seat 1.9tdi pd chyba snimaca g28

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 11:14:43

zdravim ak by mi niekto vedel pomoct budem vdacny jedna sa o seat cordoba 1.9tdi pd 74kw ATD,rok 2005,kupil som som ho s tym ze auto nejde vytocit viac ako 3tis.otacok ani na volnobeh,hned pri vytoceni rozsvietia sa kontrolky zhavenia a motora,vcds-snimac otacok g28 neverohodny signal,po vymazani kontrolky aj chyba zhasnu ale pri dalsom vytoceni sa to vsetko zoopakuje,menene veci-vaha vzduchu,snimac g28,snimac g40,synchronizacia 0-0,6,najviac divne je ze snimac ktory tam bol g28 na kluke urcite nieje z toho auta ked som ho ho zmeral tak je o cca 2mm dlhsi ako ten novy ale s tym novym auto iba ma snahu chytit a s tym starym chyti na brnk ale nevytocim ho ked som premeral odpor tak na starom je 430ohm a na novom je 450ohm,kabelaz skontrolovana medzi pinmi 1 a 2 bol skrat aspon tak mi to povedal kamos co to meral ale neviem aky ma davat prud ecu do g28 su tam 3 vodice na 2 z nich sme namerali 2.30v neviem ake napatie ma davat rozmyslam ci nieje ecu KO mam doma na skusku taku istu ale je to z ibizi cislo rovnake len koncove pismena su odlisne ale neviem odblok.immobilizer mam aj budiky ale stale to blokuje ale podla mna by stacilo len premerat tie 2 pini ci davaju tolko ako stara ecu na to netreba odblok.immo ci? za kazdu radu budem vdacny inak mam po ruke vcds

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod sparco gti » 16 Feb 14, 11:29:11

toto som riesil tiez neslo vytocit na jednom passate max do 3000ot kym som nato prisol tak nakoniec bola chyba v turbe niekto sa hral s cervikom tak ho tak preplnovalo ze to padlo na volnobehu uz do nuzaku :mrgreen: po zostelovani ide jak raketa 8-) a majitel pobehal asi 4 servisi a tam mu povedali ze to pocarovali martani :lol: :lol: :lol: :lol: kua to je pristup :-D
mozes mat upchaty katalizator skus odpojit prirubu od vyfuku ku turbu a vyskusaj ci ho vytocis ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 11:55:28

vdaka za odpoved
no co sa tyka turba to ma nenapadlo ale nevyhadzovalo by to chybu s tlakom v sacom potrubi?ale pozriem to, vsetko naznacuje na chybu s g28 kedze ten snimac ktory tam povodne bol som si vsimol ze sa snim niekto hral a brusil to sedlo co dosada k bloku pokial auto nestartovalo ale cim blizsie je snimac k impulznemu kolu tym viac sa da auto vytocit najviac sa vsak dalo do cca 4tis. otacok ale to uz som pocul ako klepe po snimaci to imp.kolo :? inak kat keby bol upchaty tak by to asi ani nenastartovalo ale z vyfuku ked auto nastartuje dym ide aj by motor vyplo ale mne to skor robi tak ze to vytocim ako keby sa zapol obmedzovac ale uz pri 4tis ot,alebo v zavislosti na vzdialenosti to snimaca ku kolu cim je dalej tym menej vytoci

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod sparco gti » 16 Feb 14, 11:58:01

treba skusit ten snimac este
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 12:14:52

ved to...... uz som kupil orig. diel na kod ATD ale s tym to len ma snahu nastartovat ale nechyti potreboval by som vediet ake napatie ma davat ecu snimaci g28 aby som mohol vylucit riadiacu jednotku je to edc 15+

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod sparco gti » 16 Feb 14, 12:19:28

pockaj to bude skor vediet janosik93 ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 15:30:29

takze po premerani druhej RJ napatie do g28 je nieco okolo 9v pricom na mojej je 2,30v takze si myslim ze je odpalena moja RJ teraz potrebujem vediet ako prisposobit immo mam k dispozicii celu ibizu vymenil som rj,budiky ale nenastartuje svieti kontrolka imma,este skusim prehodit v klucoch tie transponderi alebo ak vie niekto ako prisposobit cez vag :?:

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod janosik93 » 16 Feb 14, 19:39:16

potrebuješ vedieť pin
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 20:36:18

janosik93 píše:potrebuješ vedieť pin

no super to asi s vcds nevycitam ci?

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod janosik93 » 16 Feb 14, 20:44:04

nie, nevyčítaš. ja take veci kontrolujem osciloskopom :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sparco gti » 16 Feb 14, 20:54:24

MItomas píše:
janosik93 píše:potrebuješ vedieť pin

no super to asi s vcds nevycitam ci?

keby si mal aspon tacho,comander
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 22:14:26

uz som celkom mimo z toho auta :-( na aute je uz druha RJ budiky a transponder immo uz spojazdnene ale problem stale pretrvava auto toci ma snahu chytit a nic vag-snimac otacok g28 neverohodny signal tak som tam dal zas ten stari snimac zbruseny a auto chyti na brnk ale nevytoci nejake napady?

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod sparco gti » 16 Feb 14, 22:18:36

skus odpojit vyfukovu prirubu od turba ci to fakt nemas upchate,a nemas pridreni chcip klapku od egr?ze by bola zavreta?
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 16 Feb 14, 22:24:02

nemenil tam niekto druhy motor? popripade nepreskladaval to tam?
ja by som skusil uplne novy original snimač plus kable natiahnuť od snimača uplne nove až ku rj motora . potom merať osciloskopom signal ...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod MItomas » 16 Feb 14, 22:32:41

sparco gti píše:skus odpojit vyfukovu prirubu od turba ci to fakt nemas upchate,a nemas pridreni chcip klapku od egr?ze by bola zavreta?

co som pozeral tak na zvodoch kde mala byt trupka od egr tak je tam uz zaslepka

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 40 hostia

cron