Vw golf 1.9tdi bkc 77kw 2005 repas turba a piskanie

Poslaťod jano7 » 29 Máj 17, 18:15:01

ved to popozeraj dookola, to si musis vsimnut ak ti tam ten olej fakt tecie

jano7 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 21
Registrovaný: 23 Nov 15, 10:32:18

Poslaťod filo999 » 01 Jún 17, 9:35:11

To je pravda niekde byt musi. Poriadne presvietit motor a niekde sa uz len mlacka najde
Nezalezi na tom, co sa stalo, ale na tom, co bude...

filo999 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 34
Registrovaný: 28 Okt 15, 10:30:12

Poslaťod midnight_man » 27 Jún 17, 23:41:34

janosik93 píše:zlý repas .. preto už len nove turbo... ešte sa mi za roky nepodarilo najsť povedzme lacnejší a dobrý repas turba. daj tam nove, nemaš problem
To bude tym ze ziadny dobry repas neexistuje a vsetci sme sa o tom uz xy krat presvedcili. Tí čo rozpravaju o tom ake su repasy fajn a nebol problem..no nebol pretoze zakaznik si to bud nevsimne alebo s problemom uz nepride...alebo mu to nevadi a pod.

S repasom samotným problém nemam..však denne sa davaju robit vstrekovače, cerpadla....lenze zakladny rozdiel v repasoch vstrekovacov... a v repasoch turba je ten ze:

Repas vstrekovaca je kompletne zastrešený firmou výrobcu. Tj. dostanete stroje, diely, školenia, postupy...všetko. Vstrekovač po repase prejde testom a vo výsledku je nový. Dokonca Vám to vypluje aj kalibračné dáta pre korekcie...

Čo dostanete pri repase turba?

odpoveď od výrobcu = diely nedodávame (ok diely vyrobia činania...však aky problem) /melet, kode...činske blato, hlina, zemiaky...papier/
servisné postupy vyrobca nedal....(však sa odkuká z výroby, robia tam len ludia a utajit to je nemozne....) pripadne ako som rozobral tak zlozim.

Vo výsledku máte na stole turbo s novým stredom, prípadne lopatkami..ok, čo s dorazom a reguláciou?
v začiatkoch to bolo pí x oko.... alebo...však ako bolo tak nastavíme aj po repase.
Časom sa niektorým firmám podarilo okopirovat masinu, ktoru pouzivaju vo vyrobe na zoštelovanie regulacie..teda staticky test na protitlak lopatiek...
niektoré firmy to nakúpili a dnes im to stojí v sklade, pretože vy v turbe uz nemate original diely...a vysledky boli....dajme tomu rozporuplné.

Dnes už sú na trhu stroje (napr. cimat), ktoré dynamicky testujú turbo...teda áno točia sa vrtule, merá sa tlak pri nizkych, strednych a vysokych otačkach...servisak podla toho nastaví
dorazovu regulaciu aj banku... Myslím že viac sa spraviť nedá.... no každý úpravca vám povie, že s origo turbom je nábeh a priebeh vždy lepší a jednoduchší jak s repasmi ;) .prečo asi...

kedze dnes mate firiem na repas na kazdom rohu 10....je tazke vybrat si...
Tak sa stalo aj mne ze som musel zladit turbo s novým melet stredom (bol to kamarat, no nepomoz..)..hold babo raď...obvolal som snáď všetky firmy na SK ktore google dokazal vyhodit ze repasuju turba. Niektorí narovinu povedali ze regulaciu nesteluju, nechaju ako bola...niektorí ze hej nie je problem mame najnovsi stroj...ok, mozem prist pozriet? tuuuut...inokedy nie..neda sa, nie to sa repasuje v nemecku, na alijaške, v taliansku a pod...

Tak som nakoniec našiel pár firiem v CZ kde som sa dohodol že nie je problem prist pozriet na stroje...firma turbosport.cz napr. disponuje dynamickou stolicou.

