Seat Exeo 2.0TDi CAGA, teplota chladiacej kvapaliny...

Poslaťod Vl4d1s » 08 Dec 13, 16:32:57

Ahojte, takže chcel by som sa opýtať majiteľov tohto motoru aj od Audi B8 2.0TDi CAGA 105kw, či mávajú pri nízkych teplotách sa problém so zapnutým kúrením po prejazde okolo 30-40km dostať na 90 stupňov...neveim čím to je ale termostat uź bol 2 krát menený(aj origo, aj neorig.) a nič sa nezmenilo, to auto sa strašne pomaly dostáva na tých 90 stupňov a keď sa mi to podarí s vypnutým kúrením, tak teplotu stratí aj o 20-30 stupňov (v aute mám nastavených 19 stupňov), hneď akonáhle mu nešlapem a idem pomenej tak tratí teplotu a so zapnutým kúrením je aj po odjazdených 60km nemožné sa dostať na 90, pohybuje sa okolo 75-80 stupňov, musím fakt odjazdiť aspoň 150-200km a potom to už je v normále, najväčší zabijak je keď je pod -10, tak auto so zapnutým kúrením sa po odjazdení 50km sa nedostane ani na 80 stupňov...kúriť začina po asi 1-2 km jazdy, len ma to štve že to nemôžem dostať na tých 90 stupňov, v lete žiadny problém ani pri teplotách do 5 stupňov, potom to je už len horšie a horšie, preto sa chcem spýtať, či má niekto rovnaký problém a či sa mi môže nejak týmto motor poškodiť, pretože by som bol veľmi nerád, je to super autíčko len táto jediná vec ma štve :/

Vl4d1s 


 
Príspevky: 21
Registrovaný: 05 Okt 13, 19:45:15

Poslaťod toefuk » 08 Dec 13, 17:24:27

stava sa ze aj nove termostaty byvaju zle, funguje az 3-4.
Ak sa da tak zakry cely chladic a ak sa motor zohreje, na 100% je to termostatom.
Alebo ohrej motor na cca 70°C a skus spodnu hadicu co ide do chladica-nesmie byt tepla.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Vl4d1s » 08 Dec 13, 19:20:44

idem to tým kartónom skúsiť spraviť, hadice nejak nieje veľký rozdiel, keď som ich skúšal, tie skur. termostaty sú nenormálne drahé a ak sú ešte navyše nefunkčné...ešte ma napadlo, že tie skúsim nejako z plastu (tieto sú ako celok zalisované) vybrať a vyvariť a ak nepôjdú tak asi fakt aj tento ďalśí nový je nanič...inak problémy sú iba pri mínusových teplotách alebo pri teplotách pod 5 stupňov, inak mám pekne do 15km 90...

Vl4d1s 


 
Príspevky: 21
Registrovaný: 05 Okt 13, 19:45:15

Poslaťod bjukemen » 09 Dec 13, 19:33:52

u tychto motorov je to uplne bezne, maju vysoku ucinnost a male odpadove teplo ,preto sa hreju tak biedne a samozrejme vacsina ludi to zadusa tak uz duplom sa to nehreje, zmen techniku jazdy a drz to aspon na 2000ot

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod janosik93 » 09 Dec 13, 22:11:52

persne tak... len tam nedavaj karton :-) Kvoli komfortu sa teplo vedie najprv do kabiny. znižena teplota nevedie k poškodeniu motora. toto uvádza výrobca
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Vl4d1s » 09 Dec 13, 22:22:51

Ďakujem chalani za odpovede :) na 1600-1700 otáčkach držím iba pri prvých 3 km jazdy, pre zahriatie motor a súčastí, potom ho držím na 2000 otáćkach, resp. od 1800 je to také optimum pre ten motor, nie ako niektorí experti 1500 a preraďujú kvôli nízkej spotrebe...akurát ma len toto štvalo, že akonáhle vystúpi teplota, tak sa aj rýchlo vytratí, robil som skúšku aj s kartónom (jasné, źe ho tam nebudem mať len skúška) a o niečo lepšie sa hrial, taktiež som skúšal aj hadičky pri 70-80 stupňoch a jedna je letná a druhá je studená, teda necítiť ju žeby bola horúca, už fakt sa nechcem starieť do toho, veď len za výmenu a nové termostaty som platil do 200€ (to už si radšej doma spravím)a toto je fakt sprostosť...tiež si to vysveľujem aj tou účinnosťou toho motora, ale chcem to mať v poriadku a keď už ani servisy "odborné" nevedia pomôcť tak musím hľadať sám...

Vl4d1s 


 
Príspevky: 21
Registrovaný: 05 Okt 13, 19:45:15

Poslaťod toefuk » 10 Dec 13, 0:35:40

jak je jedna studena a druha letna tak je termostat OK a bude to tym co pisu chalani nadomnou
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Seznam [Bot] a 20 hostia

cron