Stava sa mi taka vec niekedy pocas jazdy rozvieti sa kontrolka mazania zapipa niekdy svieti chvilku niekedy aj par minut a po vypnuti a nastartovani uz nesvieti. Bol som na VAGu neukazalo nic. Neska ked sa rozsvietila odpojil som kablik zo snimaca tlaku a svietila stale napojil som a svietila aj tak a po chvilke zhasla opet a VAG zase ziadna porucha. Uz som z toho blazon. Este dodam rozsvecuje sa to sporadicky niekedy pri nizkych ionokedy pri vysokych otackach.
uveď ake auto máš!!!! na traktore, autobuse, lietadle, trabante? kedy si menil olej? skontrolovať filter a olejový chladič, popripade vaňa dole a kontrola sitka
Sorac hned to napravim je to audi A4 B5 1,9 TDI 66kW 97r.v. kod motora AHU. Olej som menil v decembri je tam shell 5W40 na nom som spravil asi 4000km Vtedy som pretesnoval aj olejovy chladic a ten tam je dopasovany z 81kW motora. A aj olejove cidlo je nove lebo cez stare tlacilo olej. Takze mal by som este skontrolovat sacie sitko vo vani? alebo mi pomaly odchadza olejove cerpadlo ? Ale nejde mi do hlavy to ze ked je odpojeny kabel od cidla tak na to riadiacka akoby nereagovala.
Takze teraz sa uz kontrolka rozsvecuje pravidelne po prejdeni cca 50-100m a nezhasina sama takze som skusil vymenit tlakove cidlo co som mal doma ma sice nizzi zopinaci tlak ale rozdiel ziadny tak som vymenil koncovku na kabliku ta povodna drzala uz len na par vlaskoch ziadna zmena tak som nakoniec odpojil kablik z cidla nastartoval a po par metroch pip-pip-pip a kontrolka svietila odkial berie signal ze je nizky tlak oleja? Este ma napadlo ci nie je niekde prelamany kabel a nacitava chybu nepripojeneho cidla tlaku oleja podla vybracici jak sa tam spajaju zilky lenze preco potom neukaze nic na VAGu ?
Na podomacky vyrobenom tlakomeru som na volnobehu na studenom motore nameral tlak oleja cca 5,5bar teraz neviem ci je to dobre alebo zle neni to az prilis vysoky tlak ? Dalej tlakove cidlo so premeral pri vypnutom motore rozopnute pri nastartovanom zopnute a na kabliku co ide od cidla som nameral 5V.