Výsledok?..turbo zoštelované...graf nakreslený....nábeh ..ehm, dajme tomu že sa to dá zniesť (ale OE turbo to nie je).

Takže poučenie do budúcna? žiadnemu zákazníkovi repas turba nezakladať! Keď, na jeho zodpovednosť...dôvody som snad objasnil myslím celkom presne.
O kvalite samotnych nahrad ani nehovorim..original garet vie spravit aj milion km, ked sa k nemu viete spravat...repas kolko? :)

Mimo to...chlapi, zákazníkovi keď to logicky a poriadne vysvetlíte, tak si dá povedať!! Verte mi, posledného pol roka som založil asi 5 originál garrettov...každý povie, že zakaznik plače nad cenami...ale keď je to normálny človek, tak pochopí.
Pri OE turbach ale nezabudajte na servisné postupy, ktoré musíte absolvovať pri zakladaní nového turba!!!! vela zdaru.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke /btw, ak môžem pomôžem

midnight_man 


 
Príspevky: 28
Registrovaný: 06 Aug 14, 18:47:35
Bydlisko: RK

Poslaťod janosik93 » 28 Jún 17, 13:48:41

SVATA pravda .... Až na jednu vec. zakaznik ak nema prachy, tak či onak da repas. potom ho založím, a on mi pride reklamovať opravu. ja mam podpisaný papier, ukažem mu ho, otočim od kial prišiel. alebo, potom pride SVATA pravda a nove turbo :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3250
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod midnight_man » 28 Jún 17, 14:35:57

no ako sme sa uz bavili v predošlom prispevku..aj tak budes za debila ty..lebo repasak povie ze ste to zle zalozili, bla bla bla.... To iste mas s VP44 do 2.5 tdi...raz poviem ze repasovat treba na 815tke v dieselservise po kazdej vymene alebo oprave!!!! o pajkovani vykonakov ani nevravim...

zakaznik nie..on si to da za 200E opravit...ok, ale sem to uz nenos! Pretoze to zalozis...kym to odvzdusnis tak vykonak znova odijde..alebo auto nepojde ako má...tak si to zle zalozil, nevies odvzdusnit..bla bla bla..vzdy sa daco najde....

Rozumiem ze nie kazdy servis si moze dovolit poslat 60% zakaznikov do riti len preto ze nechcu zaplatit OE diely a poriadnu pracu... no tak by sa to bohuzial malo robit :(..mna to neživí a teda takych co spekuluju posielam domov....vsobecne, treba opatrne s ludmi.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke /btw, ak môžem pomôžem

midnight_man 


 
Príspevky: 28
Registrovaný: 06 Aug 14, 18:47:35
Bydlisko: RK

Poslaťod majlan » 29 Jún 17, 8:10:19

malo by sa to robiť, ale povedzme si ako to reálne u nás je, málokto fakt málokto by niečo takéto urobil, chybou je, že často ľudia chcú šetriť na nesprávnych miestach

majlan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 41
Registrovaný: 20 Máj 17, 15:19:09

Poslaťod midnight_man » 29 Jún 17, 8:58:55

spravne, ale mechanik má byť ten ktory usmerni zakaznika a vysvetlí mu pre a proti. Nie len kyvnut hlavou hej hej dobre....
a to sme zase pri podrážaní cien, nakupe lacnych dielov..len aby oprava nebola draha lebo sused to vie spraviť lacnejšie.

Ale automobilový priemysel čo sa kvality dielov a spracovania týka..ide postupne do sračiek, v kombinácií s technickou naročnostou a zlozitostou dnesnych motorov...všetky improvizacie sa velmi rychlo vypomstia.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke /btw, ak môžem pomôžem

midnight_man 


 
Príspevky: 28
Registrovaný: 06 Aug 14, 18:47:35
Bydlisko: RK

Poslaťod janosik93 » 29 Jún 17, 9:15:11

systém DODO už prestáva byť účinný :-) Dorob Doma :grr
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3250
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron