VW Touareg výmena akumulátora

Poslaťod janosik93 » 15 Sep 15, 21:37:14

Q8 nieje, ale A8 je...
Dann: odkial? , tak ty asi nerobiš vela tých aut ..... Ja bežne tak 10 týždenne, viem ako sa správaju. neoriginal bateriu nenakoduješ ( raz som sice videl neoriginal bat s nalepkou na kodovanie) .... ak nieje vliesova bateria popripade AGM , aku potrebuju tieto auta, ta ti neorigo nevdrži... rok, max rok a pol a nema ani polovicu kapacity ....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves


Poslaťod DaNn » 18 Sep 15, 22:24:51

Myslíš? Ty si tu admin tak ty si najlepší teda. Myslel asi q7. Mýliť sa je ľudské. Podľa coho usudzujes? Ty ratas opravu auta asi aj iba obyčajný servis podľa tvojho písania. Možno by si bol prekvapený

DaNn 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 129
Registrovaný: 23 Aug 11, 10:58:50

Poslaťod janosik93 » 18 Sep 15, 23:21:37

Nie , nepracujem v obyčajnom servise, robim v origo VW Audi servise .... všeobecne touareg a Q7 maju len po zapnuti zapalovania cca 20A odber prudu. to nerazam ešte zapnute ohrevy sedadiem, nejaky ten ventilator a podobne komfortne veci. Ak tam nedáš poriadny AGM akumulator, a jazdiš kratke trasy tak do rok, rok a pol je po baterke.... origo takym štýlom vydrží cca 3 roky. Pri dlhých tratiach sa samozrejme zvyšuje životnosť akumulátora , keďže nieje tolko namáhany. aj origo a aj neorigo akumulatora..... Berme to všetko čiastočne s rezervou.
osobna skusenosť. akumulator bosch v mojom passate. denne jazdenie 25km stale vždy cca 60km dokopy a viac. bufik ku tomu rano zapinam počas jazdy . ak idem s prace cca 20 minut pred. nie vždy ( myslim zimne obdobie) 2 roky, baterka v prdeli na totalku. cca 35000 km každy rok
teraz mam rok origo AGM o menšej kapacite. zatial v pohode, a kapacita bateria je o 3AH menšia, ako je na popise. ( mam tester, ktory spravi 10 cyklov nabijania, vybijania , ty mu zadaš hodnoty o kapacite a on ti da vysledok o stave akumulatora.
Nejde o to, či som admin, alebo nie, či som najmudrejši , ale v elektrike si myslim že som dosť zbehly v týchto veciach, keďže robim elektroniku 20 rokov a autoelektriku s toho 10 rokov .
teoria a prax s akumulátormi to je moje :grr Hlavne správanie sa v praxi a ako sa k tomu stavaju aj majitelia aut
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Horatio_Caine » 24 Sep 15, 8:54:24

amigo píše:Pripoj sa a v kodovani ti da VCDS možnosti.Ale su tam len origo cisla baterii.Aspon Q6 to tak ma.

O.K. ďakujem skúsim to....

Horatio_Caine 


 
Príspevky: 55
Registrovaný: 23 Jún 11, 17:18:54

Poslaťod Horatio_Caine » 25 Sep 15, 19:41:21

janosik93 píše:Nie , nepracujem v obyčajnom servise, robim v origo VW Audi servise .... všeobecne touareg a Q7 maju len po zapnuti zapalovania cca 20A odber prudu. to nerazam ešte zapnute ohrevy sedadiem, nejaky ten ventilator a podobne komfortne veci. Ak tam nedáš poriadny AGM akumulator, a jazdiš kratke trasy tak do rok, rok a pol je po baterke.... origo takym štýlom vydrží cca 3 roky. Pri dlhých tratiach sa samozrejme zvyšuje životnosť akumulátora , keďže nieje tolko namáhany. aj origo a aj neorigo akumulatora..... Berme to všetko čiastočne s rezervou.
osobna skusenosť. akumulator bosch v mojom passate. denne jazdenie 25km stale vždy cca 60km dokopy a viac. bufik ku tomu rano zapinam počas jazdy . ak idem s prace cca 20 minut pred. nie vždy ( myslim zimne obdobie) 2 roky, baterka v prdeli na totalku. cca 35000 km každy rok
teraz mam rok origo AGM o menšej kapacite. zatial v pohode, a kapacita bateria je o 3AH menšia, ako je na popise. ( mam tester, ktory spravi 10 cyklov nabijania, vybijania , ty mu zadaš hodnoty o kapacite a on ti da vysledok o stave akumulatora.
Nejde o to, či som admin, alebo nie, či som najmudrejši , ale v elektrike si myslim že som dosť zbehly v týchto veciach, keďže robim elektroniku 20 rokov a autoelektriku s toho 10 rokov .
teoria a prax s akumulátormi to je moje :grr Hlavne správanie sa v praxi a ako sa k tomu stavaju aj majitelia aut
Prosím ťa aký ma mať touareg 2.5 tdi r.v.2004 kľudový odber v mA...ja som to meral, dvere zavreté, zamknuté a ešte som aj čakal kým sa to utíši a odber skákal 60-70 ma....nie je to veľa???

Horatio_Caine 


 
Príspevky: 55
Registrovaný: 23 Jún 11, 17:18:54

Poslaťod janosik93 » 25 Sep 15, 21:59:35

odber sa meria po cca troch hodinách. Meria sa pri vypnutých vnutornych snimačoch, zavretej kapote. zamknutom aute a priamo na akumulatore. odber cca do 50 mA je Ok... zaleži aj od výbavy auta.... do 70mA relativne OK.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Horatio_Caine » 25 Sep 15, 22:07:14

Ja som určite nečakal tri hodiny...max tak 30min...ale tiež si myslím že je to v poriadku, len som potreboval , aby mi to niekto potvrdil...keď sa budem nudiť odmerám po troch hodinách či bude menší..a podmienky som dodržal...mal som všetko zavreté, zamknuté a na multimetre som pozeral cez okno, keďže touareg ma bat. pod sedačkou...

Horatio_Caine 


 
Príspevky: 55
Registrovaný: 23 Jún 11, 17:18:54

Poslaťod janosik93 » 25 Sep 15, 22:11:10

otvor dvere , zapadku zavri, stlač gombičku na vnutorne snimače, aby boli deaktivovane a možeš merať :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Horatio_Caine » 25 Sep 15, 22:12:44

aj tak sa dá :oops:

Horatio_Caine 


 
Príspevky: 55
Registrovaný: 23 Jún 11, 17:18:54

Poslaťod amigo » 26 Sep 15, 14:28:10

VAS to ma priamo v programe,meranie kludoveho odberu.

amigo 


 
Príspevky: 15
Registrovaný: 20 Mar 11, 23:51:50

Poslaťod janosik93 » 26 Sep 15, 22:43:50

ano, ma.....
u niektorých modeloch si bude pýtať aj meraciu techniku
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod acceer » 21 Mar 16, 20:50:46

Ahoj pani mám a6 S line a mam stým tiež problém. Raz som tento problém už riešil ale teraz mi to už nechce zožrať. Tak isto mam problém z klapkou ovládania turba založil som novu a nejde viete niekto poradiť?

acceer 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 21 Mar 16, 20:38:06

Poslaťod janosik93 » 21 Mar 16, 21:46:44

aky motor, rok výroby a presne info, aky maš problem
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron