vaha

Poslaťod Miki2t » 29 Mar 11, 22:37:31

hlavne ide do 1,5relativne co je dost, a tiez pada na nulu ked este otacky stupaju. ak si chces byt isty, tak vezmi jedno Tcko a tlakomer a zmeraj tlak za jazdy.Myslim si ze auti ide v nudzovom rezime a neberie do uvahy signal od Mapka

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod alfik » 29 Mar 11, 22:51:49

1,5 to turbo v poho nafukne.
A co potom ten snimac otacek?
Chcelo by to lepsi log,nie taku horsku drahu. A dat to sem v tom CSV subore a nie graf.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Miki2t » 29 Mar 11, 22:57:57

Podla mna je to z grafu celkom jasné. regulator ma udrzovat maximum plusminus 1bar relativne. ( marea 2,4JTD 96kw má od výroby nastavené 0,9 niektore alfy majú 1,2 ale myslim ze to sa 100KW netýka.)
V grafe vidíš skok z 1,5 na 0 a auto motor dalej akceleruje. Takze ja si myslim ze to je jasné.
A tiež v niektorých bodoch je casova derivacia tlaku priliz vysoká. Radsej to napisem aj pre ucnovkarov: za 0,56 sekundy stupol tlak o 1,08 baru to znamena ze za kratky cas velky narast, to znamena ze bud tvoje turbo porusuje fyzikalne zakony alebo mas zly snimac tlaku.
Prikladam nake hodnoty logu
cas v sekundach Tlak v baroch
0 2.56
0.56 1.00
1.12 1.00
1.68 2.08

Tak si daj dve a dve dohromady
Naposledy upravil Miki2t dňa 29 Mar 11, 23:13:41, celkovo upravené 1

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod alfik » 29 Mar 11, 23:07:39

100 kw tlaci 1,05 a ak je regulacia v prdeli,tak to samozrejme na tej hodnote neudrzi. Vydim tam padnutie tlaku na 0,ale vydim tam aj padnutie otacok z 2200 na 0. Tak co to je? Ze by vynechavajuca komunikacia,alebo spatna jednotka?
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Miki2t » 29 Mar 11, 23:15:00

To padnutie meranych velicin na 0 neber v uvahu.

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod alfik » 30 Mar 11, 8:11:11

No jo,casova derivacia zodpoveda tak padnutiu do nudzaku s nahradnou hodnotou.
Ale tak ako snimace padnu na nulu,tak mozu aj vybehnut na max.
To ze to nemam brat v uvahu si necham vysvetlit,nakolko to vydim prvy krat.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod alfik » 30 Mar 11, 9:25:31

Jak tak pozeram tie grafy myslim,ze vedieme zbytocnu debatu,pretoze su uplne chujove. V grafoch vahy pri akceleraci padne poziadavok na 0... V niektorych pripadoch padne aj skutocny na 0,co je blbost.

Zmazat po Igorov prispevok a ked doda poriadny log,mozeme debatovat... :kk/
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Miki2t » 30 Mar 11, 9:53:28

Tie 0 neries, bezne sa mi stava pri logoch na uplne zdravom aute cez FES ze veliciny padnu na 0 a nic sa nedeje. Keby padli na 0 skutocne tak si to RJ zapise ako chybu ( mimo rozsah ). Da sa povedat ze je to chyba komuniakacie medzi RJ a FES.
A ked sa ti nepacia grafy tak si urob take aby sa ti pacili, zdrojove data tam mas.
Je to MAPko

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod alfik » 30 Mar 11, 10:25:12

Mas ten pocit,ze by tie grafy boli moje? Ja by som sa sem hanbyl taketo grafy dat... down

Tie 0 neries, bezne sa mi stava pri logoch na uplne zdravom aute cez FES ze veliciny padnu na 0 a nic sa nedeje


Mne sa toto teda este nikdy nestalo....
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Alpiners2 » 30 Mar 11, 10:36:21

ten map môže ale aj nemusí byť k.o. pri logovaní mi tiež ešte nepadali hodnoty na 0.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Miki2t » 30 Mar 11, 10:54:54

Keby mu skutocne padli otacky na nulu, tak by to videl aj na otackomeri, a zapisal by sa chybovy kod snimac klukovky.
Ja to vidim na to MAPko, netvrdim ze to je na 100% ono, nikto nieje dokonaly ( az na motor HTP :D ), ale mne to tak nasvedcuje.

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod alfik » 30 Mar 11, 11:24:56

jj,zbytocne sa tu hadame. Dufam,ze ten,koho sa to tyka potom napise v com bol problem... :grr
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod prevod » 30 Mar 11, 14:54:59

Zdravim Vas pani ,

dik za reakcie. Logy som spravil az dnes ..na aute sa robila predna naprava , navyse som musel menit obe vonkajsie homoklby a dnes som ako bonus zistil ,ze mi tecie chladic ;)

Nove grafy su v prilohe, snad su dobre. Co sa tyka tych otacok , tak to tiez nechapem (v prvom grafe to pada na 0 , v druhom nie) kazdopadne co sa tyka toho ,tak v pamati zavad ziadna chyba , otackomer meria v pohode.

Inak viem skontrolovat variabilitu na tomto turbe , bez toho aby som ho rozoberal ?

Pamat zavad :

P0235 - Boost pressure (1) Sensor Malfunction
P0215 - Engine Shutoff. Solenoid
P0380 - Glow Plug/Heater Circuit (1) - zhavice su v riti
P0404 - E.G.R. device (5)


(Grafy som pripajal v .zip-ku , pretoze .csv subor mi to nechce zozrat)

Dik.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Alfa Romeo 156 (1999) , 2.4 JTD , 100kW

prevod 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 02 Nov 10, 22:33:36

Poslaťod prevod » 30 Mar 11, 15:14:41

alfik píše:Mas ten pocit,ze by tie grafy boli moje? Ja by som sa sem hanbyl taketo grafy dat... down


hehe :) nie ze by to uz teraz bolo podstatne , ale tie grafy tam boli aj v .csv :grr
Alfa Romeo 156 (1999) , 2.4 JTD , 100kW

prevod 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 02 Nov 10, 22:33:36

Poslaťod Alpiners2 » 30 Mar 11, 15:19:40

váha vzduchu je už pomaly na výmenu, nemeria tak ako má.
hodnoty tlaku turba sú zaujímavé, buď je problém v regulácii turba alebo blbne naozaj map senzor. tlak turba asi najskôr premerať budíkom počas jazdy aby si presnejšie určil chybu.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

PredchádzajúciĎalší

Späť na Diagnostika - software, hardware Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron