audi 1.9tdi vynechava

Poslaťod MItomas » 23 Mar 14, 22:24:03

zdravim potrebujem poradit audi a4 1.9TDI 85KW 2005,
pri jazde auto trha akokeby vynechaval,pri drzani plynu citim ako auto trocha uberie na sekundu a zase ide ked pridam tak netrha trha aj na volnobehu,robi to odkedy som ho kupil,2X sa mi stalo ze auto zdochlo pocas jazdy dost neprijemne v zatacke,ked zdochlo svietila mi kontrolka esp,na vagu ziadnu chybu nevypisuje,ked som nacital pristrojovku tam bola chyba RJ motora ziadna komunikacia,inak menil som paliv.filter,sitko v nadrzi je ciste,konektori na vstrekoch napruzene,co by som este mal pozriet? prip.mozem urobit log len neviem ktore kanaly a akym stylom jazdy.vdaka za odpovede

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Alpiners2 » 23 Mar 14, 22:31:43

pozri kanál 13, vyrovnávacie dávky vstrekovačov.
ale ak to zdochne aj za jazdy tak može byt tandemové čerpadlo
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod MItomas » 23 Mar 14, 22:41:27

Alpiners2 píše:pozri kanál 13, vyrovnávacie dávky vstrekovačov.
ale ak to zdochne aj za jazdy tak može byt tandemové čerpadlo

pozriem...ako zistim ci je tandem ok aky ma mat tlak a kde vo vagu ho najdem?

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod janosik93 » 23 Mar 14, 22:57:02

tlak paliva zmraš jedine tlakomerom, ktory sa pripoji na tandem
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod MItomas » 24 Mar 14, 18:15:58

odchylka vstrekov
1-0.64
2-0.21
3-0,14
4-0,68
este zmeram tlak na tandem.cerpadle inak napojil som vag na pristrojovej doske zas chyba RJ motora ziadna komunikacia neviem preco
napadlo ma este ked mi motor zdochol pocas jazdy vsimol som si kontrolka svietila esp a palivomer mi spadol na nulu pritom nafta tam bola

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod DaNn » 24 Mar 14, 20:15:03

Trhanie je egr pravdepodobne. a zdechnutie moe byt aj snimač kluky... už som mal taky problem s jednym auto

DaNn 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 129
Registrovaný: 23 Aug 11, 10:58:50

Poslaťod MItomas » 24 Mar 14, 20:20:36

DaNn píše:Trhanie je egr pravdepodobne. a zdechnutie moe byt aj snimač kluky... už som mal taky problem s jednym auto

mozne je vsetko ale myslim ze take veci by diagnostika vypisala..

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod doki » 25 Mar 14, 9:24:57

Prečo by mala snímač kľuky vypisovať ?! To by stav keď snímač nedáva impulz (iba zapnuté zapalovanie) musela vypísať vždy.Veď to je legitímny stav,RJ si myslí že motor stojí,to je všetko.
odchylka vstrekov
1-0.64
2-0.21
3-0,14
4-0,68
Tak takéto hodnoty tam určite nemáš,len sa dobre pozri určite sú plusové a mínusové

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod MItomas » 25 Mar 14, 16:51:43

doki píše:Prečo by mala snímač kľuky vypisovať ?! To by stav keď snímač nedáva impulz (iba zapnuté zapalovanie) musela vypísať vždy.Veď to je legitímny stav,RJ si myslí že motor stojí,to je všetko.
odchylka vstrekov
1-0.64
2-0.21
3-0,14
4-0,68
Tak takéto hodnoty tam určite nemáš,len sa dobre pozri určite sú plusové a mínusové

vsetke hodnoty minusove ten snimac vyberiem skusim precistit prip.mam jeden doma z 96kw to by malo pasovat ci?

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod doki » 25 Mar 14, 18:44:57

Zo všetkými hodnotami v 013 mínusovými prepíšeš históriu

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod djrjay » 25 Mar 14, 23:59:49

tie hodnoty vstrekov po scitani dokopy daju 0.
takze niektore musia byt + a niektore -

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod doki » 26 Mar 14, 8:33:59

Jo,vďaka,je to tak.Ak by sa čo len na sekundu zamyslel,prišiel by na to.Ak chcem zistiť rozdiely v úhlovom zrychlení,vypočítam si stredovú hodnotu.V tom okamihu už viem ktorý valec sa predbieha (mínusový) a ktorý zaostáva (kladný) Nutne musí súčet byť nula. (nebýva úplne presné ale tak platí,môže tam byť minimálna chyba)

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod janosik93 » 27 Mar 14, 0:47:10

ak si daš osciloskop na č valc, uvidiš pekne , čo sa tam deje a vieš si porovnať každy valec. sem tam sa mi stane, že má vedenie niekde prechodovy odpor a tým padom je aj odchýlka ok. Motor beži pekne, len hodnoty su nič moc. stači, ak si dáš 10R odpor do serie s jednym vstrekovačom a uvidíš čo pekne sa tam deje.
Ohladom vypnutia motora som mal problem so snimačom kluky. chybu nevykazoval. pozrel som cez osciloskop a mal troška skreslenie. po výmene kompletnej kabelaže a snimača kluky auto ičlo ako hodinky.
no v tvojom pripade by som začal výmenou čidla otačok kluky iny ako orihinal tam nedavaj . 99 percent neorigo mi robilo bordel . potom by som dal vstrekovače von, vyčistil v ultrazvuku , dal nove tesnenia. Potom kontrola vačky. ak je jemne opotrebena, tak novu plus zdvihatka.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod MItomas » 02 Apr 14, 8:15:39

problem vyrieseny :/up vybral som tandem a uz pri vyberani som videl ako je to vsetko zababrane od silikonu alebo co to bolo na tom plechovom tesneniu tak som to precistil,hlavne ten ventyl na prepade bol cely polepeny od toho majzlu,po zlozeni auto vobec nechytalo ani snaha na start vcds-snimac klukoveho hriadela tak som ho vymenil a bolo po problemoch auto startuje na pol otacky ziadne cukanie a motor ozil pri akceleracii pekne od spodu,ale treba davat pozor pri montazi cidla kluky lebo je tam blbi pristup a ta tesniaca gumicka dokaze narobit problemi ze to nedosadne az na doraz a potom stale nestartuje inak VELKA VDAKA ZA POMOC CHLAPI :rr

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod MItomas » 02 Apr 14, 8:20:28

doki píše:Prečo by mala snímač kľuky vypisovať ?! To by stav keď snímač nedáva impulz (iba zapnuté zapalovanie) musela vypísať vždy.Veď to je legitímny stav,RJ si myslí že motor stojí,to je všetko.
odchylka vstrekov
1-0.64
2-0.21
3-0,14
4-0,68
Tak takéto hodnoty tam určite nemáš,len sa dobre pozri určite sú plusové a mínusové

presne tak neviem ako som to pozeral ale po druhykrat som si vsimol ze 1 a 2 su v minuse a 3 a 4 plus :opf?

MItomas 


 
Príspevky: 34
Registrovaný: 21 Jan 14, 13:59:13
Bydlisko: Michalovce

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 31 hostia

cron