BMW 320d E46 r.v. 1999

Poslaťod viktorddd » 13 Jún 11, 22:52:04

tak tak to turbo ťa bude najviac limitovať , GT1749V zo 150PS verzie by bolo lepšie
a s tým čerpadlom tam maj pripravené vždy nejakých 6-700€ totiž ono o sebe veľakrát ani nedáva vedieť dopredu len raz umrie hlava čerpadla auto zastaví a koniec
Naposledy upravil viktorddd dňa 14 Jún 11, 10:00:16, celkovo upravené 1

viktorddd 


 
Príspevky: 25
Registrovaný: 03 Jan 11, 16:41:14

Poslaťod djrjay » 13 Jún 11, 23:38:06

tie cerpadla su trochu bolestivejsie ako napr.vo VW TDi.
Ale obycajny debil uzivatel ktory lieva do toho len najlacnejsiu naftu z Tesca a udrzba absolutne ziadna ako napr.palivovy filter tak to tak aj vyzera.
U VW TDI cerpadla nie su tak zlozite tak tie pochrumu vsetko.Preto sa tak nekazia.
Ono tie VP30 a aj VP44 su sice trosku nedomyslene ale niekedy mi pripada ze auta s takymito cerpadlami mali predavat ludom len po psychotestoch a nie debilom.
Uz som videl zopar kuskov kde tie cerpadla fungovali absolutne bez problemov od novoti.
Ta elektronika odchadza kvoli zadretemu predsuvniku a ten sa nezadrie len tak.
Keby to bolo dobre mazane tak sa nic nestane.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod MaceKx » 14 Jún 11, 7:22:30

Tak keď už ste načali tú tému o nafte a adit. mohli by ste mi niečo poradiť. Ja som zatiaľ bol benzínoví :) V podstate mám možnosť tankovať na OMW, Schell, Slovnaft, Agip a Benzina (slovenska) zatiaľ som tankoval iba na OMW .... ale žiadne adit. som do nádrže neprilial čo používate napr., teda keď niečo používate ?

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod Alpiners2 » 14 Jún 11, 7:35:38

všetci berú ajtak od slovnaftu, len pridávajú svoje aditíva, a možno ani tie nie. potom už len musí mať človek šťastie na akú benzinku natrafí a či miešajú palivá z vodou.
inak velmi jednoduchý spôsob ako to zistiť je dať do nejakej flaše naftu a pridať hypermangán, ak je v nafte voda tak sa hypermangán rozpustí. v čistej nafte sa nerozpustí :kk/
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod bjukemen » 14 Jún 11, 8:36:14

..použi VIF aditívum,jesto aj letne aj zimné

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod viktorddd » 14 Jún 11, 10:02:23

mám dobré skúsenosti s VIF a castrol TDA

viktorddd 


 
Príspevky: 25
Registrovaný: 03 Jan 11, 16:41:14

Poslaťod chiptuning » 14 Jún 11, 11:31:50

tohle bmw jde pekne na nejakych 165ps , jinak do nafty doporucuju jednou za cas pri tankovani dat obycejny M2T olej , davam do vseho VP,PD i CR :roll:
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod bjukemen » 14 Jún 11, 12:20:39

..o oleji je velka diskusia na oleje. cz kde somsamozrejme tiež a sam som ho vyskušal ale samozrejme netreba tam liat obyč m2t ale niečo čo ma aspon API TS po oleji celkovo motor stíchne naposledy som tam mal Mogul Super API TS a bolo citit kludnejší chod motora...


..som zvedavy kto bude tvrdiť opak



..165PS som videl ale videl som aj nejedno turbo rachnute,škoda že to tak pohubili s tým turbom teda aspon na moj vkus :(

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod viktorddd » 14 Jún 11, 13:10:56

a koľko toho oleja dávate do nafty? možno to vyskúšam

viktorddd 


 
Príspevky: 25
Registrovaný: 03 Jan 11, 16:41:14

Poslaťod MaceKx » 14 Jún 11, 15:10:30

To by zaujímalo aj ma, ten VIF vyskúšam, návod je predpokladám na balení ? Čo sa týka 165 hp to je pekne číslo na serií ? (nič nebolo menené), takže čisto teoreticky hypoteticky a nejako inak :) z vymenením (ja by som to nazval) komponentov nieje to "200 hlavové stádečko" iba v ríši snov ?

Pekné a pozitívne informácie mi dávate už sa neviem dočkať len na budúci týždeň zase idem do prdele kamsi :oops:

P.S. napadajú ma ale ďalšie veci spojené zvýšením výkonu (100 % nieje problém to napísal niekto tu, potom je to až zaujímavé :xxx ) čo na to povedia poloosi, diferák, kardan atď. ? Neposlednej rade asi aj brzdy by to chcelo väčšie .... ach jo to zase bude balík :kk/ ale aj tak do toho pôjdeme peniaze budú ale mi nebudeme

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod mp3turbo » 14 Jún 11, 15:28:25

>> Čo sa týka 165 hp to je pekne číslo na serií ?


ved standard mas 110kW = 150 koni. Takze zase az take super to nie je...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod MaceKx » 14 Jún 11, 15:32:22

mp3 iba 100kW :) čiže 136 koníkov a 30 koní na vrch je už cicit :) mne nejde ani o ten max výkon ale hlavne aby to bolo živšie v nižších otáčkach

MaceKx 


 
Príspevky: 59
Registrovaný: 15 Jún 10, 16:16:29

Poslaťod bjukemen » 14 Jún 11, 15:36:57

..ono zae ked si chcel ladiť mal si si kupiť 3D je za dobru cenu a seria 184ps a 390 nm da sa to bežne chipnuť na 220ps a točak podla toho kto to robí ale okolo 460nm ma to dobru spojku atd. v serii a aj krasny zvuk..ale kedže maš toto tak musiš šetriť niečo to bude stať,spojka sa da preobložiť a mam dojem že sa da kupiť aj nahrada jednohmota na lamelu HDS 57 a bude to držať,kardan znesie vela ale kolko to ti nikto nepovie a poloosi no strihnuť može všetko

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod chiptuning » 14 Jún 11, 16:04:41

viktorddd píše:a koľko toho oleja dávate do nafty? možno to vyskúšam

tak 2-3 deci / mam nadrz 100l / pokud je nejaky problem se vstrikovaci nebo se omylem natankuje benzin tak pul litru na nadrz i u maleho auta
jeden starsi grafek
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod bjukemen » 14 Jún 11, 18:34:08

..fíha ten točák je masaker mam dosť nejako sa zadarilo fakt :) :rr

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

PredchádzajúciĎalší

Späť na Nemecké automobily - BMW, OPEL

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron