No ja by som prisiel po drobnych upravach ako naporovy chladic, novy zotrvak a spojka. A to zalezi kedy predam 145ku a kolko bude volneho casu na to. zatial mi postaci ozivenie aspon zvysenim tlaku. Ja sa potom ozvem.
Alpiners2 píše:pozri si karolov graf, 186ps a tlak sme nezvyšovali. úprava trvala možno pol hodinku teraz si to už robí sám lebo prerába auto na vyšší výkon
Pul hodinku:D pokud nejedes 3x testovat do toho kopca:D:D. autickar21: ode me mas 100% doporuceni. I presto,ze mi ted 1,9tka huli jak ochcavka,tak to jede pekelne a to jsme zbytecne snizili kroutak vuci setrvaku:(
Pomaly sa chystam na zastavbu budika tlaku turba, potrebujem len poradit aku hadicku tam pouzit. Na 145ke som pouzival benzinovu, len ta je prilis hruba...
Ja chci jen pro test hodit tlak turba na plno jestli to prestane hulit. UZ jsem to zkousel pred chipem a Rj to nehodila do nouzaku a turbo tlacilo naplno,ale mel sem to udelane nesikovne jen sem vytahl tu hadicku ucpal ji sroubem a to same do ventilu.Ale vhodne to asi u mojeho turba nebude ani kdybych ten tlak zvysil o trosku pomoci regulatoru ze? Nechci ho odbouchnout chci na nem to auto dojet:D Jen chci vedet jestli s vice vzduchem to bude opravdu min hulit
Ja to resil a nemohl jsme sehnat nic takoveho co by opravdu tesnilo a slo to lehce vyrobit. Tak jsem tam dal alobal. To ocem jsi mlivil ty se pouziva v instalaterstvi ze? Ale jako tam mi to neztraci tlak to jejsou desetiny procenta. Ono to tlaci velice pekne sem fakt spokojeny,ale trosku se bojim ze neprojdu emise.Jeste se chci zeptat. I pred chipem jsem mel dojem,ze nekdy auto jede tak nejka pozvolna jako kdyz mas spatnou vahu a o chvilku pozdeji byl znatelnejsi zatah. Muze to byt tim EGR? jendou bzuci a funguje a chyba na diagnostice neni a pak zase naopak. Dneska jsem treba zkousel poprve misto vymeny baterky striknout do sani startovaci spraj(chytlo to lepe,ale musim vyzkouset i v -15) a pak bzucel ten ovladaci bazmek celou dobu,ale nekdy proste nefunguje. Zaslepit chci zkusit taky kdyz si rikal ze se roztoci lip turbo a je to logicke,ale ja si nemuzu dovolit aby se pomaleji ohrival motor.
kasli cele zaslepky. je dostat kupit git-tmel na vyfukove potrubia na opravu netesnosti a prasklin. Stoji to par korun, natlacis to do egr, na spoje a mas pokoj. ked to budes chcet odstarnit, par krat klepnes, oskrabes a mas to nanovo ciste... Len to neaplikuj, kym mrzne.
Jestli myslis to same co ja ten cementovy pripravek na opravu vyfuku,tak nad tim sme premyslel sam,ale jeste sem se nedokopal to koupit. ja na to vzdy zapomenu kdyz sem v kellyne. sakra ted sem kupoval ten startovaci spraj. No priste. Me to nevadi ze to ma o 0,5 Kw min