychleji roztacet kdyz zaslepim to EGR a je to spis horsi abych rekl pravdu. I kdyz nemam porad pretesnenou tu prirubu me se zda ze to netlaci jak tlacilo kdyz sme to chipovali,ale musime si priznat,ze kdyz pouzivam jako palivo rostlinny olej,tak ten kroutak muze jit o 5-8% dolu a kdyz ten motor neni uplne v poradku nemusi pak davat vykon 96 kw a 290Nm odhad je ted tak 85 kw a 250Nm no ale zped k turbu nameril sem tohle
READ PARAMETERS:
Otevření regulátoru tlaku: 40,79 %
Reálný tlak přeplňování: 2 046 mBar
nemelo by tam byt do 1950? minuly rok sme vic nenameril a ted tam skacou hodnoty nad 2 tis. Muze byt spatny snimac? a pak me teda diagnostika oblbuje,ze turbo je OK,ale pritom je pred smrti?
Jo a neustale mam problem s tim,ze jeden den do toho sednu a chcu se projet a turbo tlaci do sedaku opravdu velice razantne a druhy den to je uplne vlazny nabeh a zatah jakoby to bylo uplne bez chipu. Pritom chyby to nehodi nikdy zadne. Jedine co me napada,ze muze nejak zakolisat EGR,ale ted je odpojene a zaslepene takze by to nemelo mit vubec vliv.
Nehodite mi nekdo live data z nejake 1,9 JTD? at muzu porovnavat otevreni DRV,tlaky nafty,turba atd?

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Alpiners2 » 23 Mar 11, 15:04:43

turbo po chipe zatlačí tak o 0,1baru viac lebo máš väčšiu energiu výfukových plynov.
čo sa týka vysokotlakého čerpadla, môže sa ti blbnúť drv ventil z rastlinného oleja. predsa len ak sa jazdí na rastlinný olej tak sa používa aj ohrev toho oleja, lebo za studena je dosť hustý. tie zmeny výkonu by som skôr videl na čerpadlo :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod JTDchip » 23 Mar 11, 17:03:57

No jasne pocitam s tim,ze muzu dojebat cely vstrikovani,ale zatim se to chova uplne stejne jako na naftu nebo spis mnohem lip v kultivovanosti a vibracich,protoze na naftu to vibruje fakt neskutecne.
Jako vykon resit nebudu,protoze se to absolutne neda porovnat se seriovym JTD 105. Jen sem se chtel zeptat. Ale dost me stve ,ze kazdy den to jede jinak. Pokud budou penize tak urcite dojedu za vama na ten sraz a budme to muset otestovat poradne. Pokud se auto nerozpadne:D rozebral sem vsechny koberce a tapece a uz mam jasno,ze to bylo fakt vytopene. neskutecne zhnile pod vrstvou pisku.Znicil sem zadni tapece,takze to uz ted bude spis bravo VAN:D

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod sikin1987 » 03 Dec 11, 23:45:47

po ujeti asi 5 tis km na chip asi zacina prokluzovat spojka. nebyl nidky problem pri jakekoliv zatezi,ale dneska sem jel prudky kopec za 5 a daval mu a otacky mirne vyskakovali o 200-300 a znelo to jako kdyz proklouznou kola. Obavam se,ze behem dalsich 5 tis ohobluju spojku ktera ma najeto stejne co chip. Budu nebudu jezdit jak prase coz neni problem a nebo snizeni kroutaku:(

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 04 Dec 11, 13:58:00

To je blbost aby odisla spojka, menil si aj zotrvak? Ak nie, tam je problem. Ak si ofsem menil komplet celu spojkovu sadu za nie polsku....

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod bjukemen » 04 Dec 11, 14:39:45

..fiat ma slabe spojky,vydržia ovela menej ako na alfe na to nezabúdaj

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 04 Dec 11, 15:02:32

Samozrejme,ze kdyz tam mam mapu co byla na alfu a snizilo s eto mylsim jen o 10% ,tak to fiatacka spojka s 230mm blbe drzi. Ja tehda pocital s tim,ze ten motor uz nema takovy vykon aby to melo takove parametry,ale asi je to jinak taha to dobre.
Nerikam,ze odchazi stalo se to poprve a opravdu sem tomu daval. bylo to asi pri 140 do kopce.
Setrvak sem nemenil ja sem tehda zkusil jen radialni vuli a ta byla vpohode,ale on je asi axialne uplne v KO. Kazdopadne to uz menit nebudu nemam to s kym udelat tehda se to delalo 11 hodin a kamos o tom uz nechce slyset:D.
Spojku se dal VALEO a to jestli byla polska nezjistim stejne tak jako jestli mam rozvody Ruville a ramena TRW. Dneska se da zfalsovat vsechno. treba u tech ramen mi odesel jeden silentblok uz po 9 tis km cepy nastesti OK

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 04 Dec 11, 21:00:50

Smyka lebo zotrvak vibruje. Keby si pozrel staru lamelu urcite bude zodrana viac po okrajoch ako rovnomerne...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Breznew18 » 04 Dec 11, 21:15:51

pry 140 ke uz urcite smykat nemohlo to uz neviuzivas maz krutak kedze to uz bolo urcite okolo 4tisic otacok skor by som tiez tipoval zotrvak alebo pritlacak ak si ich nemenil
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod sikin1987 » 04 Dec 11, 21:59:53

mozna sem jel 140 az to prestalo klouzat. presne bylo to za 5 pri 2500 otackach a skocilo to zhruba 2650-2700 nesledoval sem to zase uplne presne. Menil sem celou spojkovou sadu od VALEA samozrejme. stara spojka mela lamelu peknou skoro vubec nesjetou,ale pritlacnak byl prodrenej od loziska. Setrvak samozrejme vibruje,protoze mi tam alpin dal myslim,ze dost na to aby to fiatacky mohl bez problemu vydrzet. Pred chipem to,ale nevibrovalo v zadnem jizdnim rezimu. Tedkom jen kdyz dam plnej pri nejvyssim kroutaku coz je nekde od 2100 do 2700 asi ja nevim to musi vedet alpin

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 04 Dec 11, 22:55:28

Vies kde je teda problem... spojka je ok.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 04 Dec 11, 23:30:18

no ja si nejsu uplne tak jisty. je jasny,ze vibrace zpusobuje setrvak,ale to,ze vyleti otacky? to by musel byt radialne uplne vymackanej ne?
Jako staci nedupat na to pri zatezi a nemusim se obavat niceho. Takto jako vcera sem nejel nekolik mesicu.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Breznew18 » 05 Dec 11, 6:53:48

ked ti uz vibruje zotrvak mozes cakat v blizkej dobe.ked to zacal robit mne najprv sem tam potom castejsie potom uz pravidelne a behom pol roka bolo ponomskoro mi vydralo diery do bloku ked sa bojis daj si origo soft a mas pokoj
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod sikin1987 » 05 Dec 11, 11:32:53

No ted to resit nebudu stejne jezdi tim tipem az se to sesrotuje,tak uvidim,ale nevim kdy a hlavne kde hodit ten origo soft.Pripadne kdyz uz snizot vykon tak upravit soft,tak at to treba nejede,ale min zere

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 05 Dec 11, 12:03:49

tak silnú úpravu zas nemáš aby po 5tis km začala šmýkať nová spojka. ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron