VW passat bkp neštartuje

Poslaťod Alpiners2 » 01 Okt 10, 21:38:47

nuž v elite sú nechutne drahé. za sadu na jeden vstrekovač 30euro.
ale už mám iného dodávateľa za podstatne lepšiu cenu, v prípade potreby ss :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod mp3turbo » 02 Okt 10, 19:58:59

len vyzvedam - to je ta firma ktoru som ti ja poradil? Ta kde som ja kupoval 1.9tkove za 8eur cely pytlik?

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod Alpiners2 » 06 Okt 10, 12:09:10

tak som zase trochu pokročil s tým nešťastným passatom.
rozobral som vstrekovače :grr

rozmýšlam či založím tému do faq alebo všetko pofotím a hodím sem. tie obrázky stoja za to, a pekne vidno čo spraví nekvalitná nafta vo vstrekovačoch siemens ppd :nnnn
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod djrjay » 06 Okt 10, 12:32:45

ty mas fakt na to teda nervy.
Ze si ten klient nekupi rivno nove a bude mat na urcity cas pokoj

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod dino » 06 Nov 10, 18:59:56

určite to niekam daj, kto má 2,0 raz ho to určite čaká :-D inak písal som ti "ss"
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod dino » 08 Nov 10, 18:30:56

Dá sa podľa diagnostiky v kanáli 13 určiť ako sú na tom vstrekovače?
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod mp3turbo » 08 Nov 10, 20:33:08

trochu ano, ale uplne nie. Vyrovnavacie davky v 13tke ti neurcuju ako dobre ten vstrekovac rozprasuje atd, atd.

Bohuzial vstrekovac nie je len o tomto parametri co vidis v kanali 013... ale iste, ked mas nejake auto co vykazuje hodnoty 1.9 ; -2.4 ; +2.1 a -1.0 a druhe mas 0.13 ; 0.1 ; -0.05 a -0.09, je jasne ktore si asi tak kupis ked nie si samovrah :)

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod dino » 10 Nov 10, 16:21:14

Takže vstrekovač vymenený, auto naskočilo akoby na tri valce, potom zhaslo, dal som na VAG a nejaká chyba hlavného relé. Vymazal som ju a naštartoval chvíľu klepal a potom zhasol. Chyba riadiaca jednotka, niečo s imobilizérom, alebo kľúčom. Opäť som vymazal, naštartoval, auto šľapalo pekne na všetky valce. Možno preto, že som mal odpojenú baterku. Spravil som diagnostiku v 13 kanáli, nad 1200 otáčok je všetko 0,00, na voľnobeh ako na fotke. Zatiaľ som prešiel nejakých 50 km a všetko je ok, ide pekne ako má. Oprava 470 €...
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod djrjay » 10 Nov 10, 21:43:00

ten posledny vstrek uz musi vyrovnavat dost vysoko

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod janosik93 » 10 Nov 10, 22:15:33

to je este dobre. chodia mi tu ludia i s hodnotou 3 :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod djrjay » 10 Nov 10, 22:22:51

viac sa mi to paci kedsa to hybe okolo 0 :grr

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod dino » 10 Nov 10, 22:24:09

Chlapi môžte mi ozrejmiť tie vyrovnávacie dávky? Ak niekto môže vysvetlite mi o čo to vlastne ide a hlavne kedy to kontrolujete pri akej poruche. Majú nejaké tolerančné rozmedzie a čo tie kladné a záporné hodnoty? Ja som menil druhý vstrek zprava, prečo nemá O? Zle to tesní?
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod janosik93 » 10 Nov 10, 22:25:38

hej, maju. Najidealnejšie je nula. čim su horšie, tak tým ja vyššia hodnota , ktoru ukazuju, už či plus, alebo minus
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod djrjay » 10 Nov 10, 22:27:15

cim viac ide ta tryska do plusu tak to znamena ze musi vyrovnavat vacsou davkou paliva ten konkretny valec.
To znamena ze bud je slabsi tlak vo valci,alebo nejake netesnosti alebo tryska na prd.

Ked ide do minusu tak tym lepsie.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod dino » 10 Nov 10, 22:38:14

takže menil som 3. a tam mám mínus, čiže tesní to dobre a riadiaca jednotka nemusí dodávať palivo, ale 4. musí dodať najviac, čiže najmenej tesní, možno sú zlé gumičky, alebo už odchádza vstrek, ak som to dobre pochopil. No a čo s tými poruchami? Kedy sa to kontroluje?
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia