čistenie vstrekovačov

Poslaťod Shima » 31 Jan 15, 19:05:42

sparco gti píše:dnes som robil jednu audinu a chlapec tam lial xxxxx cistiacich prostriedkov a po vytiahnuty vstrekov na hruza karbon jak cip!!!po vycisteni stichnul o 50% a tah lepsi o 35%!nie je nad mechanicke vycistenie!


:grr :grr dobre percentualne vyjadrenie... to mas na zaklade coho ? :grr

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod stanomx » 31 Jan 15, 19:14:40

Tak nejaký Košičan sa nájde?

stanomx 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 03 Jan 15, 23:11:06

Poslaťod janosik93 » 31 Jan 15, 19:33:22

v SNV ti spravim aj ja :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sparco gti » 01 Feb 15, 15:35:15

s pocitov majitela :mrgreen:
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod jano_m » 01 Feb 15, 18:18:25

Môj aktuálny problémik:

- stále som bol rád s hodnotami vstrekov v k. 013 nikdy žiaden problém;
- bolo -25 mrazu... auto som napodiv naštartoval po dlhšom mlynkovaní na prvýkrát !!;
- chod motora ako keby sa piesty hádali ... no po čase na voľnobehu sa to zakrátko upravilo;
- kosa bola taká, že auto sa nie a nie nahriať;
- pri vyšších otáčkach však motor cukal, ako keby nemal dostatok nafty - pripisujem to tomu, že pravdepodobne nafta zhustla, resp. možno i niekde primrzla - AKO NA POTVORU SAMOZREJME, ŽE STÁLE LEJEM ADITÍVUM (VIF, BG), ALE AKURÁT V NAJVAČŠÍCH MRAZOCH NIE, lebo som nemal žiadne po ruke...
- 70 km jazdy bezo zmeny a cestou mi vyhodilo ESP, i turbo do núdzového - PRAVDOU JE, ŽE SOM NAŇ I DOSŤ TLAČIL, keďže som sa s deckom ponáhľal na chirurgiu;
- po čase, keď sa teplota umudrila na -6 , po naliati aditiva (Wurth) auto v pohode, už nič neskákalo, netrhalo, vravím si, fajn bolo to len mrazmi;

- no po dlhšej jazde do KE, auto zakaždým po nejakom čase vyplo ESP !

- auto na VAG a kamoš vraví, jednoznačne VSTREKY - ukazovalo vstreky - 1,2 a 3...

- napružili sa kontakty, vymenil sa filter naftový - NIČ stále to isté...

- zohnal som 4 vstreky (údajne z búračky a že predtým išli) - NIČ, EŠTE HORŠIE ! auto dobre že nie na dva valce a hodnoty vysoko nad 3 !!! takže sa hodili pôvodné a bol som rád, že možem jazdiť... ešteže som mohol vrátiť tie ktoré som zohnal...

- pravdou je, že už pri výmene boli gumičky VIAC NEŽ V ÚBOHOM STAVE...

- pri výmene za pôvodné sme však strek č. 4 vymenili za č. 3, aby sme zistili, že čo bude vyhadzovať...

- keďže som mal dosť plnú nádrž z pôvodnou naftou, tak som dolial aspon narýchlo aditivum ProTec;

- TAKŽE NA POVODNYCH VSTREKOCH S NOVYMI GUMICKAMI vyhodilo ESP a chybu vstreku vo VAG, ALE AŽ PO DLHŠEJ JAZDE a STÁLE UKAZALO CHYBU (prekrocenie regul. meze) LEN NA VSTREKU č. 4 (iba raz na č. 1 a 4);

- natankoval som OMV Maxx Motion a nalial aditívum BG 244;

VÝSLEDOK: mám niečo pod polkou nádrže a po najazdení 400 km, mi vyhodilo chybu streku č. 4 len trikrát...

??? neviem, či sa to upraví a či ísť po výmene vstreku č. 4, alebo rovno vyčistiť (či nebodaj repasovať) všetky štyri ... a že čo je, resp. bolo príčinou ... uvidím, čo ukáže čas, ale aj keď mi vyhodí chybu i po 1000km, tak to chcem nejako zriešiť ... ???

hodnoty vstrekov (volnobeh): +/-

0,5 - 0,5 - 0,2 - 1,4

jano_m 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 13
Registrovaný: 17 Jún 10, 10:09:50
Bydlisko: Košice

Poslaťod janosik93 » 02 Feb 15, 10:10:13

tlaky motora si meral?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod jano_m » 02 Feb 15, 19:00:40

janosik93 píše:tlaky motora si meral?

nie... nemeral... prečo ?

jano_m 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 13
Registrovaný: 17 Jún 10, 10:09:50
Bydlisko: Košice

Poslaťod janosik93 » 03 Feb 15, 0:41:24

či maš ok valec .... len preventivne......
ak su vstreky dobre pretesnene, nove skrutky, dotiahnute presne na moment , a nastavene nastavovacie skrutky, tak by mala byť mechanika OK.
može byť vada:
vadne vahadla - mal som to raz, boli nalomene, a zle stlačilo vstrek
vadna kabelaž od RJ motora ku konektoru - zistiš meranim na osciloskope
vadna kabelaž k vstrekom v hlave valcov - napruženie kontaktov pri starych kabloch už nepomaha
vadna RJ motora - to som už tiež mal
zle tlaky motora - prihnuta napr ojnica - to som tiež mal ....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod jano_m » 05 Feb 15, 18:55:31

všetko bolo OK ž do spomínaných mrazov ...

vstreky č. 3 a 4 sme medzi sebou schválne vymenili, keďže predtým ukazovalo chybu na "3" a po výmene na "4".. teda predpokladám, že chytený je vstrek "4" ...

zakaždým sa menila skrutka a doťahovalo momentovým kľúčom ...

zohnal som vstrek, vymením za ten štvrtý a sám som zvedavý ...

zatiaľ vďaka za rady ...

jano_m 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 13
Registrovaný: 17 Jún 10, 10:09:50
Bydlisko: Košice

Predchádzajúci

Späť na FAQ - Časté dotazy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron