Stránka 4 z 4

Re: vaha

PoslaťNapísal: 19 Apr 11, 11:29:50
od Breznew18
takto som to vedel aj ja ale nebol som si isty tak som to radsej nerozoberal dalej :)

Re: vaha

PoslaťNapísal: 19 Apr 11, 11:48:51
od Alpiners2
ad1: 1,9jtd ma male obtokove turbo bez ventilu n75 a tlaci v zavislosti od mnozstva vyfukovych plynov.
ad2: pri maf off ti dava palivo podla polohy plyn. pedalu a nie podla tlaku turba.

že pri maf off dáva palivo podla tlaku paliva je výmysel pár ľudí a všetci ostatní im to žerú aj z navijakom.
ak by dávalo naftu podla tlaku turba tak mi vysvetlite prečo na seat leone keď odišiel map senzor a ukazoval len hodnotu atmosferického tlaku vstrekovala ecu palivo tak ako predtým keď map senzor fungoval????
postačí mi jednoduchá a normálna odpoveď. ;)

tu je aj odkaz na log viewtopic.php?f=10&t=483

Re: vaha

PoslaťNapísal: 19 Apr 11, 15:54:30
od miro22
ano, presne tak. :-) v skutocnosti je v ecu nakalibrovana davka a ku nej sa fuka patricne mnozstvo turbotlaku. :-) nie vsak naopak. ten kto tvrdi opak, nikdy nevidel soft, alebo je laik a tuzer. :-)

turbotlak je v softe na "poslednom mieste". iba 3 mapy sa opieraju - je tam ratane s turbotlakom. ostatne o davku, ci tlak v raily. najviac sa mi rata, ked niekomu prerabam soft a vidim tam nezmyselne hodnoty, ci popridavane odbuka do buka. :-D

Re: vaha

PoslaťNapísal: 19 Apr 11, 16:07:02
od 1soda
Na odborne debaty co ktory soft dokaze a podla coho sa riadi uz je tu moj dvorny chiper,viem len,ze ak sa meni soft na bezvahovy (konkretne u mojho auta),riadi sa potom davka paliva /aj/ tlakom turba .Odborne som sa tomu nevenoval,je tu uz dost tuzerov ktori od vymeny lozisk zacali riesit softy .Potom to aj tak vyzera ,nikto nic nevie ,kazdy pise uplne nieco ine a kazdy ma najlepsie softy na svete. A ak si clovek skusi kazdeho zisti,ze stoja vsetci za hovno,nech maju firmy ci reklamy ake chcu.

Cest vynimkam.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 19 Apr 11, 18:05:59
od miro22
v zivote sa davka paliva neriadi tlakom turba. vsetky softy su rovnake, je jedno o ake auto ide. zatial som nevidel len soft s kamiona, ale myslim, ze do bude detto.

prietokomer to je zase druha vec. tam sa riadi davka prietokom. avsak soft ma taku stavbu, ze vaha je len poistkou na nedymivost. bez nej by mal fachcit ako s nou, ak ju odstavis. mzono tam budu nepatrne zmeny, ktore vsak neovplyvnia ekologiu.

ak by som mal vyjadrit, ze podlacoho sa riadi davka skor, tak tlak turba hra az 3 husle. soft sa skor opiera o prietok, ako o turbotlak. v skutocnosti sa davka opiera o turbotlak a nie turbotlak je zavisly na davke. soft dymivost uz nevie overit bez prietokomera.

Logicky? zvysim turbotlak a zvysim aj prietok. chces dokaz aj z benzinaka? 150hp turbobenzinaky okolo roku 2000 nemali vobec map senzor a rtiadili turbotlak podla prietokomera. v softe plati ako hlavna velicina PREPOCET. malokto si to vobec uvedomil. Tdi, Hdi a pod systemy sa vsak vobec neriadia ekologicky podla tlaku turba. na to je prietokomer a prepocet celeho softu na simulaciu prietokomera. :-)

ty ak odstavis prietokomer, tak nepriradis map senzor. nezabudaj na dalsi fakt, ze ak sa roztrhla hadica na IC, tak auto dymilo a turbotlak tam nebol. preco? lebo mal davku taku ako patricny prietok.

soft ti akutat diagnostikuje, ci tlak narasta linearne a ci dosiahol zadane hodnoty. tot vsjo ohladom tlaku v sani.

tabulky a cely soft toto pisu jasne a niet sa na com hadat a domnievat. skratka tak to je.

nejdem to tu dalej rozpisovat. da sa to krasne vysvetlit, ak by sme si zacali rozoberat cast softu a vysvetlovali, ze co je na co.

Re: vaha

PoslaťNapísal: 20 Apr 11, 19:48:40
od alfik
Podme na to... :/ehm

Re: vaha

PoslaťNapísal: 20 Apr 11, 20:20:27
od Alpiners2
alfik píše:Podme na to... :/ehm

špekulant :grr :grr :grr