VW passat bkp neštartuje

Poslaťod djrjay » 23 Sep 10, 13:14:15

ten passat je teda zakliaty
A mas tie vacky dobre zosynchronizovane?
Skus odmerat tlaky ci ti to niekde neunika

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Alpiners2 » 23 Sep 10, 13:54:30

štartnem ho znova a spravím logy. som zvedavý.
už ma napadá len že buď sú pripchaté dýzy alebo vstrekovače v prdeli, neviem je to celé :nnnn
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 23 Sep 10, 15:11:33

no toto ti igor nezávidím... hruza asi už nabuduce take niečo nezoberieš :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 23 Sep 10, 15:31:33

passat 2liter už v živote :grr

ten pliešok medzi dvomi gumičkami na vstrekovači ktorý som označil šípkami. môže behať hore dole 2-3mm alebo nie?
už mám podozrenie že to bolo rozoberané a zle poskladané, lebo už fakt neviem kde hladať chybu.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 23 Sep 10, 18:28:23

vyrovnávacie dávky pri 1500ot, tam je to ešte ok
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 23 Sep 10, 18:35:24

hodnoty pri 1200ot
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 23 Sep 10, 18:36:40

túto chybu dáva na všetky štyry vstreky
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod žížala » 24 Sep 10, 15:27:28

Alpiners2 píše:passat 2liter už v živote :grr

ten pliešok medzi dvomi gumičkami na vstrekovači ktorý som označil šípkami. môže behať hore dole 2-3mm alebo nie?
už mám podozrenie že to bolo rozoberané a zle poskladané, lebo už fakt neviem kde hladať chybu.


Dělal jsem 16V nedávno, ten plíšek se hýbal stejně
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod mp3turbo » 24 Sep 10, 19:56:43

nasiel som pre teba tento text, bohuzial inak prispiet neviem - ked to vy dvaja s Janosikom nedate dohromady tak uz len fakt vymenit motor za iny kus:

-------------------------
Riešil som podobny problem, pri výmene prasknutej hlavy 2,0TDI kde sa prehodili trisky PD+tesniace gumičky na novú hlavu. Chybou mechanika /nevšimol si nové dlhšie skrutky na upevnenie vstrekov/nedostatočným utiahnutím trisky netesnili v hlave/bol tam kužel bez podložky/došlo pri zahriati motora podfukovaniu pod trisky a zavzdušňovaniu palivovej sústavy. Motor zhasol a nechcel naštartovat. Vtedy ak sa dobre pamätám boli tie závady ako si aj ty uviedol, R.J.sa snažila ako len vedela navýšit dávku paliva atd. Aj my sme menili trisky a zbitočne. Po dlhom opakujem dlhom hladaní a vyskúšaní všetkeho možneho sme si to všimli náhodou, ked sme na spät vetvu paliva/do nádrže/dali priesvitnú hadičku v ktorej boli samé bublinky. Po výmene skrutiek PD vstrekov a dostatočným utiahnutím sa závada odstzránila. Dúfam že to nebude tvoj problém, teraz neviem či 96kw ma podložky alebo konus na dosadacej ploche trisiek, ešte raz nechcem malovat čerta na stenu Cool Asi nebudete vštci súhlasit, ale vstrekovače na PD vôbec neodchádzajú, vždy je chyba okolo vstrekovačov lišta s konektormi oxidácia pinov adt. Vätšinou stačí opilníkovat a pritlačit pin. Výrobca tvrdí, že sú doživotné a sčasti má pravdu, lebo mechanici Smích niektorí ani nevedia ako čo funguje. Škoda, že VW končí z PD a prechadza na CR, teraz to len začne s výmenou trisiek a vysokotlakých čerpadiel vid Tiguan 2,0TDiCR
-------------------------


povodna debata bola sice o probleme s 96kW ale Bobo prispel so skusenostami 2.0tdi a preto sa tam v texte pletie 96ka. Ale to je jedno.

Inak strasne by ma ale zaujimala komplexna diagnostika takehoto cirkusu, co to pise nazivo.Kukni nastavenie rozvodov v kanali 004 a hod aj kanal 018 popritom sucasne. Samozrejme ze vstrekovace mozu byt odpalene, s tym autom uz vela ludi skusalo vela divokych veci - to je iste ako ze dnes v noci bude tma. Rozmyslam akym zazrakom sa ti mozu hentak strasne zvysovat tie vyrovnavacie davky... nejaka netesnost. Mozno fakt tie sroby. Nemas ich v tom motore z 1.9tdi ?? Lebo nevies aky debil do toho šahal pred tebou...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod Alpiners2 » 24 Sep 10, 22:27:29

velmi zaujímavé je že ak ho štartnem sprejom a nepridám viac ako 2tis otáčok tak žiadnu chybu na vstrekovačoch nevyhodí.
ak pridám viac ako 2tis otáčok tak v momente hodí chybu ako som dal aj print.

ďalšia vec je že nezdymí na čierno ani keď zhodím turbovú hadicu dole. už uvažujem nad tým či niesu pripchaté dýzy na vstrekoch, pretože predtým ako sa stalo toto celé tak im natlačilo olej do nafty. síce nádrž vyčistili ale aj teraz je tá nafta z nádrže ako káva. to vstrekom určite neprospelo. neviem.....
ak to vyriešim tak to určite napíšem :?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 25 Sep 10, 17:12:09

stále vyhadzuje chybu ventilu pumpy trysky, na všetkych štyroch vstrekoch.

na prepad som použil priesvitnú hadicu aby sme videli či budú bubliny. žiadna bublina, takže naftu nezavzdušňuje, čiže gumičky aj dosadacia plocha je ok. :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 27 Sep 10, 15:35:07

takže vstrekovače sú astalavista. ponahadzujem plasty, vyúčtujem výmenu prasknutej hlavy, rozvodov a nech sa s tým už trápi niekto iný. nemám na to auto už nervy. :twisted:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod djrjay » 27 Sep 10, 20:32:39

ak ma klient dost penazi tak nie je problem

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Alpiners2 » 01 Okt 10, 16:13:06

čo označujú čísla v prvom hornom riadku?
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autopilot35 » 01 Okt 10, 21:26:14

alpiners2 aku cenu mali tie gumicky do vstrekovacov?

autopilot35 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 30 Sep 10, 17:29:09

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron