Vstrekovače siemens ppd

Poslaťod Alpiners2 » 01 Nov 10, 16:23:39

motor ide na 3 valce momentálne? ak ti vifko pustilo bordel tak mohlo pripchať dýzy na špičkáv vstrekovačov, to sa dá vyčistiť.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod mp3turbo » 01 Nov 10, 21:25:28

pridam sa aj ja - na 74kW zozenies vstrekovacov za par penazi kolko len chces... a to nerozoberatelne je podla mna dobra blbost.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod sleyo » 01 Nov 10, 22:11:05

Zajtra idem za mojim servisakom (snad si najde cas - potrebujem aj ine veci spravit). Malo by sa cistit turbo - ked ho bude vyberat poprosim ho nech vyberie aj tie trysky. Tesnenia sa samozrejme vymenia. Pak by som to mal nalozit do dakeho riedidla ci ineho rozpustadla ? Alebo rovno vymenit ? Preventivne pozriet aj tie ostatne - resp precistit ich ? Nasiel som aj toto - bez vyberania, je to funkcne ?

doporucili by ste to ?

http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI

Vdaka za rady - ozvem sa ked budem mat dalsie vysledky.

Lubo
VW Passat 2001, 1.9TDI, 74kW, M5

sleyo 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Okt 10, 14:15:10

Poslaťod misoVW » 02 Nov 10, 10:11:14

vstreky PD su ´lahko´ rozoberatelne, ale treba na to pripravok, aby sa nepotocila tryska v tele vstrekovaca. Ak sa potoci, polamu sa vnutornosti vstrekovaca.

misoVW 


 
Príspevky: 12
Registrovaný: 27 Jún 10, 22:04:08

Poslaťod Alpiners2 » 02 Nov 10, 11:21:08

to hej, väčšinou sa zlomia vrchné kolíky. dajú sa vyrobiť z vrtákov a presne pasujú 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 02 Nov 10, 22:26:34

má niekto taký starý vstrekovač k dispozicii? taký prípravok by som si spravil :grr
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sleyo » 03 Nov 10, 0:59:20

Ja budem mat asi stvrtok - to by mal byt termin opravy, bude to vymena a staru si necham na experimentovanie... Lutujem ze som si to pred rokom nenechal.
Neviete kde by sa to dalo v Ziline vycistit ultrazvukovo ? Za rozumny peniaz. Alebo ako to "na kolene" ocistit, dake rozpustadlo, cistiaci preparat... ?

Lubo
VW Passat 2001, 1.9TDI, 74kW, M5

sleyo 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Okt 10, 14:15:10

Poslaťod Alpiners2 » 03 Nov 10, 8:22:39

ak nemáš ultrazvuk tak môžeš použiť petrolej, ale treba to nechať aspoň 24hod v tom namočené.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod misoVW » 03 Nov 10, 13:32:37

Alpiners2 píše:to hej, väčšinou sa zlomia vrchné kolíky. dajú sa vyrobiť z vrtákov a presne pasujú 8-)

a potom sa cudujes ze ti tie vstreky nejdu :)

misoVW 


 
Príspevky: 12
Registrovaný: 27 Jún 10, 22:04:08

Poslaťod Alpiners2 » 03 Nov 10, 14:09:44

ale idú ;) akurát tie siemensy nebehajú, vypisuje chybu elektromag. ventilu tak ako aj pred čistením, ale s tým už viac nič nenarobím :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod dino » 08 Nov 10, 21:15:57

Dočítal som sa na poľskom fóre, že sa tieto vstrekovače dajú opraviť. Asi pred rokom to stálo 500 zl, čo je asi 130 €.

Adresa je:

MAXIMUS
Dariusz Pająk
ul. Katowicka 31
41-710 Ruda Śląska
Telefon: (032)3 423 090

Pre nás by to malo byť číslo 0048 323 423 090, ale nevolám mu, lebo by som mu to nevedel vysvetliť, tak ak niekto vie po poľsky, nech to skúsi. Niečo sa tam písalo o vadných cievkach v vstrekovači tak neviem, ale bolo by dobre, ak by sme sa k nemu vedeli nejak dostať...
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod Alpiners2 » 08 Nov 10, 22:45:46

to je super cena ak to naozaj dajú dokopy.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod mp3turbo » 09 Nov 10, 0:16:49

interesantne... co s tym moze robit, mozno nahradi tie cievky inymi...

lebo opravovat to naozaj nebude. Takze materialove naklady do 20eur, ostatne zisk. Uz len zistit kompatibilnu cievku :) nemas na tej rozobratej nejake udaje?

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod dino » 11 Nov 10, 18:58:53

ja ju nemám rozobratú, mám celý vstrekovač v kope a čakám, kým sa nájde niekto, kto to bude repasovať :-D alebo to rozoberiem a uvidím, čo to tam vlastne je, veľmi sa do vstrekov nerozumiem, takže skôr to zničím ako opravím ehm
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod sleyo » 14 Nov 10, 21:05:59

Caute majstri,
tak auto mam spojazdnene ale som na nom chcel nabehat este dake kilometre kym z toho spravim zaver..
co sa robilo - tryska sa vymenila za inu - nie novu ale funkcnu, turbo vycistene(zapecene bez pohybu), mal som odtrhnutu aj klapku v EGR-opravene, vycistena nadrz a vymeneny filter.
Auto ide samozrejem uplne hladko (s blbou tryskou to slo ako V3S), vobec nedymi a motor je tichy, uz ani pri vypinani nema take hegnutie (to bola ta klapka-pekne cengala ked tam lietala a dusila motor). Co mi ostalo je take hucanie v prevodovke - podla otacok. Sposobene tym ze z prevodovky vyslo 2deci oleja (ma byt 2l) som to neskoro zacal riesit ked uz to hucalo. Toto sa uz opravit asi neda inak ako vymenit.
Natankoval som plnu nadrz + zimny VIF. Po VIFe ma vyfuk inu "vonu" len tak pre detail... Auto ma na volnobehu 1,1-1,3l spotrebu na volnobehu ??? Pred poruchami som mal klasika 0,6. Spotreba mi tiez sla asi o liter hore. Dalej mam pocit ze auto ide slabo do otacok - rozbehne sa az cez 2300+- to zacina tahat. To vypadnutie turba cez 3500 co som mal predtym mi nerobi. Ted neviem ci to stale bezi v nudzaku - ci to turbo vobec ide ? Co by ste odporucili dalej pozriet ? Pojdem za znamym co ma VAG a ukecam ho nech mi spravi log - ktore kanaly mam logovat ?

Dik za kazdu radu
VW Passat 2001, 1.9TDI, 74kW, M5

sleyo 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Okt 10, 14:15:10

PredchádzajúciĎalší

Späť na FAQ - Časté dotazy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 11 hostia

cron