Stránka 2 z 4

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 22:37:31
od Miki2t
hlavne ide do 1,5relativne co je dost, a tiez pada na nulu ked este otacky stupaju. ak si chces byt isty, tak vezmi jedno Tcko a tlakomer a zmeraj tlak za jazdy.Myslim si ze auti ide v nudzovom rezime a neberie do uvahy signal od Mapka

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 22:51:49
od alfik
1,5 to turbo v poho nafukne.
A co potom ten snimac otacek?
Chcelo by to lepsi log,nie taku horsku drahu. A dat to sem v tom CSV subore a nie graf.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 22:57:57
od Miki2t
Podla mna je to z grafu celkom jasné. regulator ma udrzovat maximum plusminus 1bar relativne. ( marea 2,4JTD 96kw má od výroby nastavené 0,9 niektore alfy majú 1,2 ale myslim ze to sa 100KW netýka.)
V grafe vidíš skok z 1,5 na 0 a auto motor dalej akceleruje. Takze ja si myslim ze to je jasné.
A tiež v niektorých bodoch je casova derivacia tlaku priliz vysoká. Radsej to napisem aj pre ucnovkarov: za 0,56 sekundy stupol tlak o 1,08 baru to znamena ze za kratky cas velky narast, to znamena ze bud tvoje turbo porusuje fyzikalne zakony alebo mas zly snimac tlaku.
Prikladam nake hodnoty logu
cas v sekundach Tlak v baroch
0 2.56
0.56 1.00
1.12 1.00
1.68 2.08

Tak si daj dve a dve dohromady

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 23:07:39
od alfik
100 kw tlaci 1,05 a ak je regulacia v prdeli,tak to samozrejme na tej hodnote neudrzi. Vydim tam padnutie tlaku na 0,ale vydim tam aj padnutie otacok z 2200 na 0. Tak co to je? Ze by vynechavajuca komunikacia,alebo spatna jednotka?

Re: vaha

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 23:15:00
od Miki2t
To padnutie meranych velicin na 0 neber v uvahu.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 8:11:11
od alfik
No jo,casova derivacia zodpoveda tak padnutiu do nudzaku s nahradnou hodnotou.
Ale tak ako snimace padnu na nulu,tak mozu aj vybehnut na max.
To ze to nemam brat v uvahu si necham vysvetlit,nakolko to vydim prvy krat.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 9:25:31
od alfik
Jak tak pozeram tie grafy myslim,ze vedieme zbytocnu debatu,pretoze su uplne chujove. V grafoch vahy pri akceleraci padne poziadavok na 0... V niektorych pripadoch padne aj skutocny na 0,co je blbost.

Zmazat po Igorov prispevok a ked doda poriadny log,mozeme debatovat... :kk/

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 9:53:28
od Miki2t
Tie 0 neries, bezne sa mi stava pri logoch na uplne zdravom aute cez FES ze veliciny padnu na 0 a nic sa nedeje. Keby padli na 0 skutocne tak si to RJ zapise ako chybu ( mimo rozsah ). Da sa povedat ze je to chyba komuniakacie medzi RJ a FES.
A ked sa ti nepacia grafy tak si urob take aby sa ti pacili, zdrojove data tam mas.
Je to MAPko

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 10:25:12
od alfik
Mas ten pocit,ze by tie grafy boli moje? Ja by som sa sem hanbyl taketo grafy dat... down

Tie 0 neries, bezne sa mi stava pri logoch na uplne zdravom aute cez FES ze veliciny padnu na 0 a nic sa nedeje


Mne sa toto teda este nikdy nestalo....

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 10:36:21
od Alpiners2
ten map môže ale aj nemusí byť k.o. pri logovaní mi tiež ešte nepadali hodnoty na 0.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 10:54:54
od Miki2t
Keby mu skutocne padli otacky na nulu, tak by to videl aj na otackomeri, a zapisal by sa chybovy kod snimac klukovky.
Ja to vidim na to MAPko, netvrdim ze to je na 100% ono, nikto nieje dokonaly ( az na motor HTP :D ), ale mne to tak nasvedcuje.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 11:24:56
od alfik
jj,zbytocne sa tu hadame. Dufam,ze ten,koho sa to tyka potom napise v com bol problem... :grr

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 14:54:59
od prevod
Zdravim Vas pani ,

dik za reakcie. Logy som spravil az dnes ..na aute sa robila predna naprava , navyse som musel menit obe vonkajsie homoklby a dnes som ako bonus zistil ,ze mi tecie chladic ;)

Nove grafy su v prilohe, snad su dobre. Co sa tyka tych otacok , tak to tiez nechapem (v prvom grafe to pada na 0 , v druhom nie) kazdopadne co sa tyka toho ,tak v pamati zavad ziadna chyba , otackomer meria v pohode.

Inak viem skontrolovat variabilitu na tomto turbe , bez toho aby som ho rozoberal ?

Pamat zavad :

P0235 - Boost pressure (1) Sensor Malfunction
P0215 - Engine Shutoff. Solenoid
P0380 - Glow Plug/Heater Circuit (1) - zhavice su v riti
P0404 - E.G.R. device (5)


(Grafy som pripajal v .zip-ku , pretoze .csv subor mi to nechce zozrat)

Dik.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 15:14:41
od prevod
alfik píše:Mas ten pocit,ze by tie grafy boli moje? Ja by som sa sem hanbyl taketo grafy dat... down


hehe :) nie ze by to uz teraz bolo podstatne , ale tie grafy tam boli aj v .csv :grr

Re: vaha

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 15:19:40
od Alpiners2
váha vzduchu je už pomaly na výmenu, nemeria tak ako má.
hodnoty tlaku turba sú zaujímavé, buď je problém v regulácii turba alebo blbne naozaj map senzor. tlak turba asi najskôr premerať budíkom počas jazdy aby si presnejšie určil chybu.