casovanie vw golf 4. 1,9tdi 81kw

Poslaťod sparco gti » 08 Mar 14, 21:45:08

vsak najsne janosik ti to kukne ak si sa snim dohodol
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod turbo266 » 08 Mar 14, 22:27:37

premyslam aj nad zaslepenim egr, koli tomu pordelu v saniu ale este niesom rozhodnuty ale jazdim kratke trasy tak asi by to bolo lepsie

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod sparco gti » 09 Mar 14, 8:35:39

egr nechaj on
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod doki » 09 Mar 14, 10:23:32

EGR on nie je dobrý nápad

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod turbo266 » 09 Mar 14, 10:53:53

sparco ked som cital o zaslepeni egr tak bolo negatívum akurad to že sa dlhšie zohrieva motor a pozitívum lepší nástup turba v nizkych otáčkach čisté sanie plus trochu menšia spotreba čiže iba jedno negatívum či sa mýlim?

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod sparco gti » 09 Mar 14, 11:16:46

z mojich skusenosti mam egr on lebo spotreba mi isla hore tak preto a motor mal taky ostrejsi zvuk asi preto lebo mam ASV,radsej ho za dva roky vycistim a je klid
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod turbo266 » 09 Mar 14, 11:28:15

no ja mám tiez asv motor,tak neviem no este si to premyslím,a volnobezne otacky sa nastavuju cez vag?

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod sparco gti » 09 Mar 14, 14:03:30

ano cez vag :grr
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 12 Mar 14, 12:13:15

ako ti to štartuje? je to lepšie po nastavení?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod turbo266 » 14 Mar 14, 13:10:45

cauko,tak by som povedal že ťažšie starty sú teraz este a aj to trasenie motora je tiež horsie vtedy ked mi ten motor triaslo tak ked som trosku tukol do plyn pedala prestalo to teraz aj ked tuknem do pedala roby to stale tak neviem čo mi poradis?

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod turbo266 » 14 Mar 14, 13:14:41

a turbo som už tiez vyčistil teraz lahucko chodia lopatky ale na akceleracii mi to nepridalo

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod sparco gti » 14 Mar 14, 16:08:13

ked trasie to roby zotrvak,treba vecsiu volnobeznu davku a triast nebude ale to ala janosik uz asi poriesil,po vycisteni ti na akcelacii nic neprida to by si sa musel pohrat s nastavenim banky ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod turbo266 » 14 Mar 14, 16:52:55

volnobeznu davku mi asi nenastavoval len casovanie doladil..mal som turbo pridrete to som vyčistil zatiaľ ok,no možno by trebalo kus doladil tu banku bo od kedy mám to turbo tak neviem či neni nastavene na motor s menej kw kto vie no

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

Poslaťod janosik93 » 14 Mar 14, 20:53:40

ešte skusime s tou volnobežnou dávkou .....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod turbo266 » 14 Mar 14, 21:41:12

no hej trebalo by tu volnobeznu davku pridať abo co a aj kuk na tu akceleraciu lebo nejde to auto ako by malo ísť :-/

turbo266 


 
Príspevky: 118
Registrovaný: 03 Mar 11, 14:51:14

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 54 hostia

cron