Lancia Lybra 2.4 jtd

Poslaťod kubos4 » 22 Okt 12, 20:38:02

zatial iba seria, iba EGR off, pomaly ale isto chcem realizovat upravy softu
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 22 Okt 12, 20:43:31

rozobrat, vybrat, vycistit, zalozit, poskladat ;)
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 22 Okt 12, 20:53:35

poctivy motor :rr
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 24 Okt 12, 18:22:09

Pekna, Co si cistil???

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 24 Okt 12, 19:15:30

intercooler a celu vzducho sustavu...ten nikdy nebol z auta von a tak to aj vyzeralo...mozem pridat foto
chcel som dat aj vacsi ale neni miesta :-(
Naposledy upravil kubos4 dňa 24 Okt 12, 19:24:44, celkovo upravené 1
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 24 Okt 12, 19:23:21

tu to je :nnnn
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 24 Okt 12, 19:58:01

No ale tak to vyzera ze uz mas intercooler KO, fuci. Miesta je dost na vecsi, pozri si moje fotky.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 24 Okt 12, 20:46:05

ja viem ze je to vidiet akoby naozaj fucal, ale robil som taku improvizovanu skusku tesnosti a zdal sa byt tesny...no na toto povodne miesto sa nezmesti uz vacsi a napredok niaky naporovy tiez velmi ani nie, lebo naraznik je dost vsunuty k chladicu...skusim to este premerat...ty mas aky rozmer prosim ta?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 24 Okt 12, 21:45:30

hrubka 65, vyska 100 a dlzku typnem cca 700, nepametam si to presne, uz je to nejaka doba...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 24 Okt 12, 21:51:47

vravim je tam cudne tvarovany ten naraznik a do toho pilit nechem...asi dam iba na povodne miesto nieco funkcnejsie...toto som nasiel zatila jedine mozne riesenie: http://garageraceteam.sk/motor/intercoo ... fd2e27aea0
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Okt 12, 15:08:27

ak pojdes aj do chipu, na povodne miesto nedavaj nic. Seriovy vykon ma s tymto umiestnenim problem. Prisun vzduchu je citit leto/zima. Radsej druhy naraznik a ten upravit na vecsi ic naporovy...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 25 Okt 12, 17:20:56

aky problem? ze nestiha chladit? to vies odkial, ze je to prave tym sposobene? ja viem je tam taky nic moc zberac vzduchu a v narazniku diera cca. 10 cm...jasnee ze lepsi by bol naporovy ...chipuju jtdcka aj so seriovymi a povodnymi umiestnenami...myslis ze to stihat nebude?...chcem z povodnych 135 koncov iba na 160, ziadne extremy
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Okt 12, 18:51:32

Ja som to citil uz po zime akonahle sa oteplilo a to som mal IC cisty.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 25 Okt 12, 19:09:28

cize teraz ti uz chladi o poznanie lepsie? je to aj citit? neviem nemam skusenost zatial pri jtdcku s vacsim intercoolerom...zase velmi velky rozdiel tam byt nemoze si myslim...nezda sa mi zeby motor trpel nedostatkom kyslika, aspon teda pri serii
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Okt 12, 19:38:59

na 1,9mjtd 110kw spravil FMIC intercooler rovnych 10ps, neviem kolko NM-odmeranych na brzde. Ja som tento IC citil hned po nahodeni, hlavne pri vecsich rychlostiach, teda na 4ke a 5ke. Skoda ze pocitovo mi auto na vykon stacilo tyzden...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Ďalší

Späť na Galéria aut členov fora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron