od kubos4 » 25 Jan 13, 20:30:53
uz to je hotove, len neskorsie pridavam foto, je tam pretlakova regulacia a banka z povodneho IHI, spolu s alpiners2 sme to zmakli
chcel som to povodne spravit na N75, lenze s origo riadackou to neslo, tak je to urobene ciste mechanicky, ale nestazujem sa, turbo ide pekne od spodu...neda sa to ani porovnat s tym IHI ktore tam bolo pred tym...teraz citim tah o 300 ot. skor ako pred tym...este budem mat jednu cestu k alpiners nachipovat to...teraz ked dam na vyzsom rychlostnom stupni podlahu a motor vytocim tak mi vyskoci kontrolka motora a ubere mu vykon, trva to len dovtedy kym minimalne neuberem, musi sa to este doladit...lenze teraz turbo tlaci 1,25 baru a pred tym horkotazko 0,8-0,9 bar
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial
")