AR 156 2.4JTD - strata vykonu, pokles tlaku turba

Poslaťod Breznew18 » 20 Júl 11, 8:01:25

neni su to sroty kazdy ma auto v takom stave ako sa o neho stara :D Myslis ze kvalitne nemecke auta sa nekazia? lepsie povedane je v dnesnej dobe nieco kvalitne?
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Miki2t » 20 Júl 11, 8:31:38

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod Breznew18 » 20 Júl 11, 8:37:19

co si chcel tym odkazom na slovo ironia povedat?
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod autickar21 » 20 Júl 11, 20:22:00

Ako som pisal, pozri tie dorazy pre regulaciu, popripade vymen regulator na turbe, alebo rovno druhe turbo. Tu retiazku na cerpadle nevymenis, iba cele cerpadlo-cca 300E z pocutia.. Naco si take auto kupoval ked drnci cerpadlo a podobne? Ja mam 265tis km a cerpadlo je ticho pri oleji 5w50.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod rocky » 20 Júl 11, 20:39:23

autickar aj moje cerpadlo bolo ok pri 265tis. Alfu som kupil pred troma rokmi, nemam ju tyzden. Toto su problemy, ktore sa zacali vyskytovat s pribudajucimi km. Myslim ze sam uznas, ze kupa noveho turba aj olejoveho cerpadla by sa v tomto pripade pomaly vyrovnala cene vozidla, potom pride na vstreky, dvojhmotu atd. Aj tak do nej davam 1000e rocne len na suciastky bez montaze.
AR 156 2.4JTD 100kW

rocky 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 18 Júl 11, 22:13:39
Bydlisko: Košice

Poslaťod rocky » 20 Júl 11, 20:48:23

autickar, pridal som jednu foto, tak mozes napisat, co konkretne myslis A alebo B? Este je na nich oznacenie zelenou farbou, pravdepodobne je to tak od vyroby.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
AR 156 2.4JTD 100kW

rocky 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 18 Júl 11, 22:13:39
Bydlisko: Košice

Poslaťod autickar21 » 20 Júl 11, 21:26:02

Ked to je zaliate farbou, teda vyrobne nastavenie, kasli radsej na to. Ako bolo spominane, skus pouzit manualny regulator tlaku, MBC ventil. cca 30e a mas klud. Odregulujes na 1,15baru. Co sa tyka cerpadla, cital som, ze to cerpadlo rachoti, lebo naraza do nejakej hrany. Staci zevraj s pilnikom trochu pobehat a ostane ticho. ja mam nastatsie s tymto klud zatial. Zotrvak a spojku som poriesil popri vstupnom servise.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Miki2t » 20 Júl 11, 21:27:43

Myslel som ironicky ze su to talianske sroty a nemecka kvalita :D

Co take za 1000eur rocne alficka spotrebuje ?

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod rocky » 20 Júl 11, 22:08:45

Miki, no tak nejako ako pises, kam pozries tak bosch a bosch. Ohladom suciastok, zoznam je dlhy jak hovado, v skratke, predna a zadna naprava (vsetky ramena, tycky, stabilizatory, axialne tiahla, capy riadenia), homokineticke klby, v predu tlmice, spojka, rozvody plus klinovy remen aj napinak za 150e, bateria, vaha vzduchu, vsetky filtre menene uz zoparkrat, silentbloky motora, motorcek stieracov, chladic, brzdove dosky predne/zadne, samozrejme aj nejake pneu letne/zimne atd... drobnosti neratam. V podstate sami spotrebak :kk/ Pozeram na zoznam a vychadza to realne 1000e na rok, 3roky = 3000e, robotu neratam, kedze menim sam co sa da.
AR 156 2.4JTD 100kW

rocky 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 18 Júl 11, 22:13:39
Bydlisko: Košice

Poslaťod Breznew18 » 21 Júl 11, 6:02:48

ale menis na tom veci jak ed som kupil menil som spojku a zotrvak oblozenie odvtedy som do auta nic nedal ak neratam prkotinky ako natieranie strmenov krytu motora atd. ale tak 10 rocne auto si uz tu udrzbu pytat bude lepsie to uz nebude ale tych 1000eur mi pride vela ale nehadam sa ze to neni mozne
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Miki2t » 21 Júl 11, 7:43:13

No tak to si teda riadne zrepasoval auto :D Ja mam teda Fiatku takze napravy niesu az take zlozite. Homokinetak zacal buchat ( nie praskat v raide ) tak som vymenil lavy s pravym a je ticho. Ten napinak na drazkovany remen aj mna pekne nasral dal som zan 120eur na 1,9 stoji 40e. Gumy olej a filtre vobec neuvazujem to musis davat do kazdeho auta.

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod rocky » 21 Júl 11, 8:58:05

Trochu sme odbocili od temy, ale nevadi. Myslim, ze kazde auto ked sa pouziva po tych nasich kvalitnych cestach a mas ho zopar rokov, tak jedneho dna urcite pride na napravy, bateriu, tlmice, pneu a ine. Vymena rozvodov je v mojom pripade samozrejmost hned po kupe auta, bez ohladu na to co povie predavajuci. Taktiez treba prihliadat na vek auta, 13rokov, najlepsie casy to uz ma teda za sebou.

Este by sa niekto, kto sa vyzna v ECU mapach, mohol pozriet na tie moje logy a vyjadrit sa k hodnotam.
AR 156 2.4JTD 100kW

rocky 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 18 Júl 11, 22:13:39
Bydlisko: Košice

Poslaťod autickar21 » 21 Júl 11, 19:37:18

Treba prihliadat aj na kvalitu nakupovanych dielov... Mam teraz tlmice origo gta, puziny eibach, cize tvrde ako kamen. Preto nema zmysel tam davat polske ramena ani nic. Teda predne ramena len original, to je cca 480E. Odskusane na GTA, 50 tis km na 18kach kolach po jamach, okruhovom zavodeni, teda bez setrnosti. Priemerna spotreba gta 15-20l.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 23 Júl 11, 22:18:20

rocky ak ti turbo nefunguje poriadne tak nespraví ani riadny prietok a potom aj váha vzduchu meria menej. ak váha vzduchu meria menej, tak aj ecu nepustí plnú dávku paliva. to ide jedno s druhým.
ako tak pozerám fotky z tvojho turba tak niekto prešvihol vytočenie dorazového červíka a lopatky variability brúsilo o výfukovú turbínku. preto je taká ohlodaná. stavím sa že lopatky variability musia byť tiež poohýbané a vyštrbené.
to je aj jeden z dôvodou prečo máš nízky plniaci tlak.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod alfik » 04 Okt 11, 16:20:40

Ale ved pisal,ze mu to naplni aj 1.3 tak tam chybu nehladajte.
Pokial mu naplni na cca 1.2 a potom padne na 0.8 tak je na p... nastavena regulacia.
Odpoj hadicku od regulacie,bez to prebehnut a pozri,ci naplni 1.5
Hodnota vahy 800-900 je uplne normal. Poznam len 2 auta,ktore daju 1100 aj to maju zvyseny plniaci tlak a nie seriovy.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Predchádzajúci

Späť na Diagnostika - software, hardware Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron