trasie celym autom

Poslaťod Massaro » 15 Apr 13, 20:18:23

Zdravim,potrebujem poradit.Trasie mi celym autom,menil som silentbloky komplet na motore a prevodovke znacky lemforder.
Ono to ani netrasie tak,ako keby nieco zo spodu podbijalo cele vodicove sedadlo.myslim si ci to nebude zotrvacnik ale nemal by sa spravat tak ze by to hrkalo alebo bylo ako kov o kov?Mechanik povedal ze moze byt aj kluka prasknuta.motor je zo strany diagnostiky OK
Passat 96 KW
Dakujem za rady

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

Poslaťod kubos4 » 15 Apr 13, 20:25:05

zotrvak pravdepodobne, na vyzsich rych. stupnosch pri vacsom zatazeni a mensich otackach zacne triast, alebo poloos, neviem ake mas, ale napr. triangoly ak nie su dobre premazane tak sa rychlo opotrebuju, potom sa pri zatazi vyosia a vybruju
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Massaro » 15 Apr 13, 21:15:13

no to je v poriadku praveze,ten zotrvak ma stve aj ked sa tak nesprava,to je ako by ta islo vyhodit zo sedadla :)

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

Poslaťod janosik93 » 15 Apr 13, 22:14:32

nič ti neostáva, len to rozobrať a popri tom aj vaňu dole
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Massaro » 16 Apr 13, 7:37:07

A fakt to moze robit motor aj ked na vagu je vsetko v poriadku?
tak ono ked to nebude ten zotrvak tak uz asi nic ine neostava len pozriet na motor ci je okej ked podla vagu je vsetko tip top.
A robi mi to len na volnobeh a do tych 1200 otacok,ked idem napr. 90 pohoda nic ani netukne

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

Poslaťod kubos4 » 16 Apr 13, 17:02:22

tak pri 1200 ot. sa ani necuduj :opf? VAG nema ako rozpoznat mechanicku zavadu, ktora nie je zavisla od niakeho snimaca, alebo podobne...mozno osciloskopom este ak tak
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod sparco gti » 16 Apr 13, 17:55:44

kokso to radne podtacas ten motor ja pod 1600ot ani nejdem!
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Massaro » 16 Apr 13, 19:29:06

Chlapi,tych 1200 bolo myslenych ked pridavam na volnobeh a inak vy nejdete pod 1600 ja nejdem pod 1800 az 2000 ;) otacok

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

Poslaťod Leon/kissiakos » 17 Apr 13, 8:34:21

a ja nejdem po 2200ot .. :D jak male deti... triasenie moze sposobovat aj vnutorny klb poloosy a silent prevodovky a napravnice
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod Massaro » 17 Apr 13, 9:51:01

Na prevodovke som menil silent aj na motore,tu napravnicu pozriem ale napr.dneska ked rano je meneh stupnov tak az tak netriaslo ale ako nahle sa otepli tak to robi.

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

Poslaťod sikin1987 » 18 Apr 13, 10:34:44

kolik te staly ty silentbloky? nejsou zrovna levny ze? myslel sme,ze u koncernu to nebude takova palka jak na fiat,ale opak je pravdou. me to trepe lehounce i bez dvouhmoty. zatim neresim,ale zajimam se o to co to dela.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Massaro » 18 Apr 13, 11:53:41

Komplet prevodovka a motor 150 eur,len to ze u mna boli aj stare v poriadku a pravdu povediac kazdy to odhaduje na zotrvak aj ked su pochybnosti lebo zotrvak sa tak nesprava ale tak bude treba rozobrat a potom sa uvidi.

Massaro 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 02 Apr 11, 23:49:06

Poslaťod sikin1987 » 18 Apr 13, 20:43:33

uvidis raci bych bud rad,ze resisi setrvak ja resim podvod se skrytou bourackou

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod kubos4 » 18 Apr 13, 21:19:48

tak to mas recht...ono dostat sa ku spojke da zabrat, lenze riesit kasnu, je na prd...jedneho takeho som sa radsej zbavil a bol som rad ako blcha ze odislo
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod yooree » 29 Sep 14, 23:36:22

Zdravim, mam podobny problem. Ale zaroven trochu odlisny. Asi pred pol rokom mi po starte zatriaslo celym autom, hned som vypol motor nastartoval a vsetko bolo OK. No za posledne tri tyzdne sa to zopakovalo dva krat. Ale poslednych 5 dni zase vsetko v poriadku. Pri rozbiehani, ani pri jazde do kopca nic nieje citit. Neviete pani co by to mohlo byt? Seat cordoba 6k2 1,9tdi asv 81kw

DAkujem

yooree 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 08 Apr 13, 21:34:50

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron