po dlhšom čase útlmu vás opäť žiadam o radu. Kde sa vzal tu sa vzal nejako sa ku mne dostal bavorský kráľ (troška nadnesené ale budíš). Problém je asi následovný ten motor je strašne leniví do 2000 ot. to nieje možné potom zahrká a ide ako "strela", tak sa pýtam čo sa s tým dá urobiť ? (100 kW je na mňa akosi málo) Problémy s čerpadlom BOSCH poznám .... boh ma ochraňuj
a na diagnostike čo vypísalo? lebo len tak cez internet ti nikto nepovie kde je chyba predpokladám že si vymenil základné veci (vzduchový filter, palivový filter, atď.), môže to robiť napr. aj zlá váha vzduchu, turbo, zanesený EGR ventil, ...
Ja som sa blbo vyjadril. Auto nemá žiadnu technickú chybu. To je môj pocit že to je lenivé do 2000 ot. a pár postov čo som čítal. Moja otázka bola skôr myslená či sa to dá čipom upraviť aby to bolo živšie v nižších otáčkach a v podstate by ma zaujímalo čoho sa mám na tom motore vyhýbať, čo sa kazí hlavne a či sa s tým motor dá pracovať po stránke zvýšenia výkonu.
Ani mi to nepripomínaj .... ach Dá sa to tak povedať.
Čo konkrétne bude stačiť prerobiť soft ? Nie že by ma to nejako zaujímalo ale dali by sa s tým urobiť aj nejaké bláznivejšie úpravy atakujuce "200 hlavové stádečko" ?
P.S. včera bol rok od založenia POWERDIESEL či pletiem sa ?
Ono to nejako neponáhľa lebo som stále niekde na služobkách a keď som doma tak :D musím počkať čo sa to ukľudní, potom sa konečne dohodneme na spolupráci
P.S. tak gratulujem k roku prevádzky a prajem minimálne ďalší rok (je niekde topic k tomuto výročiu ?)
to BMW ide pekne urobit. Nedavno som ho predal. Ale bacha na dvojhmotu ked chces ist s krutakom nizsie. Pri rozbiehani hlavne na jednotku ked zacne rozvibrovavat cele auto tak uz je ten pravy cas na vymenu. Ono v tom softe je ten krutak posunuty do vyssich otacok. Ja som to prerobil od nizsich a bolo to GOOD.
..ono je to tak divne urobene v serii že je to lenive na spodku ale ako sa povedalo všetko sa da ked sa chce..
..no a na dalšie upravy tak hlavne treba poriešiť turbo lebo to GT 15 po chipe je už na maximum,takže sa zameraj tou cestou a potom poriešiť spojku aby to vydržala zvyšok je o ladeni IC by mal byť dobry už v serii tak ten niečo vydrží
tak to sú potešujúce informácie .... iba pre istotu rozprávame o 100kw verzii čiže klasika TDi (rotačka) lebo 110kw je uz comon rail ? Mám strach z jednej veci a tá je že pri 100kw verzii že prí praskajú hlavy a odchádza čerpadlo .... tak tak IC by mal biť dostačujúci, turbo keď tak druhé a vstreky sú ako na tom ?
..vstreky som neriešil kolko vydržia bolo by to kuknuť ake su tam vlastne ale potencial nejaky budu mať to sa nemusiš bať,hlavne je turbo už seria je dosť vyšponovana ..čerpadla to ti nepomožem ja som toto auto nekupil iba koli tomu čerpadlu,bud si našetri a hned kup repasovane alebo len jazdi a uvidiš ked ti auto zastane..hlava praskne na čom kolvek ked to bude mat v pazroch nejaky debo
prevodovka je v pohode. Este som nepocul aby na E46 320d praskla hlava. Stare E36 2,5td to hej. A co sa tyka cerpadla tak treba furt davat kvalitne aditivum a nic sa mu nestane. Mam znameho co ma E46 320d 100kw od novoti a ma to uz 400.000km a cerpadlo stale povodne.
..tym 400 000 km ja neuverím nikdy je to neštastne urobene čerpadlo a nejednemu už jeblo,ale tak možne je všetko..adit. samozrejme treba davať to nikdy nieje na škodu