janosik93 píše:skus rele 109 je nad nohami vodiča na nosiči rele ... da sa len prepajkovať a ide
rotw88888@azet.sk píše:janosik93 píše:skus rele 109 je nad nohami vodiča na nosiči rele ... da sa len prepajkovať a ide
To rele som vyskúšal cez akčné cleny aspon myslim a cukalo tam ,dúfam ze správne vravim.
Ja by som bol zvedaví ako vyskúšam či je tandemove čerpadlo je dobre a druhá otázka mal som odpojene vstreky sú tam dva káble farebný a hnedy ,hnedy by mal byt kostra ,ale pri prepipnuti hnedy na kostru auta nepipa ,má to nejakú zvlášť kostru ako je v aute?dakujem Za odpoved
doki píše:rotw88888@azet.sk píše:janosik93 píše:skus rele 109 je nad nohami vodiča na nosiči rele ... da sa len prepajkovať a ide
To rele som vyskúšal cez akčné cleny aspon myslim a cukalo tam ,dúfam ze správne vravim.
Ja by som bol zvedaví ako vyskúšam či je tandemove čerpadlo je dobre a druhá otázka mal som odpojene vstreky sú tam dva káble farebný a hnedy ,hnedy by mal byt kostra ,ale pri prepipnuti hnedy na kostru auta nepipa ,má to nejakú zvlášť kostru ako je v aute?dakujem Za odpoved
Tandem jednoducho,pripojíš sa pomocou holandra s tlakomerom.
Kostru nehladaj,kostru "vyrába" RJ
doki píše:Nie.Počas štartu 100kPa ..volnobeh 300kPa..vysoké otáčky 750 kPa
Späť na Údržba a technické problémy VW
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia