surne rada

Poslaťod turbo266 » 19 Apr 13, 0:57:39

Caute. Mam trošku problém s turbom nevšimol som si ako má byť založená jedna podložka pridávam fotky prosím poradte mi dakujem.
IMAG0308.jpg
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 19 Apr 13, 14:19:55

To turbo mám už v aute zalozene ale mi nejde ako keby som odpojil váhu vzduchu asi taký vykon má a turbo mi zapne až od 3000 otackoch citim zaber motora poradte som asi zle poskladal čo???

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod toefuk » 19 Apr 13, 16:41:18

log mas?
daval si podlozky?
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod turbo266 » 19 Apr 13, 19:01:04

toefuk píše:log mas?
daval si podlozky?


Čauko nie nemám log lebo so teraz zas vybral turbo určite som.musel niečo zle poskladať lebo aj divny zvuk to turbo malo pri vypnuti motora taký cingot bolo počuť len neviem či som dal dobre tu podlozku čo je na prvom obrazku dal som ju ták ako ju tam davam len neviem či nemala byť naopak otocena a este aj ten pliesok čo je jak parabola. Či 1 foto je spravne alebo 2 foto

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod toefuk » 19 Apr 13, 20:27:10

A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod turbo266 » 19 Apr 13, 21:23:42

toefuk píše:http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html



Akurad čo som videl na tej stranke čo sú tam foto turba ne rozobraneho je že som dal naopak ten pliesok čo je pri vyfukovej turbine ale tu podlozku jak má ísť čo je na prvej fotke stale neviem lebo to tam nebolo :-/

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod janosik93 » 20 Apr 13, 1:38:01

na čo si vôbec to turbo rozoberal? osobne som to nikdy takto nemal rozobrate, čiže neviem poradiť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 20 Apr 13, 6:40:18

nechcem ti do toho kecat, ale uz ked to takto rozoberas a skladas je dolezite si poznacit polohu hriadela a komp. vrtule, lebo sice su dieli vyvazene samostatne ale vyvazuje sa to na zaver ako celok - CHRA.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod turbo266 » 20 Apr 13, 11:50:57

janosik93 píše:na čo si vôbec to turbo rozoberal? osobne som to nikdy takto nemal rozobrate, čiže neviem poradiť


Čauko ták že rozoberal som to preto lebo mi turbo hadzalo do nudzaku a zralo olej a to dymilo neskutočné a zohnal som sí nove puzdro to bronzove na starim bolo cítiť dosť vôľu na turbine ked som znu pohybal ták bola vola a jak som dal druhe puzdro ták skoro žiadna volá nieje ták preto buď turbo zachranim alebo nie lebo keby som ho nechal ták šlo by aj ták do certa skôr či neskor

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 20 Apr 13, 11:54:12

toefuk píše:nechcem ti do toho kecat, ale uz ked to takto rozoberas a skladas je dolezite si poznacit polohu hriadela a komp. vrtule, lebo sice su dieli vyvazene samostatne ale vyvazuje sa to na zaver ako celok - CHRA.



No ja som sí spravil risky na tie časti čo som rozoberal na tie slimaky čo som daval dole ale na turbinu som nič take nerobil :-/

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 20 Apr 13, 13:47:53

Caute no turbo rozobrate na novo poskladane už aj v aute a spokojnosť veľká krasne ide zapina od nizkych otackoch a ani do nudzaku nehadze pekný plynuli rozbeh ani nedymi tá že súper turbo zachranene ďakujem za rady :-)

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod acryll » 20 Apr 13, 15:20:48

aby to neskončilo tak, že sa týždeň budeš voziť, a potom bude turbo KO... vždy keď rozoberieš/povolíš vrtule,tak sa stratí vzájomná vyváženosť, a stačía tam naozaj gramy, a v otáčkach v ktorých turbo pracuje to urobí veľkú silu.
Naposledy upravil acryll dňa 20 Apr 13, 17:15:15, celkovo upravené 1

acryll 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 115
Registrovaný: 25 Máj 12, 9:42:19

Poslaťod sparco gti » 20 Apr 13, 15:40:25

presne tak po kazdom zasahu do turbinovej casti sa musi robit vyvazenie!mal si to nikam zaniest do turbo servisu na vyvazenie ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod toefuk » 20 Apr 13, 19:42:38

ked som pred par rokmi menil takto loziskovy uzol, dal som si na tom zalezat a turbo ide doteraz, len treba vediet ako na to a vyvazovat som to nedaval...
Kazdopadne pokial sa to da vyvazit, je to len +.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod turbo266 » 21 Apr 13, 3:46:12

Áno viem že este nemám vyhrané a turbo môže odísť kedy kolvek uvidím pojazdim a zistím čo bude ale zatiaľ v pohode ide ..som trošku vybehol na diaľnicu a dal trošku kapky a šlo súper ani nudzak ani nič uvidime no že časom či nebudem meniť druhe .....keby som vedel de je nejaký turbo servis určite ho dám vyvážiť a mám istotu že by vydržalo..

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 31 hostia