P 307 HDi chiptuning

Poslaťod bjukemen » 16 Nov 11, 3:02:49

..da sa dať na vrch motora taky tenky a odizolovať ho videl som to niekde,každopadne urob foto auta a daj to sem na forum nech možeme komentovať :grr

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod djrjay » 16 Nov 11, 12:50:42

keby neboli na chladici z predu tak debilne riesene tie vrtule tak v pohode ho mam kde dat.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod sikin1987 » 24 Mar 12, 1:13:11

at nezakladam novy tema . jezdim v praci s motorem 1,4 HDi skvela spotreba max 5 litru,ale bezne 3,5 , kultivovany a celkem svizny. Zjistil sem,ze to nema dvouhmotu na coz sem hledle jak puk a okamzite zacal hledat dlasi motory podobnych objemu jestli ji maji nebo ne. nektere 1,6 HDI snad taky,ale to je ted jedno. kdybychom to chteli nechat nachipovat kolik vydrzi ta spojecka kdyz ma jen 200 mm? obavam se,ze udavanych 200 Nm co sem cetl asi velice tezko pokdu bdue mit treba 100 litru najeto
a kdyz uz jsme v tom vas nazor na ten motor. zacina se mi libit mozna,ze se vykaslu na LPG a koupim 1,4 - 1,6 ropaka od roku 2002. na bravu jeste asi vymenit setrvak pokud sezenu dobrej,ale pochybuju,ze to auto bude i potom dobre

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 24 Mar 12, 21:06:15

..toto už aj mna napadlo že kolko udrži ale neviem teba skusit to chipnut a uvidi sa a ked zacne klzat trocha sa uberie,inak motor je to fajn v akom aute to mas vlastne.?

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 24 Mar 12, 23:05:35

to neni moje je to fireni,ale to je fuk:). PEUGEOT bipper. asi se mi to zda,ale tech 50kw s tim cvici moc pekne. je dobre si neco takoveho vyzkouset v praxi a pak uvazovat o stejnem motoru treba v C3.
zjistuju,ktere auta nemaji jeste dvouhmoty a pry aj 1,6 HDi 66kw . Treba TDCI maji vscehny,ale fabia 1,4 TDI ma? nenasel sem v dilech.
jeste k tomu 1,4 HDI dival sem se na cenu vsceh dilu na motor a srovnaval s mojim starym JTD a docela me prevapilo,ze cidla pro rizeni motoru stoji min. nemam predstavu kolik treba vstriky. cerpadlo podobne malicko vic a turbo mnohem min,protoze je asi hoodne malicke jako u te fabie. Kdyz uz se o tom bavime myslite si,ze se ten maloobjemovy ropak ohreje driv jak moje 1,9tka? a bude vic snaset ty kratke trasy?
planuju proste druhy auto a rozhoduju se mezi ropakem a benzinem na LPG,ale ja se obavam, ze ty nove systemy LPG nedovoli prepnout na LPG driv jak je teplota vody tusim 70 stupnu a to by ztratilo smysl

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 25 Mar 12, 20:07:30

..ziadny ropat sa neohreje skor ci menej ci viac valcov,leda tak stare TD BMW,Mercedes atd. predkomorky sa hreju solidne ale ani tie niesa dobre huzat sa po mestu..ale na to prdím mam diesel 2.4 a jazdim aj po meste horeje sa to biedne ale ked vypnes kurenie tak o hodne skor..


..1.6Tdci by som nebral to sa po meste rozpadne karbonuje to atd. bud 1.4 hdi ale lepsie 1.4 hdi 16V to islo iba do nie moc peknej C3 a ma 66kw a berie sa to viac nez dobre

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 25 Mar 12, 20:36:42

jasny ja taky s mojim JTD litam. a topeni zapinam az kdyz to je 2 carky pod stredem. ted to uz je azse OK po 7 km sem na provozni teplote kdyz lechtam plyn.
problem je,ze ja uz neudrzim spotrebu pod 7,5 l,protoze cim vic vibruje strvak tim vic musim pridavat plyn abych tomu zamezil. navic me to zacalo zrat olej. na podzim sem dal 5W40 - 4l (napln je 4,3) a ted sem se dival a je to na MIN a to sem zdaleka nenajel ani 5 tis km.Byla chyba davat na zimu plnou syntetiku:( ja to vedel.
to 1,4 HDi se mi zamlouva moc. nejsou an to vubec drahe dily,ale ty auta v kterych to je se mi nelibi. pazouta 206 nebo C3? fakt mimo muj vkus. je blbe,ze si chci koupit trosku luxusnejsi vybavene auto co se mi fakt libi,ale aby to jezdilo za max 3 kacky na kilak co se tyce paliva. takze to LPG ma porad sanci:D a nebo na to nasrat a brat to proste jako dopravni prostredek. byt mi 40 mam asi jinej nazor a berzu nejakou C3 :mm

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 26 Mar 12, 19:15:27

..keby ide o mna tak by som vzal C4 1,4HDi ale 16V len ten nezozenies tak lahko resp. tu bude asi mimo tvoju cenovu relaciu,oproti 8V je to motor uplne o inom

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 26 Mar 12, 20:40:13

jo to asi ne,protoze sme na tio ani nenasel dily v katalugu normalne tam ten motor jeste neni zavedeny. tezko rict kolik za to dam. muzu dat 80,ale aj 150 tis. uz to v praci rsim se sefem co yb mi mohl dotahnout ze svicar. me ted projde kotel aut rukama,takze muzu srovnavat.musim treba uznat,ze s emi velice dobre jezdi s rotackou. jezdim kazdy den aj s ibizou 1,9 81 kw a taha to perfektne. taky to ma najeto 162 tis. ale o tom bych asi nemel tady psat. napisu do diskuze o VW chci se zeptat na trysky a zvysovani vykonu

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Predchádzajúci

Späť na Francúzske automobily - Peugeot, Citroen, Renault

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron