Vstrekovače siemens ppd

Poslaťod janosik93 » 14 Nov 10, 21:21:22

Ako tradične 1 ,3 ,11
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod mp3turbo » 15 Nov 10, 0:16:56

a hlavne si pozrite stvrty kanal, posledny stlpec teda uplne vpravo. Spotreba na volnobehu liter aj tretina plus ako hovoris priblizne o liter vyssia spotreba pri jazde signalizuje zle nastavene rozvody.

ta hodnota ma byt 0.0... +1 alebo -1 je VELMI zle. Ked ti semtam blikne 0.5 ci uz plus alebo minus tak je to akceptovatelne.

PS: stretol som borca ktory dosiel ze passat mu zere 10 v meste a menej sa neda ; mal tam trojku. Po nastaveni rozvodov tak ako maju byt dava "jazdy zvesela" a sedem, ked sa setri tak sest... trosicku rozdiel, ze?
Naposledy upravil mp3turbo dňa 24 Nov 10, 11:39:14, celkovo upravené 1

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod Alpiners2 » 16 Nov 10, 14:48:20

späť k téme. našiel som jednu dobrú stránku kde sa venujú tomuto problému okolo siemens ppd vstrekovačov.
tieto závady vypisuje vag ak sú vstreky vadné:


17448 P1040 - Supply fuel injector(s) A, electrical malfunction in circuit
18578 P2146 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A, Open Circuit
18579 P2147 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A, Short to Ground
18580 P2148 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A, Short to B+
17447 P1039 - Supply fuel injector(s) A, shorted
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 16 Nov 10, 14:52:59

ako zmerať vadný vstrekovač. 1ohm - vstrekovač je ko
cca 500 ohm vstrekovač je ok
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 16 Nov 10, 15:07:13

link na stránku je: https://sites.google.com/site/1810marti ... -injectors
je tam celý postup ako tie vstrekovače zrepasovať, ale v angličtine. strašne ma to zaujalo takže cez výkend sa asi pustím do toho a vyskúšam to.

ešte prikladám fotky rozobratého vstreku a piezo ventilu
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod mp3turbo » 17 Nov 10, 0:37:21

skusim:


> tieto závady vypisuje vag ak sú vstreky vadné:
> 17448 P1040 - Supply fuel injector(s) A, electrical malfunction in circuit
> 18578 P2146 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A, Open Circuit
> 18579 P2147 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A, Short to Ground
> 18580 P2148 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A, Short to B+
> 17447 P1039 - Supply fuel injector(s) A, shorted


tieto zavady ti vypise len vtedy, ak je vadna ta cievka pripadne elektricky obvod vo vstrekovaci ako takom. Tie zavady totiz znamenaju:

electrical malfunction in circuit = elektricke zlyhanie v obvode
Open Circuit = otvoreny obvod (neuzavrety, proste nekompletna cesta, prerusenie)
Short to Ground = vyskratovanie na zem = prerazena cievka, izolacia vo vstrekovaci
skrat na B+ a A terminal


v tom texte na anglickej stranke sa pise: Piezo injector failure seems mostly due to an internal electrical fault in the Piezo valve. The internal piezo wiring seems to burn out and short to the casing. The Piezo valve voltage signals are 100 -200V. Rather than risk damage to the ECU when one “shorts”, the ECU switches them all off. cize "piezovstrekovace zlyhavaju najcastejsie z dovodu elektrickeho zlyhania v piezoventile. VNUTORNA KABELAZ PIEZA VYHORI A SKRATUJE NA OBAL [myslene vstrekovacu], voltaz je tam 100 az 200V [mam dojem ze s PCM, pulzne-kodovou modulaciou]. Riadiaca jednotka vsetky vstrekovace VYPNE radsej ako by riskovala svoje poskodenie".

potom tam okrajovo rozprava chlapec o prerazeni vnutornej izolacie a tom skrate, bud na kovovy obal vstrekovacu alebo direkt prerazenie na vstupe a vystupe vstrekovacu. Na tom obrazku multimetra je "1" ohm preto lebo takto ukazuje nekonecny odpor... skrat alebo rozpojeny obvod.



inak ak by ste nieco chceli prelozit z tej anglickej stranky, dajte vediet.

chalani, mam business napad : tieto siemensacke pieza su nerepasovatelne a to len preto lebo siemens nedodava jednotlive suciastky. Ked tam pozeram na tie "izolacie" co su tam, to predsa musi byt lahko vyrobitelne... či? Mame podnikatelsky napad?

