chip na PD

Poslaťod sikin1987 » 10 Apr 13, 17:07:33

Hledam nekoho v okoli Zlinska,kdo mi upravy moje PD 74kw nechci vsak jen nalit chipale pred upravou prokonzultovat jestli jsou vporadku vstriky, a turbo,takze live data. nevim poradne jake na tom motoru maji byt takze kdyby nekdo dal informace muzu si to odlogovat sam. Nejake rozumne okoli 250 km za alpinem uz asik nepojedu.
pripadne nekoho doporucce a taky jetsli si mam priplatit za odbrzdeni. misti firma celkem levne chipuje (4 tis),ale brzdu ma i k uprave bez servitek za 2 litry

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod kubos4 » 10 Apr 13, 17:21:19

nechapem tie firmy ktore maju brzdu a zaroven ladia auta, preco nespravia dobry cenovy kompromis a nezarataju odbrzdenie do ceny chipu...vsak pokial sa nemusia za upravu hambit tak potom naco ta brzda im je?
u alpina si bol? co sa stalo?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod sikin1987 » 10 Apr 13, 18:34:27

prave a me se nechce jet do Prahy,kde maji brzdu v cene. jsou firmy i bliz ,ale ti chteji 7 a vic tis coz uz se mi zda fakt mimo.
byl sem u nej,ale s fiatem pred 3 roky. ted uz se to nevyplati.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod kubos4 » 10 Apr 13, 18:44:05

jaaaj tak, lebo som myslel ze mas negativnu skusenost...tak alpin vie poladit pumpu, boli sme tento vykend s kamaratom a golfik ide slusne, a alpin nepotrebuje ani brzdu, auta idu dobre, nemam mu problem zverit vlastne auto a rad ho aj doporucim znamym, zakaznici su spokojny a to je hlavne
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod sikin1987 » 10 Apr 13, 18:56:49

no ja chtel brzdu protoze se mi vseci smali,ze to JTD nema ty parametry co odhadoval,ale jelo to jak krava ta fabie tak nepojede pokud se tam neprida aspon na 105 kw. nevim proc je to PDcko tak zdechle dokud se neda vetsi turbo.
ale mozna se na to vyprdnu budu jen jezdit zadne zbytecne opravy jen olej a pak koupim nejakou vonavku,kterou chipnu. tohle sem vzal vylozene jako delnika podle toho vypada aj kastla. me se stejne nezda jak to startuje zastudena naskoci to divne.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod kubos4 » 10 Apr 13, 19:17:40

tdi ma trosku iny priebeh ako jtd...toho kamosovho golfa co alpin chipol chce ist aj do otacok pekne, az som sa divil :shock:
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod sikin1987 » 10 Apr 13, 20:02:03

todle ma tendenci v nizkych otackach klepat. a ja dkyz chci jet za 4 litry musim jet na 1500. staci jet na 2000 a uz to zere pres 6,takze bych potreboval pridat kroutak hodne dolu.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod kubos4 » 10 Apr 13, 21:22:38

motor ma najlepsiu spotrebu pri optimalnych otackach...ked pridas krutiak na spodku, tak to budes mat spotrebu este vasiu, lebo tam pojde viacej paliva ked este nemas dostatocny turbo tlak a tym padom aj menej vzduchu...ale aj v serii ked podtacas motor a das podlahu tak ti urcite spotreba nebude mala, lepsie potom podradit a motor nedusit...je jasne ked ides dole kopcom alebo po rovine a mas minimalny plyn tak je spotreba mala, len je to ine ked potreujes akcelerovat
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 13 Apr 13, 21:35:56

Preco nezajdes za TDI Funem?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 13 Apr 13, 22:59:45

uvidim. ja to auto chci ukazat nejakym klukum co maji stejny motor at reknou jak na tom je. zatim se s tim szivam. ma to uzasnou spotrebu neni problem jezdit mesto za 5 litru a kombinovanou mam ted 4,2. uz nezavodim,ale chtel sem trosku pridat na kroutaku at to ma lepsi reakci.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 14 Apr 13, 11:08:09

jasne ze to na nizkych otackach na 5tke klepe. a takym stylom odrovnas zotrvacnik za par tisic km.
a zvysovat krutiaci moment aby si to mohol trapit a 1500 ot je trochu ...... :opf?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 14 Apr 13, 13:13:43

to by musel nejaky dvohmotak mit :D:D kdbyb tam byl davam si vetsi pozor. tady jde o to,ze kdyz jedu 50 na trojku zere to 6,5 a kdyz na 4 tak 3,3 coz je nejake podivne. kazdopadne sem meril spotrebu palubak ukazuje plus minus 2 desetiny presne. dlouhodoba spotreba i s mestem je 4,9. ale ted mam jine starosti asi to budu reklamovat pro skryte vady

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod kubos4 » 14 Apr 13, 13:38:08

ved vravim ze je rozdiel jazdit na nizke otacky s malym zatazenim a pri akceleracii...vtedy dostava aj zotrvak na frak, aj paliva ide viacej
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod sikin1987 » 14 Apr 13, 17:42:46

a ja rikam,ze nepridavam v nizkych nejsu debil. jen lechtam plyn a jak to zacne klepat podradim a raci jedu pomaleji. proste ja si s plynem jen hraju za tu spotrebu to stoji. po te bouracce uz ani nejak nedivocim.
ale u JTD sem teda vysokou spotrebu nemel. bezne sem jezdil kolem tech 6 litru i s vozikem a taky sem to podtacel jak prase. setrvak uz byl nacatej nemelo cenu to resit.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01


Späť na Hladam servis

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron