vaha

Poslaťod autickar21 » 27 Jún 10, 20:20:52

Ako hudnotu by mala davat vaha vzduchu pri volnobehu? Otacky kolisu 847 az 851 ot za minutu a vaha hlasi 416 az 430 mg. O kolko je to cca menej ako by mala mat realne? Vaha ma 10 tis km.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod karol » 27 Jún 10, 21:04:29

ak sa nemylim tak pri zapojenom EGR by to malo byt okolo 300az 350 a pri odpojenom o 100viac
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod autickar21 » 27 Jún 10, 21:51:16

No niekedy nalogujem cely priebeh a potom to sem hodim. AK ratam ze sacie mi nejak extra netesni, tak vaha sa javi zatial OK, aj ked vela ludi na bosch nadava.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 27 Jún 10, 22:10:10

ak to diagnostikuješ cez fiat ecu scan tak si odklikni air intake a desired intake (požadovaná hodnota) a potom sem pridaj log.
niekedy sa tie váhy blbnú tak že v určitých otáčkach ukáže väčší prietok a vo vyšších už potom dáva menej ako je požiadavka :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod bjukemen » 22 Jan 11, 12:24:25

..presne ako píše Boss daj log somzevdavy či je nejaky rozdiel v požiadavke medzi 1.9 a 2.4 ale podla všetkeho ti dava dobre,tak či tak ked prideš na chip tak ju dame off

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod autickar21 » 26 Jan 11, 21:39:32

Dobra asi nebude, vykon s otackami klesa. Na 1.9 tahala plynule. U 2.4 ma vecsi prietok, tak sa to viac prejavilo. Rozmyslam ze implantujem pierburg.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod bjukemen » 05 Feb 11, 8:20:15

..rozmýšlaj že dame OFF v softe ;)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod karol » 04 Mar 11, 17:11:34

vyhodis vahu a mas po probleme! nekupuj zbytocne novu
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod Breznew18 » 12 Mar 11, 7:47:25

vysilos za to peniaze a podla mna zbytocne ked ti to moze ist aj bez toho bez rizika pre motor
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod prevod » 22 Mar 11, 13:57:52

Zdravim pani,

mam problem s vahou vzduchu , potreboval by som si overit ci je naozaj odpalena.

Nejake to info :
Auto - mam v podpise (ale je to Alfa 2,4 JTD , 100kW , seriovka)
Prejavy - nad cca 3000 ot./min. straca vykon

Prikladam graf z FiatECUScan (2x jpg obrazky air-intake-00x.jpg) + cely .csv ak si to vie niekto pozriet.
Na nom ja vidim ,ze po nastartovani (inak hodnota na volnobehu cca 300 mg/l - EGR mam zapojene) to este ako tak stiha dodavat ,ale vo vyssich otackach je podla grafu jednoznacne malo vzduchu.
Podla mna je vaha v riti. Suhlasite ? :)

Skusobna jazda po odpojeni vahy dopadla asi tak , ze do 3 tis. mi to tahalo obdobne ako so zapojenou a po 3 tis. to prestalo tahat uplne (horsie ako so zapojenou).

Inak co sa tyka chyb. Pamat zavad som vymazal a po skusobnej jazde sa objavili tieto dve :
Okolo 3 tis. ot./min. sa zablika kontrolka a vypluje toto :
P0215 = Fuel Pump Circuit (podla Alfadiag) - vid priloha "P0215-alfadiag.JPG"
P0215 = Engine Shutoff Solenoid Malfunction (podla FiatECUScan) - vid priloha "P0215.JPG"

Neviete nahodou co to je presne ?? Hladal som aj na zahranicnych strankach ,ale nic zmysluplne som nenasiel. Nasiel som asi toto (neviem preco maju tie chyby rozdielne nazvy , vysvetlenie som nasiel len pre Fuel Pump Circuit) :

Mozne priciny :
Chybne rele pal. pumpy
Poskodeny "Control Unit ECM" ,alebo konektory a kable
Chybny motor ?? - v angl. Defective engine

Ak viete nieco blizsie ohladom tejto chyby , budem velmi rad.

Druhu chybu vypluje :
P0235 = Turbo Pressure Sensor (AlfaDiag) - vid priloha "P0235-alfadiag.JPG"
P0235 = Boost Pressure Sensor A Circuit Malfunction - vid priloha "P0235.JPG"

Tak som to znova jebol na graf a vysledok je v prilohe. (Boost-pressure-001.jpg + Boost-pressure-002.jpg + kompletka v csv Boost-pressure.zip)
Neviem ani ake maju byt normalne hodnoty ;| , tak keby ste ma niekto odkazali niekde ,alebo posudili graf , bol by som vdacny.
Co to moze byt ? Ja tipujem na zatuhle lopatky v turbe , ci ? :)

Troska som sa rozpisal , kazdopadne dufam ,ze to nie je velmi zle zaradene.

DIK za akukolvek info.

Pekny den vsetkym.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Alfa Romeo 156 (1999) , 2.4 JTD , 100kW

prevod 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 02 Nov 10, 22:33:36

Poslaťod Alpiners2 » 22 Mar 11, 16:31:44

bolo by lepšie keby si odklikal zároveň tlak turba požadovaný a skutočný, váha vzduchu požadovaná a skutočná, otáčky motora. v logovaní to nastav 10x za sec a daj sem potom log. podla printscreanov je ťažko hodnotiť. chyba p0235 je map senzor, čidlo ktoré ti meria plniaci tlak. podla logov sa však bude dať zistiť prečo ti tú chybu vyhadzuje, môže to byť presiahnutý aj nedostatočný tlak v sacom potrubí ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod prevod » 22 Mar 11, 16:58:17

oki , spravim to a hned nahodim.
Inak , pozadovany tlak turba je vzdy na 0,000 mBar. Je to v tom druhom grafe - zelena linka.
Alfa Romeo 156 (1999) , 2.4 JTD , 100kW

prevod 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 02 Nov 10, 22:33:36

Poslaťod alfik » 24 Mar 11, 1:47:02

prevod píše:oki , spravim to a hned nahodim.
Inak , pozadovany tlak turba je vzdy na 0,000 mBar. Je to v tom druhom grafe - zelena linka.

0 je preto,lebo nemas elektronicky riadene turbo.
Inak to turbo tlaci do nebies. Vycistit,alebo skontrolovat banku na ovladanie lopatiek.
Vaha je v haji. Pri takom tlaku nic moc. Naloguj to este spolu,nech sa to lepsie porovnava.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Miki2t » 29 Mar 11, 21:50:34

Z tých grafou súdim že máš zlý snímač tlaku srania ( MAP )
Inak váha má mať hodnoty volnobeh cca 330mg/i plny knedlik cca 900 - 1200 mg/i
so zaslepenym egr volnobeh 500mg/i.
Inak to sa da aj spocitat, staci ti poznat plniaci tlak,otacky, pocet valcov,korekciu plnenia a dostanes z tlaku turba hodnotu vahy, a vypada to potom takto http://img5.rajce.idnes.cz/d0511/4/4654 ... atrubo.jpg
Ale tu v grafe su hodnoty mensie, regulator turba mam na 0,75bar

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod alfik » 29 Mar 11, 22:21:41

Preco myslis,ze je zly MAP?
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Ďalší

Späť na Diagnostika - software, hardware Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron