Výmena zadných brzdových kotúčov fiat stilo multijet

Poslaťod Alpiners2 » 28 Jún 10, 13:39:27

tak sem dávam taký rýchly návod na výmenu kotúčov, možno poniektorým technicky menej zdatným to pomôže. výmena jedného kotúča nezaberie viac ako 20 minút. nezabudnite potom brzdy odvzdušniť. 8-)
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod duri013 » 04 Júl 10, 5:39:11

Este by som dodal, pred montazou noveho kotuca drotenou kefou poriadne ocistit dosadaciu plochu pre kotuc na naboji kolesa a streknut medenym sprejom.
Skontrolovat ci idu vodiace tycky lahko, pokial nie vybrat, vycistit, namazat vazelinou.
Poriadne ocistit plochy na drziaku strmenu, po ktorych sa pohybuje platnicka.
Vyhnete sa tak problemom so zasekavanim brz, nerovomernym opotrebovanim platniciek, vlnenim kotucov.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap

duri013 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 14 Jún 10, 23:12:40
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Poslaťod karol » 04 Júl 10, 11:37:28

lepsia ako medena pasta medzi kotuc a naboj je len keramicka pasta. ja pouzivam keramicky sprej od valvoline ;)
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod duri013 » 04 Júl 10, 12:15:21

no ano lepsia je, len aj stoji 2x tolko :)
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap

duri013 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 14 Jún 10, 23:12:40
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Poslaťod dieselM » 24 Feb 16, 16:38:12

no vsak cim lepsie tych drahsie

dieselM 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 49
Registrovaný: 04 Dec 14, 9:44:22

Poslaťod janosik93 » 05 Mar 16, 23:03:49

ale zober si to tak, že tam nenatrieskaš cely sprej, ale len kusok. vystači na niekolko aut
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod erno » 04 Máj 16, 16:00:55

niekto evidentne ma v zaujme ho minut cely :D

erno 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 192
Registrovaný: 04 Dec 14, 14:51:15

Poslaťod dolniacik » 26 Júl 16, 19:56:02

myslim ze v tejto veci je uplne zbytocne nejako setrit, radsej to poriadne nastriekat aby to bolo v poriadku

dolniacik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 26
Registrovaný: 12 Nov 15, 14:46:24

Poslaťod diondi » 24 Nov 16, 12:47:58

Vy sa smejete ale mozno ho ozaj minul cely su aj taki pacienti :-D

diondi 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 44
Registrovaný: 09 Okt 15, 13:54:52

Poslaťod janosik93 » 24 Nov 16, 13:13:15

vo vw je už zakaz davať medzi kotuče a naboj akekolvek mazivo. len poriadne vybrusiť, vyčistiť a poskladať .
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod renne23 » 30 Nov 16, 12:04:49

janosik93 píše:vo vw je už zakaz davať medzi kotuče a naboj akekolvek mazivo. len poriadne vybrusiť, vyčistiť a poskladať .

To odkedy? ale asi je to aj lepsie mozno sa to potom nebude tolko kazit

renne23 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 77
Registrovaný: 19 Dec 14, 11:34:49

Poslaťod janosik93 » 20 Dec 16, 2:05:18

kdesi som mal odloženy ten letak, musím ho vyhrabať
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod midnight_man » 28 Jún 17, 0:02:26

VW vydal tych papierov uz hodne...všetko treba brať s rezervou...

Logicky sa nad tym treba zamysliet v 1. rade.... potrebujete mat vycentrovaný kotuč tak aby sedel 100% presne na náboj..tj. žiadny bordel, rovný náboj a pod....

troška spreja a vazeliny na rovných a čistých plochách neškodí, avšak Vám garantujem že keď to isté auto budete o 3 roky robit znova, po tej vazeline, paste..tam už nebude ani spomienka = škoda spreja, pasty.

Uplne bude stacit ak pôvodný náboj prejdete bruskou s drotenym kotucom a skontrolujete či nie sú vyťahané závity na náboji od razovych utahovakov z pneuservisu kde robia učni a drmú šróby novým utahovakom na 3ke kde má 1200nm... (bez srandy...je to velmi casty jav).
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke /btw, ak môžem pomôžem

midnight_man 


 
Príspevky: 28
Registrovaný: 06 Aug 14, 18:47:35
Bydlisko: RK

Poslaťod simullko » 31 Júl 17, 11:34:16

Ja som tam nikdy ani niš nestriekal. Stačila drôtená kefa trocha očisťiť a bolo. Niektorí to zbytočne preháňajú a tým aj viac škodia

simullko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 65
Registrovaný: 23 Jan 17, 16:23:41


Späť na FAQ - Časté otázky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron