Stránka 2 z 2

Re: 1.8T AGU 440cc ?

PoslaťNapísal: 12 Nov 10, 17:44:38
od Alpiners2
chiptuning ty máš tú lambdu od esneru? koľko to stojí? nevidel som cenník

Re: 1.8T AGU 440cc ?

PoslaťNapísal: 13 Nov 10, 3:03:43
od miro22
oldschool_dave, ty si sa spytal na tomto priklade asi: ako sa mam 1000 stranovu knihu naucit za jeden den otazkou, ci mas zacat prvou stranou, alebo poslednou. do benzinoveho motora ti radim ako netovy kamos, sa nepustaj skor, kym nebudes mat teoriu v rukave. pri chudobnej zmesi ti prepali piesty za 10 minut nakladacky a dokonca aj za menej casu. ak bude motor detonovat, tak ti zlame piesty a znici valce este za kratsi cas. z dieslom neporovnatelne v narocnosti na ladenie. v benzine ti musi sediet AFR a v diesli nie. v benzine sa rozoznava detonacia a v diesli nie. bez lambda metra alebo snimania teploty vyf plynov sa nepusti do ladenia ani najlepsi frajer na svete. a to kontrolujes len zmes. na detonaciu si musis tiez davat riadne bacha ! to je realita a nie vysmech !!!

Re: 1.8T AGU 440cc ?

PoslaťNapísal: 13 Nov 10, 20:57:48
od chiptuning

Re: 1.8T AGU 440cc ?

PoslaťNapísal: 13 Nov 10, 22:12:57
od miro22
inak na lepsie upravy v max vykone radsej odporucam merat teplotu vyf plynov. je to spolahlivejsie. bezne sa ale nastavuje lambdou, ale nie je to take presne.

Re: 1.8T AGU 440cc ?

PoslaťNapísal: 12 Feb 16, 1:57:26
od midnight_man
Na toto je fajna vecicka Innovate LM-2, priamo lambda a cez analog in EGR sensor. Tie detonacie pri beznej lahkej uprave nie je extra nutne riesit...teda na upravu zapalovacej mapy potrebujes viac guraze a vedomosti.