Stránka 1 z 3

Re: Profesionálne čistenie DPF filtrov- dpfcleaniq

PoslaťNapísal: 22 Nov 13, 12:11:28
od doki
O potrebnosti niet pochýb.Ale ak niekto napíše....Technológia dpfcleaniq ktorou čistíme DPF a FAP filtre je najpokročilejšia technológia na trhu. ..tak nutne mu musís položiť otázku,a to je prosím aká ? Pokročilá ..to je predbežne iba napísané slovo z nulovým obsahom a obrovským príslubom.
Nespochybňujem snahu,kvalitu,potrebnosť,ale osobne ma to nepresvedčilo,kedže je to formulované do všeobecnej formy volanej bla bla. Patrilo by sa tomu dať reálny obsah. Ak to má byť niečo čo má ľudí presvedčiť,OK,musí mať reklama aj reálny a konkrétny obsah.
Za každým jedným riadkom píšem ...prečo ? s čím ? ako ?
Neskracuje životnosť, v poriadku...prečo ju neskracuje ?
Lebo je šetrná ? v poriadku,čím je šetrná ?

Re: Profesionálne čistenie DPF filtrov- dpfcleaniq

PoslaťNapísal: 22 Nov 13, 13:14:59
od acryll
perfektná práca marketingového oddelenia, stránka nádherná, vsetko super, až na jeden maličký detail , že nie všetci majú načisto vygumovanú makovicu
zosmiešniť všetky ostatné techniky čistenia dpf filtra, a pomyselne vystavit na piedestál dokonalosti jedinú ktorá ponúka daná firma, a ani neuviesť čo to vlastne je? :rr
a psychologické kydy zahrňujúce "Vás a Vaše deti dostanete okamžite rakovinu", to je grc,humus a hnus naväčšieho zrna, pretože sú ľudia čo si neuvedomia, že im to niekto hnusne podsúva a uveria tomu
preto neznášam manažérov a rôznych reklamných "poradcov" pretože nič o tom nevedia,ale snažia sa robit "kinder cowboy managment" a oblbujú tým seba aj druhých pri snahe zarobiť
ale to je stále v jednom kuse... motoristov oblbujú zázračnými tabletkami do paliva pre zvýšenie výkonu a dosiahnutie polovičnej spotreby paliva pri nulových emisiách, dôchodcov liečia hrnce, matrace, prikryvky,zájazdy za tisícky eur, totálne zničené autá sa LEPIA dokopy a predávajú sa ako top stav s tretinovou hodnotou kilometrového priebehu za regulérne ceny, autá sa chipujú len primitívnou zmenou kalibrácie dĺžky otvorenia vstreku, a tak ďalej
no a prečo je to tak? ..
LEBO PENIAZE NESMRDIA ...
smutná to spoločnosť,všakže? :?

Re: Profesionálne čistenie DPF filtrov- dpfcleaniq

PoslaťNapísal: 22 Nov 13, 13:36:19
od janosik93
otazka rakoviny a podobne je na mieste...
asi neviete, prečo tam tie filtre vlastne su....... budem Vám musieť dať prdnášku

Re: Profesionálne čistenie DPF filtrov- dpfcleaniq

PoslaťNapísal: 23 Nov 13, 20:17:30
od bjukemen
neuraz sa janosik ale ani ty asi nevies ako funduge biznis ohladom DPF a podobe a aky maju DPF a ostatne dopad na zivotne prostredie..mam znamych co pracuju s TUV a podobnych bludoch a DPF je cisto biznis pre automobilky ako take..je to na dlho,.. netreba zabudat ze kazda minca ma dve strany, a nieje vsetko zlato co sa blistí..


ps: je tak ako uviedli chlapci, neje pekne spochybnovat ostatne metody cistenia DPF, ked vsetky stoja viac menej za prd, vies sam ako vyzera upeceny FAP a vacsina filtrov je v stave rozpadu mriezky na prach a tu nespraví nitko..filtre maju urcenu zivotnost a v tom najidealnejsom pripade sa to da natiahnu o par tisic km na zivotnosti formou chemickeho cistena..


sory za off topic ale nemohol som


ps2: nebranim sa konstruktivnej debate na temu DPF a FAP

DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 0:09:58
od janosik93
tuto môžete písať svoje podnety ohadom DPF. napr čistenia dpf, regenerácie, odstavenie, účinky DPF na životne prostredie a pod.
kludne aj linky , poprípade výťažok .

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 0:21:39
od acryll
ja čakám na tú prednášku :kk/

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 0:25:08
od janosik93
chvilku to potrva, ale až to budem mať hotovo, tak to šupnem sem... mal by som mať niekde aj video od výrobcu k tomuto problemu

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 1:50:48
od Shima
ak je velmi chudobna zmes tak pri vznieteni vznika reakcia kde sa tvori vela oxidov dusika co nie je velmi dobre na zivotne prostredie
nato aby eliminovali oxidy dusika tak pustia viac nafty a tym vznikaju drobne ciastocky sadzi ktore sposobuju rakovinu preto su tie DPF filter aby ich zachytavali

odo mna vsetko :sss

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 10:18:51
od acryll
na NOx je tam EGR + kat
ale hej, dpf by malo sluzit na zachytavanie tych najmensich ciastociek sadzi,pretoze tie su najrizikovejsie zo zdravotneho hladiska, pretoze problem je v tom, ze sadze z takej avie skoncia v nose, a pojdu so soplami von, lenze male ciastocky sa dostavaju az do pluc, kde sa usadia
no lenze mi teraz vysvetlite tu logiku, ako je mozne, ze sa zaroven vyrabali modely s dpf a bez dpf toho isteho motora, tak aky je to potom risk pre zdravie, ked bola aj verzia bez...
ci ked susedove auto nemalo dpf a moje malo, a ja som ho dal prec, tak on je v pohode a ja budem ekologicky zlosyn?
a to take obycajne CR podla mna neni az taky problem,tam sa vstrekovacie tlaky menia podla zataze...ale co take PD? tam to prasi vysokymi tlakmi nonstop, tam malo dpf ake percento vyrobenych motorov? 5? 10%?
a dost by ma zaujimalo ako dlho dokaze dpf fungovat spravne, kedy zachytava naozaj tie najhaklivejsie ciastocky? 30-40 tisic km?

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 11:35:35
od janosik93
auta sa tak vyrábali kvoli štátu a ich emisným normám. zober si to tak, že ak ťa uvidia v centre berlina s golfom 2 tak ti naparia pokutu, že sa s toho poserieš.... do mesta len euro 4 minimalne . u nás ešte tato legislativa neplatí preto sa sem dodavali autá bez týchto DPF filtrov. Ak si to zoberieš, o kolko je teraz v mestách čistejší vzduch oproti minulosti. ak teraz ideš len za škodou 120 tak sa za §ou nedá vydržať, aky je to smrad.
Nové autá dokážu rozprášiť naftu na uplne jemnulinke čiastočky. Tie sa nezastavia už v nose, či na prieduškách, ale až uplne vo vlásočniciach pluc , od kial sa nevedia dostať von. tým padom je tam velke riziko rakoviny. kvoli tomu sa tieto čiastočky zachytávaju v DPF filtri. potom sa pri vysokej teplote spaluju a mimo mesta vypustia von s minimalnym rizikom škodlivosti zdravia

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 28 Nov 13, 13:35:15
od doki
Presne tak je to produkt velmi vysokých tlakov a atomizácie paliva.Čiastočky sadze potom hravo prenikajú až do samej podstaty plúcnej bunky,preto húrá,treba filtre vytrepať,možno bude pánboh taký svedomitý že trest vo forme rakoviny daruje pôvodcovi tejto formy šetrenia a nie maličkým a ešte menším nevinným

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 29 Nov 13, 2:53:02
od bjukemen
..samozrejme potom treba zakazat aj fajcit lebo to je rovanako skodlive...a pre tych co ste fajciari vybraty fap vadi ale cigy nie.?..co ta si porovnat zanesenie pluc pri tom a pri tom ;)

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 29 Nov 13, 8:58:26
od doki
Neviem či je dym do plúc a čiastočka až do jadra bunky v plúcach porovnatelná ,ale budiž.Od zajtra už nebehajte fajčiť na balkón,fúkajte tie cigarety miminu rovno pod cumlík.Toto sa mi na SVK mimoriadne páči,tu niet nič,čo by sa nespochybnilo za každú cenu,proste nech sa zariadi svet podľa nás.

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 29 Nov 13, 11:34:31
od janosik93
porovnaj si , kolko dymu je s cigariet a kolko s aut..... kolko spáliš nafty či benzínu ty za jazdy a kolko sa vyfajčí cigariet . Ak to už máme brať takto .. cigaretam sa zabijame sami, ale autami a výfukovými plynmi sme nedobrovolnými dýchačmi :grr

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 29 Nov 13, 13:11:43
od doki
je to ako rozhodovať ktorý kaliber ti urobí väčšiu paseku či 38-ma alebo nejaký iný,je to nezmyselné zrovnávanie a omlúvanie nesprávnej veci,je jedno ktorej