chip

Poslaťod Rendy » 31 Júl 14, 12:09:03

Seruste
Som vlastnikom octavia combi 81 kw ASV r.v. 2003
Rozmyslam nad chipom na spotrebu paliva. Neni som zavodnik ,no obcas treba povytacat motor. Jazdim normalne praca hore dole a tak. Na kolko by ste odporucili to chipnut a nastavit krutak? alebo to radsej nechat tak?
kazda rada vzacna :-)

Rendy 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 20 Feb 14, 19:24:50

Poslaťod toefuk » 31 Júl 14, 14:54:12

da sa to sucasne aj na vykon aj na spotrebu, zalezi od teba ako s tym budes jazdit. Obvykle sa tento motor upravuje na cca 103kW a 300Nm.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 31 Júl 14, 23:38:36

asi tak cca
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Rendy » 01 Aug 14, 9:09:52

No sak hovorim jazdim ako klasicky vodic ,dialnica ,okresky ,mesto. Skratka len som tak nad tym rozmyslal ze by som to dal chipnut. Takze pri tomto chipe neni treba nijake ine upravy? Lebo vsetko mam este seriove :-)

Rendy 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 20 Feb 14, 19:24:50

Poslaťod toefuk » 01 Aug 14, 14:31:25

prva ti moze zacat namietat spojka, dvojhmota konkretne, ale ako s tym mas jazdit ti poradi tvoj upravca, najlepsie ked posunie krutak plynule k 2200-2400rpm a bude to ok
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod acryll » 02 Aug 14, 12:27:26

dobra dvojhmota + spojka znesie 350Nm, ja by som odporucil 310Nm, s dobrym priebehom to bude lietat, nebude to zrat, a ani z toho nebude dymovnica, ak chces, neni problem to naladit + bude aj meranie na brzde

acryll 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 115
Registrovaný: 25 Máj 12, 9:42:19

Poslaťod janosik93 » 03 Aug 14, 21:50:54

ja viem tiež upraviť, ale všetko zaleži od stavu auta
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Leon/kissiakos » 07 Aug 14, 8:24:56

Ja som mal moje asv na 104kw chipik od janosika a bol som spokojny... ale zasja som to nerobil koly spotrebe...
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 25 hostia