test N75 a vakuovej pumpy

Poslaťod Sinister » 18 Mar 16, 11:47:58

Pani mal by som taku otazocku na ktoru mozno aj viem odpoved skor ma zaujima nazor kreativnych majsterkov...Da sa nejako kludne aj na parkovisku pod barakom odtestovat ci ventil N75 a vakuova pumpa u 1.9 TDI 66KW alh funguje tak ako ma bez nejakeho specialneho vybavenia??..Ide mi o to že variabilita turba nereguluje uplne tak ako by mala...co je asi dolezite vediet auto je po chipe a turbo po repase takže pridrete by nemalo byť..rad by som nejako zistil či sa jedna o zle spravenu mapu na regulaciu turba alebo ho nejaky HW komponent...prípadne čo ine...dakujem.

Sinister 


 
Príspevky: 12
Registrovaný: 28 Mar 15, 13:27:17

Poslaťod janosik93 » 24 Mar 16, 16:45:42

ak si tam dal nejake blbe turbo za 250€ od poliaka, tak to ti nebude chodiť dobre ani keby si chcel....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod yooree » 07 Jún 16, 8:12:12

Ak mi dovolíte páni, využijem túto tému. Seat Cordoba 1,9 tdi asv 81 kw ma hodí do núdzového režimu na 4.tom stupni cca nad 3000 otáčok. Pravdepodobne ventil n75. Chcem sa opýtať, či ventil môžem vymeniť spôsobom: vytiahnuť hadičky a konektor, naradiť ventil a zapojiť hadičky. Nie je nejaká postupnosť alebo špeciálny spôsob vyťahovania hadičiek? Pokiaľ viem n75 ventil býva obvykle s bielou hlavičkou, no ja som našiel že má striebornú. Je to on?
Obrázok Obrázok

Viem že nie som odborník, no pokiaľ je to v mojich silách, chcem si meniť veci sám. Ďakujem.

yooree 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 08 Apr 13, 21:34:50

Poslaťod Andyno2410 » 07 Jún 16, 23:09:29

Pokial viem,neaky specialny postup tam nie je....vytiahnes hadicky,odpojis elektriku a vymenis pokazeny kus a das novy a zapojis....pravdaze hadicky nesmies pomiesat
Mna by skor zaujimalo,ako si prisiel na to,ze je pokazena N75-ka ? Diagnostika ukazuje neaku chybu ?

Andyno2410 


 
Príspevky: 26
Registrovaný: 18 Feb 16, 21:10:52

Poslaťod yooree » 10 Jún 16, 21:04:27

Obrázok

Mal som prasknutý jeden, nazvem to "kolík na uchytenie hadičky". neviem presne ako tam cirkuluje vzduch, ale mohli sa tadial dostať nečistoty to cirkulácie? Núdzový režim nad 3000 otáčok sa už neaktivuje. :/up Ale nad 4000.. :mm takze mierny pokrok... ale už mi dochádza trpezlivosť... nebol som s tým na diagnostike, takže bez nej sa asi nepohnem ďalej... :?:

yooree 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 08 Apr 13, 21:34:50

Poslaťod janosik93 » 15 Jún 16, 23:58:25

bez diag to isto nepojde
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod yooree » 17 Jún 16, 21:27:11

Mohlo sa stat ze ked som ho trochu prevetral tak sa problem odstranil? 3 ci 4 krat mi hodilo nudzak na 4 stupni pri cca 140 km/h ale potom uz ani raz... :opf?

yooree 


 
Príspevky: 10
Registrovaný: 08 Apr 13, 21:34:50

Poslaťod janosik93 » 18 Jún 16, 2:57:34

asi sa to prevetralo. no nik nevie, na ako dlho
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod dolniacik » 21 Jún 16, 9:29:07

to sam potom zbada ze kolko to tak vydrzalo. Podla mna by bolo lepsie riesenie to vyriesit ako len byt teraz spokojny s tym ze sa to prevetrala a na urcity cas to ide

dolniacik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 26
Registrovaný: 12 Nov 15, 14:46:24


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia

cron