chipovani JTD 105 by alpiners2

Poslaťod sikin1987 » 05 Dec 11, 12:27:35

kluci tvrdi,ze setrvak ja si myslim,ze proklouzla spojka. bylo to na hranici nejvyssiho krouticiho momentu.Na fiat silna je krom jednoho kamosa co ma zvyseny tlak turba,ale setrvak z 2,4 jtd sem nikoho komu by to tak jelo nepotkal.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Torgan » 11 Dec 11, 22:32:17

HH asi myslis mna .to smykanie bude spojkou pravdepodobne jazdis jak dedo a potom tomu nalozis. ked jazdis jak dedo lamela sa zalesti a potom lahsie smykne. ale par krat tomu nalozis a vsetko je ok
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod Breznew18 » 11 Dec 11, 23:06:36

Poslaťod JTDchip » Sob Okt 16, 2010 9:16 pm
Spokojeny jsem,protoze sem necekal ani nahodou ze z tohoto motoru pujde dostat takovy kroutak a vykon. orientacni cas zrychleni je asi 9,5s,ale pozor predtim byl asi 13 s a kdyz sem daval tlak turba naplo tak 10,9- to byla blbost samozrejme bez nafty!
Navic sem videl na vlastni oci ze ten vstrikovac (teda jeden:D) neni spatny coz sem cekal ze bdue ochcanej a zakarbonovanej radne. A vscehny dotazy co sem mel a chtel sem na ne slyset nazor cloveka co to mel v opravdu v rukou sem dostal at to bylo na setrvak, spotrebu nebo olej:)
Opravdu Alpiners potesil si me a dobre se mi s tebou jednalo diky
toto je tvoja reakcia bezprostredne po chipe tak neviem co tu riesis auto mas zlumpovane a vies do coho si siel tak nenariekaj daj si to spravit alebo to odhlas a urob si z toho dakar do terenu
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod autickar21 » 12 Dec 11, 18:46:46

Pri tom veku nasho autoparku, mozme spravit Veteran-relly, vitaz bude ten, komu sa toho pokazi menej pocas jazdy. :vc/

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Torgan » 14 Dec 11, 11:57:38

autickar21 píše:Pri tom veku nasho autoparku, mozme spravit Veteran-relly, vitaz bude ten, komu sa toho pokazi menej pocas jazdy. :vc/

možeme :grr
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 24 Dec 11, 21:41:38

takze uz je jistota,ze prokluzuje spojka. pri posledni ceste pri plnem knedliku otacky vyletely o vic jak 500 otacek behem pul sekundy.abych neodpalil spojky musim se vyvarovat prudkemu zrychlovani pokud motor nema otacky nad 2500 :nnnn

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod janosik93 » 24 Dec 11, 21:45:33

tak vymeniť novú...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod autickar21 » 24 Dec 11, 21:50:21

ja by som to tipol aj na zotrvacnik... pod 2500 ma najvecsiu zataz,, sa rozvybruje a tym padom spojka nema dostatocnu dotykovu plochu.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Breznew18 » 24 Dec 11, 22:07:36

a preto vyrobcovia zotrvacnikov odporucaju jazdu od 2000 + pod 2000 otacok musi zotrvacnik absorbovat najvacsie vibracie a to ho nici.Ja to striktne dodrzujem odkedy mam novy :D
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Tomasito156 » 25 Dec 11, 11:59:04

Ked to bude rozobrate urcite riadne prekontrolovat stav zotrvacnika,radialna vola moze byt max 11 stupnov alebo 3 zuby a axialna max 1,6mm.Ked i len trochu to bude pri tych hodnotach vymen komplet aj so zotrvakom lebo ti to dodrbe novu lamelu a budes to rozoberat v blizkej buducnosti este raz s dvojitymi nakladmi.Tieto zotrvaky uz nestoja mailand,nie ako 2.4 m-jet to su naklady 3nasobne.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod sikin1987 » 25 Dec 11, 16:00:09

Je to mozny,zese to tak rozvibruje,ze to ztrati prilnavost tomu verim.
Ja si nedokazu predstavit ,ze nekdo jezdi s dieselem nad 2 tis otacek. Vzdyt to strasne rve a spotreba je taky nic moc. Ja jezdim do 1400 do 1800. Vim,ze to setrvak nema moc rad, ale neda se.
axialni vuli sme tehda blbec nezkusil mohls me to mit vymenene:( radialne to bylo max 2 zuby. Jinak nevim proc by mel byt na ,4 JTD 3x drazsi. tam je cena asi o 3-5 tis vys.
na moje stoji 7 litru ale ja pokud bych sundaval znova prevodovku coz opravdu enchci,tak bych ho urcite nechal zavarit.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Tomasito156 » 25 Dec 11, 16:36:27

na 2.4 jtd mozno ale nie na 2.4 m-jet,tam uz je iny zotrvak ina spojka taka ako sa pouziva v 159-Brera-Spider.A cena tam je za zotrvacnik okolo 1200eur a spojka 500.Viem riesil som to pred rokom.Nic ine ako original nato neexistuje len Ricambi Originali!
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod Tomasito156 » 25 Dec 11, 16:41:47

Tomasito156 píše:na 2.4 jtd mozno ale nie na 2.4 m-jet,tam uz je iny zotrvak ina spojka taka ako sa pouziva v 159-Brera-Spider.A cena tam je za zotrvacnik okolo 1200eur a spojka 500.Viem riesil som to pred rokom.Nic ine ako original nato neexistuje len Ricambi Originali!
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod sikin1987 » 25 Dec 11, 17:41:08

tak to je jasny pokud to je ve fiatu,ze to tolik stoji. Ale jeste pred 3 lety stal aj na moje bravo ve fiatu setrvak okolo 25 tis. ted uz stoji asi 10 tis.
nahrada brzdo urcite bude, ale ne hned...

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Predchádzajúci

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron