BMW 320d E46 r.v. 1999

Poslaťod MaceKx » 12 Jún 11, 17:15:21

Zdravím Páni,

po dlhšom čase útlmu vás opäť žiadam o radu. Kde sa vzal tu sa vzal nejako sa ku mne dostal bavorský kráľ (troška nadnesené ale budíš). Problém je asi následovný ten motor je strašne leniví do 2000 ot. to nieje možné potom zahrká a ide ako "strela", tak sa pýtam čo sa s tým dá urobiť ? (100 kW je na mňa akosi málo) Problémy s čerpadlom BOSCH poznám .... boh ma ochraňuj :roll:


Ďakujem za odpoveď.

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod viktorddd » 12 Jún 11, 21:35:22

a na diagnostike čo vypísalo? lebo len tak cez internet ti nikto nepovie kde je chyba
predpokladám že si vymenil základné veci (vzduchový filter, palivový filter, atď.), môže to robiť napr. aj zlá váha vzduchu, turbo, zanesený EGR ventil, ...

viktorddd 


 
Príspevky: 25
Registrovaný: 03 Jan 11, 16:41:14

Poslaťod MaceKx » 13 Jún 11, 14:22:17

Ja som sa blbo vyjadril. Auto nemá žiadnu technickú chybu. To je môj pocit že to je lenivé do 2000 ot. a pár postov čo som čítal. Moja otázka bola skôr myslená či sa to dá čipom upraviť aby to bolo živšie v nižších otáčkach a v podstate by ma zaujímalo čoho sa mám na tom motore vyhýbať, čo sa kazí hlavne a či sa s tým motor dá pracovať po stránke zvýšenia výkonu.

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod Alpiners2 » 13 Jún 11, 15:34:30

hej, dá sa to upraviť aby to išlo lepšie. 8-)
mazdu si predal?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod MaceKx » 13 Jún 11, 15:42:12

Ani mi to nepripomínaj .... ach :roll: Dá sa to tak povedať.

Čo konkrétne bude stačiť prerobiť soft ? Nie že by ma to nejako zaujímalo ale dali by sa s tým urobiť aj nejaké bláznivejšie úpravy atakujuce "200 hlavové stádečko" ?


P.S. včera bol rok od založenia POWERDIESEL či pletiem sa ?

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod Alpiners2 » 13 Jún 11, 15:54:24

všetko ide keď sa chce ;)
hej, stránka funguje už 1 rok 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod MaceKx » 13 Jún 11, 16:13:22

Ono to nejako neponáhľa lebo som stále niekde na služobkách a keď som doma tak :xxx :D musím počkať čo sa to ukľudní, potom sa konečne dohodneme na spolupráci :)

P.S. tak gratulujem k roku prevádzky a prajem minimálne ďalší rok :Ll (je niekde topic k tomuto výročiu ?)

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod djrjay » 13 Jún 11, 20:44:11

to BMW ide pekne urobit.
Nedavno som ho predal.
Ale bacha na dvojhmotu ked chces ist s krutakom nizsie.
Pri rozbiehani hlavne na jednotku ked zacne rozvibrovavat cele auto tak uz je ten pravy cas na vymenu.
Ono v tom softe je ten krutak posunuty do vyssich otacok.
Ja som to prerobil od nizsich a bolo to GOOD.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod bjukemen » 13 Jún 11, 21:12:00

..ono je to tak divne urobene v serii že je to lenive na spodku ale ako sa povedalo všetko sa da ked sa chce..

..no a na dalšie upravy tak hlavne treba poriešiť turbo lebo to GT 15 po chipe je už na maximum,takže sa zameraj tou cestou a potom poriešiť spojku aby to vydržala zvyšok je o ladeni IC by mal byť dobry už v serii tak ten niečo vydrží

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod MaceKx » 13 Jún 11, 21:16:57

tak to sú potešujúce informácie .... iba pre istotu rozprávame o 100kw verzii čiže klasika TDi (rotačka) lebo 110kw je uz comon rail ? Mám strach z jednej veci a tá je že pri 100kw verzii že prí praskajú hlavy a odchádza čerpadlo .... tak tak IC by mal biť dostačujúci, turbo keď tak druhé a vstreky sú ako na tom ?

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod bjukemen » 13 Jún 11, 21:21:00

..vstreky som neriešil kolko vydržia bolo by to kuknuť ake su tam vlastne ale potencial nejaky budu mať to sa nemusiš bať,hlavne je turbo už seria je dosť vyšponovana ..čerpadla to ti nepomožem ja som toto auto nekupil iba koli tomu čerpadlu,bud si našetri a hned kup repasovane alebo len jazdi a uvidiš ked ti auto zastane..hlava praskne na čom kolvek ked to bude mat v pazroch nejaky debo

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod MaceKx » 13 Jún 11, 21:23:55

Ok teda tak uvidíme čo vyčarujeme :) dôležité je že to má potenciál ..... inak strašne mi vadí že ej to iba 5 kvalt

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod bjukemen » 13 Jún 11, 21:35:01

..bohužial ale prevodovka je celkom dobre odstupnovana ani 110 kw verzie nemali všetky 6 kvalt

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod djrjay » 13 Jún 11, 22:17:35

prevodovka je v pohode.
Este som nepocul aby na E46 320d praskla hlava.
Stare E36 2,5td to hej.
A co sa tyka cerpadla tak treba furt davat kvalitne aditivum a nic sa mu nestane.
Mam znameho co ma E46 320d 100kw od novoti a ma to uz 400.000km a cerpadlo stale povodne.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod bjukemen » 13 Jún 11, 22:29:03

..tym 400 000 km ja neuverím nikdy je to neštastne urobene čerpadlo a nejednemu už jeblo,ale tak možne je všetko..adit. samozrejme treba davať to nikdy nieje na škodu

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Ďalší

Späť na Nemecké automobily - BMW, OPEL

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron