Lancia Lybra 2.4 jtd

Poslaťod kubos4 » 27 Apr 14, 10:30:51

pomaly ale isto sa to rysuje :grr
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Radek156 » 02 Máj 14, 15:29:28

Už aby jsi to měl v provozu , jsem zvědavý jak to pošlape. Hezky si s tím vyhraješ, poctivá práce. Chválím.... :rr
Já jsem měl s gtb2056v a tlaku 2b u 2,4 problém s vsokým emp cca 3,5b ve vysokých otáčkách , no nevydrželo mě dlouho.
Alfa Romeo 156 SW M-JET ;)
_________________________________________________________________________________________________________________________________

Radek156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 37
Registrovaný: 04 Feb 11, 12:45:27
Bydlisko: CZ

Poslaťod kubos4 » 02 Máj 14, 19:57:54

hej to som videl ze ti poslo, ja nebudem tlacit tolko jedna vec a su trochen poupravovane kanale, zvody by mohli napomoct a vyfuk tiez nebude nicim brzdeny, takze uvidime, nebudem tomu za dlho snad :roll:
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod janosik93 » 02 Máj 14, 21:42:40

do výfuku daj rezonator, nech ti to troška brzdi a upravi regulaciu turba
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod kubos4 » 02 Máj 14, 22:06:59

chcel som dat najpr, ale na konci bude tlmic s privodom na 63mm, teda zredukovane na 63mm, tak daco zachyti aj ten, ak nie tak ho tam vlozim dodatocne, priruby mat budem, staci len navarit potom priruby na rezonator a vyfuk
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 02 Máj 14, 22:15:47

inak co poviete na EGT? je napojene iba v jednej vetve a nie (kde je zauzivane) a to v mieste kde sa spajaju, mozu tam nastat niake odchylky a nepresnosti pri merani? je to vidiet aj na foto, jedna sa mi hlavne o to: ci moze teplota za EGT snimacom este narastat...teoreticky by nemala kedze uz moze iba chladnut, ale na druhej strane sa tie vetvy tam potom spajaju do seba, takze? :?:
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 07 Jún 14, 11:49:21

:grr
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 20 Sep 14, 22:20:12

už hotovo? 3 mesiace si odmlčaný...
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod kubos4 » 21 Sep 14, 9:55:57

som lebo minimalne 2 mesiace cakam na novy motor, zatial jazdim na starom ktory sklepotal, takze ked bude novy motor tak vse pripraven len sa to poprehadzuje a doladi
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Breznew18 » 21 Sep 14, 18:46:03

preco sklepotal?
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod kubos4 » 21 Sep 14, 19:13:43

tazko povedat, generalkoval som hlavu a od vtedy, potom tam sla ina hlava a zas...vsetko ostatne bolo dole a je ok, ostava uz iba samotny spodok, cize ide cely motor 110kw
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 10 Okt 14, 22:24:44

Tak snad to bude bude fungovat, lebo si sa stymn pekne vyhral
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod jojomix » 11 Mar 16, 16:54:43

no snad ti to pojde, je to naozaj dobre spravene

jojomix 


 
Príspevky: 51
Registrovaný: 05 Dec 14, 9:38:46

Poslaťod gabuso » 15 Mar 16, 17:37:39

aj ti to ide tak ako ma?

gabuso 


 
Príspevky: 27
Registrovaný: 08 Dec 15, 10:05:24

Poslaťod bjukemen » 11 Apr 16, 19:57:34

auto uz neieje, cize koniec projektu

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

PredchádzajúciĎalší

Späť na Galéria aut členov fora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron