chipovani JTD 105 by alpiners2

Poslaťod janosik93 » 21 Nov 10, 21:12:14

zajimava metoda, ale ja osciloskop na take veci malo používam. len z času na čas na vstrekovače, porovnanie vačka kluka a podobne
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod miro22 » 21 Nov 10, 23:07:19

zimna21 píše:
janosik93 píše:osciloskop mám. Aká sonda sa na to používa?

tlakova sonda sa používa montovaná na nastavec, ktorý je priamo v otvore žhaviča, ja som pisal o teste, kde tlaky vo válcoch diagnostikujem cez odber štartéra a z vykreslenej krivky je zrejmé, ako jednotlivé válce, resp. ich kompresie zaťažia jednotlivo štartér, zároveň viem otestovať aku spôsobom, kde vidno výkmit max. štartovacieho prúdu, a zároveň v tom istom momente pokles napätia, je to veľmi objektívna metóda ...........žiadne rozoberanie......
skúsení oscilofachmani ti z krivky povedia aj napr. to, že maš zadreté púzdro štartéra....., ale tam ešte nie som, učím sa....



zimna, kde dostat take cidlo, alebo aky ma nazov? ma to svoju logiku. samo ze to nie je najpresnejsia metoda, ale nieco na tom je.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod janosik93 » 22 Nov 10, 9:14:24

to by i mna zajimalo, kde sa to dá kupiť :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 22 Nov 10, 9:31:27

logiku to má. ale asi by bolo založiť novú tému s touto problematikou nech to tu nevyzerá ako mexická telenovela a aby to bolo trochu prehladné.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod runda » 22 Nov 10, 10:30:04

bjukemen píše:..kto sa bojí nesmie do lesa.... :mrgreen:

..skusil som citil soom zistil som..a naozaj to funguje treba si trocha prečitať a potom pisať..o padaní na hlavu...a inak bežne som daval aj benzin do nafty s olejom a fungovalo to lepšie než samotna nafta...ale netvrdím že to tak prevadzkujem iba som to skusil na par 1000km a koniec

...tiez to mam vyskusane...mimochodom-nema niekto cestu do Brna-dochadza mi uz bezaromatik... :mrgreen:

runda 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 14 Jún 10, 6:42:11
Bydlisko: spiš

Poslaťod zimna21 » 22 Nov 10, 20:49:07

janosik93 píše:to by i mna zajimalo, kde sa to dá kupiť :-)

na meranie tlakov priamo, sa používa tlaková sonda, na test kompresie bez rozoberania, sa používajú prúdové kliešte
obidve veci sa delia podľa barov, resp. ampérov, podľa toho, čo chceš merať

píšeš, že máš osciloskop, obidve veci sa predávajú ako príslušenstvo, skús u svojho predajcu
ja mám texvik, všetko mám od nich, ak to chceš vyskúšať, pošlem ti zapojenie skopu, nastavenie kanálov aj postup
ŠKODA OCTAVIA 1.9TDI ALH, ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI BKD, SUBARU IMPREZA GT TURBO LPG

zimna21 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 29 Sep 10, 19:54:06
Bydlisko: kosice

Poslaťod zimna21 » 22 Nov 10, 20:55:14

Alpiners2 píše:logiku to má. ale asi by bolo založiť novú tému s touto problematikou nech to tu nevyzerá ako mexická telenovela a aby to bolo trochu prehladné.


je to pravda, ale kde to dať? pod akú značku? osciloskop je univerzálny, platí pre všetkých a jeho možnosti sú obdivuhodné
ŠKODA OCTAVIA 1.9TDI ALH, ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI BKD, SUBARU IMPREZA GT TURBO LPG

zimna21 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 29 Sep 10, 19:54:06
Bydlisko: kosice

Poslaťod Alpiners2 » 23 Nov 10, 0:47:52

daj to do témy FAQ s názvom napr. použitie osciloskopu a možnosti použitia. tiež ma to zaujíma, aj keď ho nemám. ale možno si ho kúpim.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod JTDchip » 27 Nov 10, 15:30:31

Tak nam zacala zima:) a tim padem auto budu pouzivat co nejmin co to pujde. Nechci ho trapit a nicit na tech mojich kratkych trasach. Nehlede na to,ze opravdu v -10 prestava startovat. Vibrace se s nizkou teplotou stejne jako minuly rok extrmne zrhorsily a neda se skoro udrzet ruka na volante na volnobeh. Kdybych byl vuic pri penezich koupim si dalsi auto na popojizdeni v zime,ale raci budu setrit na audinku

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod JTDchip » 13 Jan 11, 22:01:54

Zeptam se trosku blbe,ale musim:D Jak jsem psal mam na setrvaku co ma najeto temer 180 tis nastaveny dost velky kroutak a kdyz dam kotel pri 2 tis ot tak se to rozvibruje.
Snazim se zrychlovat plynule,ale nekdy i to neda a slapnu po tom.Samozrejme nikdo nevi v jakem stavu je setrvak uvnitr,ale dejme tomu ze bych po tom slapal casteji muze dojit k jeho destrukci? ze by se rozletel na 2 casti?
Stalo se mi tohle: ted v zime mi vibruje mnohem vic volant,tak sem zkousel povolit silentblok(horni kost),ale kroutak s motorem tak skube,ze sevto povolilo uplne a motor chodil po cele draze nastaveni drzaku. Po prijezdu domu sem to utahl zase napevno,ale pri dalsi jizde sem mel pocit,ze motor vibruje a vydava uplne jine zvuky nez normalne. a obavam se ze zacal zvonit setrvak. protoze skrz. to pritahnuti toho siletbloku by to sice mohlo jinak vibrovat,ale urcite ne zvonit ze?
Ted se proste obavam,ze se mi rozleti setrvak. a pokud by k necemu takovemu doslo,tak uz to neopravuju.
Hrozi to?

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Breznew18 » 13 Jan 11, 22:13:37

toto robilo mne ked mi odisiel moj zotrvak ked som ujebal podlahu motor sa roztriasol napriek tomu na volnobehu siel bez vybracii ako by mu nic nebolo potom som siel do ciech na vykend a cestou domou mi pri vytlaceni spojky zacal suchat o blok motora :) nebolo by to take zle keby nebolo potrebne rozobrat skoro cele auto :(
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Alpiners2 » 13 Jan 11, 22:15:36

nespomínal si že zotrvák je menený? zas zotrvák sa len tak nerozletí ;)
zas je možnosť zotrvák zavariť a vyvážiť. vyjde to lacnejšie ako nový. ako sa jazdí zo zavareným zotrvákom ti napíše brežnew, od zavarenia pár tisíc už odjazdil a všetko ok
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 13 Jan 11, 22:18:40

v máji pôjdem do čiech, môžme to ešte doladiť aby to nevibrovalo, len mi daj vedieť
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod JTDchip » 13 Jan 11, 22:45:29

Alpiners2 píše:v máji pôjdem do čiech, môžme to ešte doladiť aby to nevibrovalo, len mi daj vedieť

Mozna se nic nedeje,ale ten zvuk sem jeste nezazil:(. Ono ten vykon je uzasny a spotreba ani nemluve,ale chci ejste neco najezdit. Ja ten setrvak nakupuju za pekne penize,ale prece jen ty uz do toho auta nechci dat. a druha vec je,ze kamos se mnou uz nebude v zadnem pripade sundavat prevodovku. To byl hnus ten starter atd.
Pokud pojedes tak mi dej vedet na FB urcite se sejdem a doladime to. Pokud auto jeste pojede:D
kazdopadne mam se vyvarovat tomu at to rozvibrovava auto,ze? tedy pridavam plynule. Ono stejne co si budem namlouvat. Kdyz z niceho nic seslapnu plyn, na podlahu,tak to akorat vstrikne kotel paliva a nez se roztoci turbo tak stejne ztracim. Je teda rozumejsi podradit ve vsech smerech ne?
Ale jinak znova a znova opakuju jede to krasne. Na to,ze nemam zvyseny tlak turba tak to jede stejne jako kamosovo bravo s regulatorem tlaku turba a chipem od Sarkana.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod JTDchip » 16 Jan 11, 19:24:54

Tak kluci nevim to moje auto je vazne divne.Predem bych chtel napsat,ze jsem zjistil,ze sem mel spalenou pojistku predehrevu nafty a chci se zeptat na vas nazor jestli jeho funkce ma na neco vliv.
Dale k tomu cinkani setrvacniku jde to vazne na 95% od prevodovky,ale deje se to nepravidelne po ruznych stylech jizdy.staci pridat o 200 otacek a hned se to vytrati. zkousel sem znova povolit horni silentblok a pak se to zklidnilo. tak jsem autu jel dat brutalni zahul a pak uz se to o5 chovalo kultivovane jako jakekoliv jine JTD uz zastudena. Vysledoval jsem,ze se tak chova az dosahne svoji maximalni teploty tim ted myslim na budiku presne na stredu. jinak je neustale pul dilku pod pulkou pokud treba nepredjizdim.Tak me napadlo jestli nemuze byt opravdu nejak vadne to cidlo teploty chladici kapaliny,ze by se spatne davkovalo palivo. Ja vim je nesmyslny aby to vibrovalo protoze ten system musi davat tu davku rovnomerne a nezpusobovat takove nadmerne vibrace. ale ja si nemuzu pomoct kdyz se auto poradne prohreje jde do uplne jinyho rezimu.Termostat je dobry takze co jinyho by melo s tou teplotou souviset? ono potom aj pri tech rozjezdech na malo plynu to vibruje daleko min a setrvacnik se prece podle teploty nechova ne?:D
To cidlo sem chtel zmerit na odpor,ale nedostal sem se tam zadnym klicem...

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron