Stránka 3 z 3

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 04 Dec 13, 14:33:02
od Charlie
J@no píše:auta ti chodia popod nos v meste trajekty na mori , ale ked ideš na dovolenku a prejde ti 10 km od pláže 10x za deň taká dymiaca obluda tak ti to asi vadiť bude .
Jasné možeš ísť inde kde nie sú drahy trajektov , ale aj v takom Splite žijú ľudia celý rok.
A nie som proti katalyzátorom , DPF PAF a podobným veciam , naradšej by som chodil na elektromobile , ale ešte nevymysleli baterky zodpovedajúce 70l nádži nafty alebo benzinu čo by sa dali nabiť za 1-2h a nezdochli po 1000 cykloch.

Čo by si robil keby ľudia zdochynali po 1000 cykloch.

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 04 Dec 13, 15:26:10
od bjukemen
Charlie píše:Bez toho lesa ti ani auto nepojde.



ja proti lesu nemam nic :)

no tak treba auta odlozit a vybrat bicykle to je najlepsia zachrana ovzdusia ;)

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 04 Dec 13, 20:56:52
od J@no
Charlie ja by som už bol po smrti :lol:

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 06 Dec 13, 15:15:34
od Charlie
Skoro aj ja. :/up

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 29 Jan 14, 14:32:24
od turbica
@ J@no: jakože by nebyli takové baterie. No v podstatě máš pravdu nejsou to baterie. Já bych byla nejraději, kdyby se začali používat Vodíkové články. to by jste viděli to turbo ježdění. Pokud vím tak by to určitě dokázalo šlapat podobně dlouho jako 70L paliva. dotankováni by trvalo určitě méně. :grr

Re: DPF A EGR názory

PoslaťNapísal: 11 Apr 14, 22:28:47
od J@no
No vodíkové články sa preberajú už dlhšiu dobu aj do notebokov a mobilov ale zatiaľ nejaký realny produkt neexistuje.
A myslim že je problem zo stabilitou , hlavne pri nehodách.
Som modelár poznám aj Lipoly A Life články čo sú ďalej ako Li ion ale sú chúlostivé na zaobchádzanie... nadmerné vybitie ap.
Napr LIfe článok má napatie 3,3V a dá 120A pri kapacite 2,2 Ah zo štvorčlánkom naštartujem osobák .
Nábíjať sa dá až 10A bez poškodenia takže je nabitý za 12min . ...je ťažký na pomer kapacity a váhy vychádza lepšie Li ION ale zase je trvácnejší a drahší
V zime sú lenivé ,prakticky fungujú najlepšie ke´d majú okolo 40°C - a to všetky baterky.
Ale toto je debata na dlho a na diesel fore asi of topic :?