Stránka 2 z 2
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
09 Feb 11, 13:25:06
od chiptuning
elektron123 píše:nie, čip cimbu to nieje. je to niekto iny... no kto vie, či to tiež takto nerobí ....
to nikdo netvrdil , jen jsme s miro22se dostali trochu O.T.
140ps se u tveho auta dalo dosahnout jen upravou sw a nemuseli se menit trysky , u tve upravy by to chtelo aspon trochu predelat mapy ktere maji nastarost rizeni tl.turba
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
10 Feb 11, 0:55:50
od elektron123
Aha, ďakujem za vysvetlenie. Aspoň mám nejakú údržbu na tých vstrekovačoch ved to som aj chcel. Auto ide lepšie predbiehanie je tiež fajn. Len som chcel vedieť, či to je dobré...
Ďakujem za vysvetlenie.
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
10 Feb 11, 16:09:41
od miro22
bolo to od neho. mal tam nalepku na ecu a este taku peticu na flash, ktoru som vyberal. ta petica bola typu EVC a aj s nejakym procakom.. ori soft tam siel ovela lepsie, ako ten, co tam bol. netvrdim, ze nevie, ale ten soft ak robil do tej okty on, tak nema ponatie o benzine. upravy ako na diesli a to nie je mozne na benzinovom motore.
elektron, ked mas udrzbu na vstrekoch, tak boli seria, alebo nie?
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
10 Feb 11, 20:40:58
od Skoda
Hmm pekna uprava
Napajeni cerpadla i do minusu
Vypada to ako by to nekdo prepsal z jineho sw.
Tlak turba ve vyssich otackach prehnany.
1x limiter NM neupraveny.
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
11 Feb 11, 0:38:22
od janosik93
to čerpadlo by malo byť asi kvoli väčším tryskám....
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
11 Feb 11, 9:13:27
od Alpiners2
ak dám väčšie trysky tak je trochu proti logike pridávať vo všetkých mapách a na čerpadle ubrať 1%. a tých 140ps sa dá spraviť aj na sériových 110ps vstrekovačoch
zas ten 1 limiter je pre atmosferický tlak 500 takže to by som až tak neriešil.
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
11 Feb 11, 13:10:47
od Skoda
A joo ono to ma ine vstriky.Beru zpet
Re: Kontrola úpravy a logu
Napísal:
12 Feb 11, 8:30:01
od Alpiners2
tu je jeden print, ten krutiaci moment je pekný