VW Tiguan 2.0 103kW CFFB EGR ventil

Poslaťod Marek62 » 19 Jún 17, 22:25:10

Dobrý deň, potreboval by som poradiť. Jedna sa o Tiguan 2010 kod motora CFFB 196000km. Po výmene EGR asi dva týždne cca 1000km bolo všetko v poriadku a teraz to občas hádže do núdzového režimu a tu je popis chyby.
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 196142 km
Datum: 2081.14.22
Čas: 16:26:03

Otáčky motoru: 1281.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 7.5 %
Rychlost vozidla: 20 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 68 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.420 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 419.4 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 100.00 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 89.42 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 2.21 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 0: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 16: 16
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 24: 55
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 8: 7
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 1251.0 mV

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 196142 km
Datum: 2081.14.22
Čas: 16:26:02

Otáčky motoru: 1312.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 6.7 %
Rychlost vozidla: 21 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 68 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar

Ventil EGR nový. Ďakujem za pomoc.

Marek62 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 08 Aug 10, 13:13:42

Poslaťod janosik93 » 19 Jún 17, 22:42:45

nedal si tam náhradu? tie nefunguju korektne. dáš origo a maš pokoj
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3250
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod julibar » 20 Jún 17, 11:25:34

keby nedal original, tak asi by sa necudoval, ze mu to toto vyhadzuje nie?

julibar 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 72
Registrovaný: 03 Sep 15, 17:45:31

Poslaťod Marek62 » 20 Jún 17, 13:39:45

No nedal som original išla tam náhrada. Tak že je to jasné bude to v tom?

Marek62 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 08 Aug 10, 13:13:42

Poslaťod babcan » 23 Jún 17, 6:24:38

Ked si daval nahradu tak to ovsem, ze sa taketo problemy mozu objavit. Vymen to za origo a budes mat po problemoch :roll:

babcan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 46
Registrovaný: 22 Máj 17, 10:56:05

Poslaťod midnight_man » 27 Jún 17, 23:06:38

vitaj v klube....100% nahrad ktore niekomu zalozili sa vratilo.../teda o ktorych viem/. Chvala bohu ze som sa nedal nikdy ukecat....jedine riešenie je nove OEcko.....tieto EGRka sa predavaju castejsie jak zemiaky poslednu dobu och...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke /btw, ak môžem pomôžem

midnight_man 


 
Príspevky: 28
Registrovaný: 06 Aug 14, 18:47:35
Bydlisko: RK


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron