Lancia Lybra 2.4 jtd

Poslaťod autickar21 » 27 Okt 12, 16:42:10

vsetko komplet.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 27 Okt 12, 17:43:31

aky si dal ak mozem vediet? ci je to v zasade jedno? na kolko to mas chipnute?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 27 Okt 12, 18:30:47

Tlacim cca 1,3 alebo 1,35 baru. To ani srnky netusia kolko to ma. Obiehat sa s tym da, ale tak uz by som prijal aj nieco silnejsie.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 27 Okt 12, 19:10:11

mne to bude stacit v pohodicke :/up dobre dakujem kolego za rady a skusenosti zatim, musim ja niekedy ked bude mudrejsie pocasie premerat ten intercooler dat dokopy este par veci a ide sa chipovat ;) inak nevies nahodou ci pasuje napinacia kladka ktora je na hlavnom remeni z alfy 156 2.4 jtd na moju lybru? malo by to byt stejne nemam pravdu?
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 28 Okt 12, 8:30:48

malo by to byt rovnake, porovnak v nejakom katalogu. Pozri " pouzite v ".

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 18 Dec 12, 23:21:01

tak turbo upgrade hotovy plus niake tie doladovacky spolu s alpiners2 :rr uz konecne aj vidim, citim a pocujem ze turbo v aute naozaj aj je :o
Alpiners2 sa zachoval naozaj velmi solidne a porobil to, nemozem povedat nic zle, iba chvalit a chvalit :rr
som zvedavy ako to turbo pochodi do jari a potom ked sa zbavime snehu tak pouvazujeme o niakom tom zvyseni este predsa :grr
momentalne ale aj tak nie je sanca preniezt tu vsetku silu
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 18 Dec 12, 23:21:52

skusim casom pridat niake to video a foto
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 19 Dec 12, 19:20:51

Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Torgan » 24 Jan 13, 22:37:13

hezky, chvalim :rr
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod kubos4 » 25 Jan 13, 17:28:03

dakujem :)
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 25 Jan 13, 17:41:32

turbo upgrade :grr
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod kubos4 » 25 Jan 13, 17:43:13

a trosku hliniku ;)
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Jan 13, 18:24:29

Ides to prerabat na podtlakovu regulaciu?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod kubos4 » 25 Jan 13, 20:30:53

uz to je hotove, len neskorsie pridavam foto, je tam pretlakova regulacia a banka z povodneho IHI, spolu s alpiners2 sme to zmakli :grr
chcel som to povodne spravit na N75, lenze s origo riadackou to neslo, tak je to urobene ciste mechanicky, ale nestazujem sa, turbo ide pekne od spodu...neda sa to ani porovnat s tym IHI ktore tam bolo pred tym...teraz citim tah o 300 ot. skor ako pred tym...este budem mat jednu cestu k alpiners nachipovat to...teraz ked dam na vyzsom rychlostnom stupni podlahu a motor vytocim tak mi vyskoci kontrolka motora a ubere mu vykon, trva to len dovtedy kym minimalne neuberem, musi sa to este doladit...lenze teraz turbo tlaci 1,25 baru a pred tym horkotazko 0,8-0,9 bar
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod autickar21 » 25 Jan 13, 22:07:30

Tak to turbo, co si tam mal bolo na chuja. Ihi tlaci v serii 0,95baru.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

PredchádzajúciĎalší

Späť na Galéria aut členov fora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia

cron