Lancia Lybra 2.4 jtd

Poslaťod kubos4 » 25 Okt 12, 19:46:32

no nic, cez vykend lahnem pod auto a idem merat ci mi tam vojde daco...kebyze dam ten naporovy tak musim tahat hadice ako okolo zemegule...nebude to mat niaky zly vplyv pre stratu tlaku?, lebo povodne usporiadanie je dost kratke oproti tomuto co treba robit
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Okt 12, 20:07:50

Bude tam mierne oneskorenie vykonu, ale s tym sa naucis zit. Zas nemozes tahat velke priemery potrubia. Co najmensie, cize do IC pojdes priemerom turba 50mm a z IC 55mm, Zas to turbo co tam je ma rezervu, ked das chip (vymenis spojku a zotrvacnik) pridas trochun tlaku na turbe, sa to zlepsi. Ti to bude chvilu stacit. Po mesiaci budes rozmyslat o nejakom vykonnejsom modely.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 25 Okt 12, 20:14:19

bude tam mensie oneskorenie krutaku skor nie? priemery su jasne, ja som myslel dlzku...spojku mam vymenenu teraz aj s polosami a chcel som aj zotrvak ale ten je v dobrom stave a mam jeden nahradny...inak predam ak by niekto mal zaujem :) po chipovani sa skor obavam o turbo ako o intercooler, predsa ma svoje km, vyhutujem repas, ale ci to ma vyznam kym turbo fachci to neviem
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Okt 12, 20:45:36

turbo mas na haku, 150e repas. Ja byt tebou sa bojim o prevodovku, ja uz som originalnu v aute zrusil...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 25 Okt 12, 20:48:27

vsak ale vravim ze to nejdem prehanat, a keby aj tak viem o jednej nahradnej ;) vsak ta musi mat niake tie rezervy ked take iste prevodovky sa davali aj do novsich verzii s variabilitou...tie maju krutak silnejsi hned od spodu a drzia
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Okt 12, 21:52:31

prevodovky su stale tie iste, s mensimi upravami a krutiak ma 100kw najsilnejsi. aj ked to neprezenies, po tolkych rokoch a kilometroch moze mat prevodovka lahko dost... Ja som dal uz hned 6q.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 26 Okt 12, 17:11:20

jj videl som, bral by som to aj v mojej teda ten 6q...ja verim tomu ze prevodovka to vydrzi a spojka tak isto ked je nova...nakoniec zalezi od toho ako na tom clovek chodi a nie na kolko to je nachipovane ;)
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 26 Okt 12, 18:38:34

So spojkou musis tiez opatrne... skoda ze tam nieje 240mm.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 26 Okt 12, 18:52:21

vsak na sprinty sa s lybrou nechystam chodit :lol: ja proste chcem aby sa to zobralo o kus lepsie ako teraz a aby trosku vynikol ten motor v nej viacej, ale to vsetko len pri beznej jazde, nie na drahe...nieco som cital ze na tychto nasich starsich obtokovych turbach zvyknu tuhnut lopatky? co je na tom pravdy?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 26 Okt 12, 18:59:36

Nemas obtok, ale klasika VGT s pretlakovou regulaciou. No ked niekto vidi maximum na 2500ot s lahkou nohou, tak tuhne regulacia...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 26 Okt 12, 19:13:10

a hej, no jasnee, pomilil som sa...nemyslel som regulaciu, ale samotne lopatky (hriadel) v turbe...loziska a tak
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 26 Okt 12, 19:29:21

Kludne vydrzi aj 350tis. km.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 26 Okt 12, 19:32:21

ty to mas uz aj chipnute?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 27 Okt 12, 7:20:42

hej.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 27 Okt 12, 9:31:45

aj si zvysoval plniaci tlak? daval si regulator tlaku?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

PredchádzajúciĎalší

Späť na Galéria aut členov fora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 9 hostia

cron