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod dino » 17 Nov 10, 11:20:05

Tá 1 skôr znamená rozpojený obvod, presne ako na poistke, ak je rozpojená ukazuje 1, ak je v poriadku ukazuje 000. Ak sa príde nato ako to opraviť, prepisuje sa história :mrgreen:
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod mp3turbo » 17 Nov 10, 11:28:58

Igor, kukni na tie vstreky co mas pri sebe a skus z tych posratych cievok opisat nejake cisla... neexistuje ze to nezozenieme volakde.

a hentie "izolacie" sa musia tiez niekde nechat vyrobit na mieru. Ved to je hovienko...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod Alpiners2 » 17 Nov 10, 14:43:49

v sobotu jeden rozhodím, pekne rozoberiem podla návodu a odpíšem číslo. tiež si myslím že nejaká náhrada určite bude a izolácia sa musí dať kúpiť poprípade dať objednať v nejakom obchode ktorý sa špecializuje čiste len na takúto elektroniku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 17 Nov 10, 15:05:13

dino píše:Tá 1 skôr znamená rozpojený obvod, presne ako na poistke, ak je rozpojená ukazuje 1, ak je v poriadku ukazuje 000. Ak sa príde nato ako to opraviť, prepisuje sa história :mrgreen:

no bolo by to zaujímavé. ty máš tiež jeden zlý, či si ho už vyhodil?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod dino » 17 Nov 10, 17:58:21

nie nevyhodil som ho, ale teraz som v Prievidzi a nemôžem ho zmerať, lebo ho mám doma...nie som najšikovnejší :rr ale tiež ho môžem rozobrať a pokúsiť sa zistiť nejaké to číslo
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod mp3turbo » 17 Nov 10, 20:37:05

urob to, prosim. Porovname s alpinersovym.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod dino » 17 Nov 10, 21:03:56

Ok ale až cez víkend, neviete, sú nejaké "špeciality" pri demontáži, na ktoré si mám dávať pozor?
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod ado223 » 25 Nov 10, 0:07:21

Alpiners2 píše:v sobotu jeden rozhodím, pekne rozoberiem podla návodu a odpíšem číslo. tiež si myslím že nejaká náhrada určite bude a izolácia sa musí dať kúpiť poprípade dať objednať v nejakom obchode ktorý sa špecializuje čiste len na takúto elektroniku.



pani zapojim sa aj ja do diskusie. ak sa vam podari odpisat nejake cisla s tej cievky , a odfotit este detail tej izolacie skusim sa popytat, mam kamarata ktory vlastni obchod s elektronickymi suciastkami. myslim ze by nieco podobne mohol mat popripade zohnat. zivi sa tym uz nejaky ten rok. ak by sa to podarilo bol by to novy mílnik v,,nerozoberatelnych a neopravitelnych vstrikoch" takze ak sa to podari odpisat sem stym. ;)

ado223 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 24 Nov 10, 23:49:13

Poslaťod chiptuning » 25 Nov 10, 20:25:56

tak predevcirem jsem mluvil s majitelem bosch service a ten mi rekl , ze naprikaklad piezovstrikovace z 3.0 tdi/ nebo 2,7tdi / kdyz se rozeberou i zdravy a nasledne se slozi tak prestanou fungovat,proste je umi rozebrat ,ale ne uz slozit tak aby opet fungovali, taky zajimava informace :EEE
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

PredchádzajúciĎalší

Späť na FAQ - Časté dotazy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 13 hostia

cron