Fabia 1.2 HTP

Poslaťod roman555 » 29 Apr 15, 19:07:51

Druhy valec vynechava aj po vymene sviecky a cievky. Najblizsie zmeram tlaky a uvidi sa. :oops:

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

Poslaťod roman555 » 03 Jún 15, 16:12:37

Caute chlapci.
Tak tlaky zmerane 16,5; 15 a 17 :-( kompresiometer som kupil novy, motor teply pri merani plny plyn. Co s tym??? Dik za odpovede.

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

Poslaťod sparco gti » 03 Jún 15, 16:25:29

myslim ze norma je mezi 13-15 +-0,5
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 795
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod roman555 » 03 Jún 15, 16:35:15

Podla dielenskej prirucke novy min. 15 medza opotrebenia 11, rozdiel medzi valcami 3 bar. Takze by to mohlo byt len preco mi volnobezne otacky niekedy klesnu az na 500 motorom zatrasie a vrati sa na normal. Diagnostika nepise nic.

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

Poslaťod sparco gti » 03 Jún 15, 16:54:16

cievky si pozeral?
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 795
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod filipek » 03 Jún 15, 21:17:42

egr v pi...
Denne svietenia s homologizáciu od 19 eur,xenonové sady od 34 eur, vybojky od 9 eur za pár, cuvacie senzory od 17 eur sada,led pásy, a iné.Autodiely,oleje a iné.
Všetky ceny dohodnuteľné. 0944922443, rad pomožem kde možem :)

filipek 


 
Príspevky: 71
Registrovaný: 08 Jún 11, 16:43:32

Poslaťod roman555 » 04 Jún 15, 11:14:11

EGR to nemá je to 40 kW, dnes ráno po naštartovaní otáčky klesli podla otáčkomeru hádam na 400 myslel som že motor z toho vyskočí celý autom zatriaslo rýchlo som mu pridal plyn, po zohriatí to už nerobi, keď stojím a prídám plyn a pustím tak otáčky klesnú pod normál a zatrasie motorom, za jazdy ked vyradím rýchlosť tak nezatrasie motorom a otáčky zostanú nad 800 ot. Na diagnostike výpadky horenia na druhom valci prehadzoval som aj cievky na sviečkach a stále druhý valec.

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

Poslaťod janosik93 » 04 Jún 15, 16:18:31

ak si vymenil cievky a aj sviečky medzi sebou, tlaky su ok, tak posledna vec je vstrekovač
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3255
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod tutch » 27 Okt 18, 12:25:53

Cau...viete mi poradiť..mám 1.2 HTP 40kw a raz pise ze chudobná zmes a potom zase bohata zmes...tlak na rampe je 3.1bar tlaky su 13.12.12.5...lambda menena pred rokom nejaká vika a chcem sa spitat ci sa da na vcds pozrieť graf ako pracuje lambda..v prílohe sa mi to nepozdava...viete mi poradit..Daka
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

tutch 


 
Príspevky: 117
Registrovaný: 06 Júl 13, 7:54:28

Poslaťod janosik93 » 27 Okt 18, 21:25:18

kým nedáš originalnu kyslikovu sondu , tak sa k ničomu nedostaneš . myslim výsledok
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3255
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod tutch » 28 Okt 18, 8:55:36

A ktorá je originál....lebo v škodovke mi chceli dať tu istu co tam bola....to je Tá VIKA a za 85eur a ja som ju našiel na nete za 28eur...z toho mi vypliva ze uz aj škoda berie smejdy a predáva jak originál.asi kúpim radsej bosch...Môžeš mi poradiť ako zmerať este vsyreky?Môžem ich vybrat a každý dat do nejakej banky a tocit motorom cca 20sek a porovnat ktorý koľko nastriekal??

tutch 


 
Príspevky: 117
Registrovaný: 06 Júl 13, 7:54:28

Poslaťod pilof » 29 Okt 18, 13:55:11

jasné, už aj škoda hľadá jak ušetriť, žiadna novinka ;-)

pilof 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 32
Registrovaný: 25 Nov 15, 10:42:22

Poslaťod tutch » 31 Okt 18, 8:16:45

Tak že som kúpil Bosch a zatiaľ sa to ukazuje dobre...Po cca 50km zatial v poriadku.Pri starej Lambde cca 10km uz svietila závada motoru...Tak Dúfam že to bola tá kyslikova sonda

tutch 


 
Príspevky: 117
Registrovaný: 06 Júl 13, 7:54:28

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Seznam [Bot] a 1 hosť

cron