Stránka 1 z 1

Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 17:33:20
od Jans
Prosim o radu. Zda sa mi ze moje auto prudko ozije az po prekroceni 2000ot. Nechcem zbytocne rozoberat turbo len pre moje domienky. Nemam prakticke skusenosti s tymto motorom. A ani nikto v okoli koho poznem nema tento motor. Ide o 2.4 jtd 100kw s turbom gerrett. Urobyl som nekolko merani.
Neda sa mi tu vlozit subor, takze takto
http://uloz.to/xtRsTkTd/lancia-2-4jtd-txt

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 18:52:35
od kubos4
co je to kappa?

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 18:54:39
od kubos4
nedari sa mi to stiahnut, popripade mi daj mail a ja ti hodim ako ma log vyzerat :xxx

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 20:09:42
od Jans
Ano je to kappa. Je to orezany log a dany do txt. Skusal som to a islo to stiahnut. Posli sz.
No tak uz som na to prisiel ako to vlozit. Tie vypadky do 0 si nevsimajte, ma to za nasledok kabel.

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 20:25:02
od autickar21
treba tych japoncov poslat niekde, ani turbo nevedia navrhnut...

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 20:47:32
od Jans
Garrett je japlonsky? A takže je to o.k.? No čo už, je to pasívne ovládanie. Len som si myslel že ked je to s naklapanim lopatiek, zaberie plynulejsie. Neva, mám nachystanu zálohu IHI s obtokom z fiatu a nemusím sa báť poklesu výkonu.

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 21:33:37
od kubos4
ja som z lybry vyhodil IHI a dal garrett variabilny, uz ten s podtlakovou reg. ale spraveny na pretlak, s tym IHI to bolo mrtve dost odspodu, teraz je to neporovnatelne lepsie...zase naopak jeden znamy ma kappu a jemu prdol garrett a dal tam IHI a vravi ze to je pocitovo lepsie...a zase moje turbo IHI co som predal chlapikovy do alfy 156 100Kw, tak vravi ze je to od spodu horsie, ale potom ide pekne...a to to turbo nemalo ziadne vole a bolo naozaj dobre

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 21:53:00
od Jans
A teraz sa v tom vyznaj. Asi záleží od kusu. Tá libra mala 99kw? Nemáš niekde log z tlakom turba? U mňa je nárast tlaku okolo 2000ot veľmi výrazný.

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 21:56:00
od kubos4
jj 99, log mam iba s garrettom, ale to ti odporucam ist uz do toho co mam aj ja, ak chces tak mrkni na fotky moje

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 23 Máj 13, 22:22:48
od Jans
Joj, máš tu strojovnu pekné vyspekulovanu. Klobúk dole. Pises že tí tlacilo iba 0.8b? Mne to vytlaci na cca 1.25 a potom zreguluje na cca 1. Jedny známi v cz Navsi majú Libru ale 1.8vvt. Luxusna kara, najme výbava . Majú aj vrakovisko na Lancie. Ked budeš niečo potrebovat dám kontakt. Sú veľmi solídny.

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 24 Máj 13, 17:10:52
od kubos4
jj, aj vdaka alpiners2 sme to vyspekulovali...tak 0.9 sa mi vidi ze dava to IHI pri serii...ale ide o ten nastup, teraz mam aj budik a vidim pekne kedy mam aky plniaci tlak a mozem povedat ze je tam skoro hned ako potrebujem vzdy...neboj nic, dielov mame kopec :-L lybra je fajn vozenie, sportiak to sice nie je, lebo je to ladene skor na luxus a ma to dlhociznu prevodovku, ale ten motor je super...ked sa porobim dajme tomu ako mam ja tak je to pecka :/up

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 09 Jún 13, 17:28:49
od alfik
Ono ide aj o to ze ty 2.4-ky maju turbo jak na kamion. Ono to chvilku trva nez ho nafukne...

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 09 Jún 13, 20:09:14
od kubos4
tak z casti je to pravda...to IHI bolo mensie ale bolo zavysle od otacok (turba)...tento garrett co mam teraz fuka skor aj pri mensich otackach, celkovo potrebuje na taky isty tlak mensie otacky, lebo aj slimak je podstatne vacsi a tie lopatky si saju ako blazon...to este ked zhodim sanie aky to ma zvuk :/up
celkovo ten garrett vnt 20 (100kw) je porovnatelny s IHI, lenze ta GT2256V je uz o niecom inom

Re: Nabeh turba 2.4 jtd

PoslaťNapísal: 10 Jún 13, 5:23:25
od autickar21
Len skoda na TD2503 tej vahy rotujucej casti. A tak treba skusit aj gt22.