Prosim o radu

Poslaťod Rendy » 15 Apr 14, 16:22:29

Zdravim odbornici
Mam v plane kupit octaviu combi 1 1.9 tdi
Prosim napiste sem svoje skusenosti,aky motor je asi najlepsi a naco sa treba pozerat pri kupe. Ci 66 kw alebo 81 kw. Skor pozeram po 81 kw. Jednoducho nejake rady od vas, ktore mi budu uzitocne.
dakujem velmi pekne

Rendy 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 20 Feb 14, 19:24:50

Poslaťod toefuk » 15 Apr 14, 17:23:39

je jedno ci beres 66 alebo 81.
co sa tyka motora, tak u nafty je najdolezitejsie spalovanie, sleduj zvukove prejavy pri prvom studenom starte + vizualne.
Motor musi naskocit hned, nesmie zadymit, nesmie klepat, nesmie hojdat volnobeh. (prve 2-3 sekunty klepkania su OK, potom uz nie).
Zohriat na prevadzkovu teplotu a poriadne povytacaj motor az do 4500ot, nesmie spadnut do nudzaku a zase nesmie dymit.
Za tepla tiez musi chytat na brnk, nesmie dlho tocit...
Najdi si kopec a vyskusaj don akceleraciu na stvorke, musi tahat plynulo bez vibracii!
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod sparco gti » 15 Apr 14, 18:10:23

ber 81kw kod motora ASV,znesie toho vela a su to da sa povedat skoro nesmrtelne motori ;) 66kw zozerie viac ako ta 81kw
mozes citat ;)
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... avce-64676
http://auto.pravda.sk/jazdene-auta/clan ... uci-tovar/
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Rendy » 19 Apr 14, 14:07:37

Viem ,ze to sem nepatri.
Ale aj tak, co hovorite na ford focus combi 1.8tdci vybava ghia rocnik 2006
ci nemate nahodou nejake skusenosti...mam ho na ruke ale nemal som nikdy take auto

Rendy 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 20 Feb 14, 19:24:50

Poslaťod sparco gti » 19 Apr 14, 19:00:14

vsak kup :grr
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod rsnight » 22 Apr 14, 10:06:20

Ak TDI cerpadlo tak ASV je ostrejsi lepsie vstreky a mnoho dalsieho ak Ford tak radsej nic. Zatial som mal len problimi s fordami hlavne TDCI vstreky cerpadlo snimac tlaku paliva jednotky zlozitejsia elektronika atd coz. vo VVgrupe nehrozi lacnejsia udrzba z ktorej vela veci si poriesis aj sam doma na kolene. :grr

rsnight 


 
Príspevky: 48
Registrovaný: 17 Jún 11, 1:45:50

Poslaťod sparco gti » 23 Apr 14, 14:25:40

tak tak :/up
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Rendy » 23 Apr 14, 17:17:01

diky moc ... budem teda pozerat po 81 kw ASV :-) este raz dik

Rendy 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 20 Feb 14, 19:24:50

Poslaťod janosik93 » 23 Apr 14, 22:09:38

ASV - euro 3 11 lopatkove turbo vstrekovače s vyššim vstrekovacim tlakom po roku 2000
ahf euro 2 9 lopatkove turbo vstrekovače s nižšim vstrekovacim tlakom do roku 2000
ALH euro 3 myslim 9 lopatkove turbo
všetky spolahlive
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 59 hostia