Stránka 1 z 4

vaha

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 20:20:52
od autickar21
Ako hudnotu by mala davat vaha vzduchu pri volnobehu? Otacky kolisu 847 az 851 ot za minutu a vaha hlasi 416 az 430 mg. O kolko je to cca menej ako by mala mat realne? Vaha ma 10 tis km.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 21:04:29
od karol
ak sa nemylim tak pri zapojenom EGR by to malo byt okolo 300az 350 a pri odpojenom o 100viac

Re: vaha

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 21:51:16
od autickar21
No niekedy nalogujem cely priebeh a potom to sem hodim. AK ratam ze sacie mi nejak extra netesni, tak vaha sa javi zatial OK, aj ked vela ludi na bosch nadava.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 22:10:10
od Alpiners2
ak to diagnostikuješ cez fiat ecu scan tak si odklikni air intake a desired intake (požadovaná hodnota) a potom sem pridaj log.
niekedy sa tie váhy blbnú tak že v určitých otáčkach ukáže väčší prietok a vo vyšších už potom dáva menej ako je požiadavka :roll:

Re: vaha

PoslaťNapísal: 22 Jan 11, 12:24:25
od bjukemen
..presne ako píše Boss daj log somzevdavy či je nejaky rozdiel v požiadavke medzi 1.9 a 2.4 ale podla všetkeho ti dava dobre,tak či tak ked prideš na chip tak ju dame off

Re: vaha

PoslaťNapísal: 26 Jan 11, 21:39:32
od autickar21
Dobra asi nebude, vykon s otackami klesa. Na 1.9 tahala plynule. U 2.4 ma vecsi prietok, tak sa to viac prejavilo. Rozmyslam ze implantujem pierburg.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 05 Feb 11, 8:20:15
od bjukemen
..rozmýšlaj že dame OFF v softe ;)

Re: vaha

PoslaťNapísal: 04 Mar 11, 17:11:34
od karol
vyhodis vahu a mas po probleme! nekupuj zbytocne novu

Re: vaha

PoslaťNapísal: 12 Mar 11, 7:47:25
od Breznew18
vysilos za to peniaze a podla mna zbytocne ked ti to moze ist aj bez toho bez rizika pre motor

Re: vaha

PoslaťNapísal: 22 Mar 11, 13:57:52
od prevod
Zdravim pani,

mam problem s vahou vzduchu , potreboval by som si overit ci je naozaj odpalena.

Nejake to info :
Auto - mam v podpise (ale je to Alfa 2,4 JTD , 100kW , seriovka)
Prejavy - nad cca 3000 ot./min. straca vykon

Prikladam graf z FiatECUScan (2x jpg obrazky air-intake-00x.jpg) + cely .csv ak si to vie niekto pozriet.
Na nom ja vidim ,ze po nastartovani (inak hodnota na volnobehu cca 300 mg/l - EGR mam zapojene) to este ako tak stiha dodavat ,ale vo vyssich otackach je podla grafu jednoznacne malo vzduchu.
Podla mna je vaha v riti. Suhlasite ? :)

Skusobna jazda po odpojeni vahy dopadla asi tak , ze do 3 tis. mi to tahalo obdobne ako so zapojenou a po 3 tis. to prestalo tahat uplne (horsie ako so zapojenou).

Inak co sa tyka chyb. Pamat zavad som vymazal a po skusobnej jazde sa objavili tieto dve :
Okolo 3 tis. ot./min. sa zablika kontrolka a vypluje toto :
P0215 = Fuel Pump Circuit (podla Alfadiag) - vid priloha "P0215-alfadiag.JPG"
P0215 = Engine Shutoff Solenoid Malfunction (podla FiatECUScan) - vid priloha "P0215.JPG"

Neviete nahodou co to je presne ?? Hladal som aj na zahranicnych strankach ,ale nic zmysluplne som nenasiel. Nasiel som asi toto (neviem preco maju tie chyby rozdielne nazvy , vysvetlenie som nasiel len pre Fuel Pump Circuit) :

Mozne priciny :
Chybne rele pal. pumpy
Poskodeny "Control Unit ECM" ,alebo konektory a kable
Chybny motor ?? - v angl. Defective engine

Ak viete nieco blizsie ohladom tejto chyby , budem velmi rad.

Druhu chybu vypluje :
P0235 = Turbo Pressure Sensor (AlfaDiag) - vid priloha "P0235-alfadiag.JPG"
P0235 = Boost Pressure Sensor A Circuit Malfunction - vid priloha "P0235.JPG"

Tak som to znova jebol na graf a vysledok je v prilohe. (Boost-pressure-001.jpg + Boost-pressure-002.jpg + kompletka v csv Boost-pressure.zip)
Neviem ani ake maju byt normalne hodnoty ;| , tak keby ste ma niekto odkazali niekde ,alebo posudili graf , bol by som vdacny.
Co to moze byt ? Ja tipujem na zatuhle lopatky v turbe , ci ? :)

Troska som sa rozpisal , kazdopadne dufam ,ze to nie je velmi zle zaradene.

DIK za akukolvek info.

Pekny den vsetkym.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 22 Mar 11, 16:31:44
od Alpiners2
bolo by lepšie keby si odklikal zároveň tlak turba požadovaný a skutočný, váha vzduchu požadovaná a skutočná, otáčky motora. v logovaní to nastav 10x za sec a daj sem potom log. podla printscreanov je ťažko hodnotiť. chyba p0235 je map senzor, čidlo ktoré ti meria plniaci tlak. podla logov sa však bude dať zistiť prečo ti tú chybu vyhadzuje, môže to byť presiahnutý aj nedostatočný tlak v sacom potrubí ;)

Re: vaha

PoslaťNapísal: 22 Mar 11, 16:58:17
od prevod
oki , spravim to a hned nahodim.
Inak , pozadovany tlak turba je vzdy na 0,000 mBar. Je to v tom druhom grafe - zelena linka.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 24 Mar 11, 1:47:02
od alfik
prevod píše:oki , spravim to a hned nahodim.
Inak , pozadovany tlak turba je vzdy na 0,000 mBar. Je to v tom druhom grafe - zelena linka.

0 je preto,lebo nemas elektronicky riadene turbo.
Inak to turbo tlaci do nebies. Vycistit,alebo skontrolovat banku na ovladanie lopatiek.
Vaha je v haji. Pri takom tlaku nic moc. Naloguj to este spolu,nech sa to lepsie porovnava.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 21:50:34
od Miki2t
Z tých grafou súdim že máš zlý snímač tlaku srania ( MAP )
Inak váha má mať hodnoty volnobeh cca 330mg/i plny knedlik cca 900 - 1200 mg/i
so zaslepenym egr volnobeh 500mg/i.
Inak to sa da aj spocitat, staci ti poznat plniaci tlak,otacky, pocet valcov,korekciu plnenia a dostanes z tlaku turba hodnotu vahy, a vypada to potom takto http://img5.rajce.idnes.cz/d0511/4/4654 ... atrubo.jpg
Ale tu v grafe su hodnoty mensie, regulator turba mam na 0,75bar

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 22:21:41
od alfik
Preco myslis,ze je zly MAP?