od toefuk » 15 Apr 14, 17:23:39
je jedno ci beres 66 alebo 81.
co sa tyka motora, tak u nafty je najdolezitejsie spalovanie, sleduj zvukove prejavy pri prvom studenom starte + vizualne.
Motor musi naskocit hned, nesmie zadymit, nesmie klepat, nesmie hojdat volnobeh. (prve 2-3 sekunty klepkania su OK, potom uz nie).
Zohriat na prevadzkovu teplotu a poriadne povytacaj motor az do 4500ot, nesmie spadnut do nudzaku a zase nesmie dymit.
Za tepla tiez musi chytat na brnk, nesmie dlho tocit...
Najdi si kopec a vyskusaj don akceleraciu na stvorke, musi tahat plynulo bez vibracii!
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...