Takze uplynul dalsi rok a pol od vymeny mojej rozvodovej sady.
Povodna hodnota synchronyzacie 0,0 (po vymene remena) sa mi nezdala (zdala sa mi mierne vyssia spotreba a kusok horsi tah od spodu) a tak som chcel prestavit na tolko, co som mal predtym (+0,6). Podarilo sa mi na +1,7 a nechcelo sa mi s tym dalej babrat, tak som si ppovedal, ze to tak vyskusam.
Jazdil som tak asi rok a bol som spokojny, spotreba bola opat tak ako povodne (ked som mal stary remen a +0,6).
Ale mi to nedalo a neveril som, ze by taka mala zmena synchronizacie mohla nieco ovplyvnit. Tak som sa zase rozhodol, nastavit na 0,0 a jazdit tak dlhsie obdobie, aby sa spotreba dala overit presnejsie. Nastavit sa mi to podarilo celkom lahko asi na druhy krat (mal som stastie) a tak som jazdil asi pol roka. Som presvedceny , ze spotreba stupla asi o 0.3 - 0.4 l / 100 km. Nebolo to ovplyvnene teplotou vzduchu ani zimnymi/letnymi pneu , na to som si dal pozor, jednoducho je to tak.
Takze si prestavim opat na +0,6 ako som mal uplne povodne este so starym remenom.
Vsetko , co som povodne predpokladal v tejto teme (ze opotrebenim remena bude synchronizacia klesat, a ze pre motory nad 150 000 km je uz lepsie mat do plusu ako na nule) potvrdzuje aj tento link :
http://www.myturbodiesel.com/wiki/camsh ... i-engines/